w211 320cdi -05
kiitos kuiteski
Ei taida olla tällä foorumilla tietoa, tai sit sitä ei haluta antaa. Pitää muualta lähtä kyseleen.
Re: w211 320cdi -05
Puhelimelle löytynee paikka keskikonsolista(kyynärnojan 1. luukun alta) jos autossa on HF-sarja.k5ilak00 kirjoitti:Tällainen auto tuli ostettua Usasta. Tarkoitus tuoda myöhemmin Suomeen. Tarvisin autoon hieman tietoa. Miten navin ja puhelimen saa toimimaan, kun ilmoittaa, et ei asennettu? Antenni on takalasissa. Radiossa cd-paikka ja konsulissa vaihtaja, mut ei dvd soitinta.Ratissa ei ole puhelinnappeja, mut radion alla on. Käsittääkseni joku commandin systeemi. Pitääkö käyttää merkkikorjaamolla? Mitä muuten autossa on eroa Suomen malliin? Jarru systeemiä ei tunnu olevan, viiksessä eikä nopeesti polkastuna. Takakilpi näyttäs olevan eri kokonen. Tarvisin tietoa, kun ei mersuista kokemuksia. Sit saako akunkengän irroittaa? Auto jää seisomaan 2kk. Vai jättääkö seisomaan tekemättä mitään? Kiitokset
Ts. napit voi olla mutta ei puhelinsarjaa / HF-sarjaa.
Selvitä nyt ensin mikä soitin siinä on. Onko iso näyttö vaiko pieni?
Jos siinä on APS 50 tai Comand niin navi pitäisi löytyä,
tosin Comandia on saanut myös ilman navia. Mutta Comand on DVD-pyörittäjällä, APS 50 ei...
Voihan siinä olla myös APS 20 jossa ei olen navia.
Veikkaan kuitenkin tuota 50:stä koska sen kanssa tulee se 6-CD:n vaihtaja joka muuten tukee myös MP3:ia...
Yleensä eroa USA vs. suomimallit on mm. valoissa.
Re: w211 320cdi -05
No ainoo apu tohon em. listaan, minkä tiedän on, että akun jos irrottaa, niin sitten tulee ongelmia: Koska ESP on buutattava (rattia käännellen), sähköikkunoiden normitus sekoaa, radiokoodit on tiedettävä jne. Eli älä irrota noin lyhyen takia akkua.k5ilak00 kirjoitti:Tällainen auto tuli ostettua Usasta. Tarkoitus tuoda myöhemmin Suomeen. Tarvisin autoon hieman tietoa. Miten navin ja puhelimen saa toimimaan, kun ilmoittaa, et ei asennettu? Antenni on takalasissa. Radiossa cd-paikka ja konsulissa vaihtaja, mut ei dvd soitinta.Ratissa ei ole puhelinnappeja, mut radion alla on. Käsittääkseni joku commandin systeemi. Pitääkö käyttää merkkikorjaamolla? Mitä muuten autossa on eroa Suomen malliin? Jarru systeemiä ei tunnu olevan, viiksessä eikä nopeesti polkastuna. Takakilpi näyttäs olevan eri kokonen. Tarvisin tietoa, kun ei mersuista kokemuksia. Sit saako akunkengän irroittaa? Auto jää seisomaan 2kk. Vai jättääkö seisomaan tekemättä mitään? Kiitokset
Mutta jos sen akun jo irrotit, niin sitte vaan lukeen manuaalista. Kyllä sieltä löytyy kaikki mitä pitää tehä.
Juuri tuota vuosimallia ja samalla koneella on tullu kuolailtua. Mutta tässä on kanssa sama kone ja tällä mennään nytte...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Tuo ESP pitäs kans normittaa. Ainakin aikasemmissa vuosimalleissa. Vaan ehkä tuossa on sitten erilailla. Jos radio toimii, niin siinähän sitten toimii. Se vaatii yleensä aina koodien laiton katkon jälkeen.nautseri kirjoitti:Akun irroituksen jälkeen ei ilmennyt mitään ongelmia.
Ainut mitä piti tehdä oli ikkunoitten aukaisu toimintojen koodaus, elikkä ylös alas pari kertaa ja siinä kaikki.
Akku oli irti noin tunnin verran.
Mutta katos nyt manuaalista tuo ESP. Ihmettelisin, jos sitä ei tartte normittaa. Niin se on ollut jo pitkään näissä vehkeissä... Eli pitää käännellä ratista ees taas ohjeitten mukaan...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ti 12.09.2006 17:15