Mikähän mahtaisi olla paras turbo korvaamaan Garretin GT20 ? Tarkoitus on säilyttää OM605:n vakiopakosarja ja tehotavoite asetetaan siihen 200 - 250 hevosen paikkeille... Syöttöpumppuun tarkoitus laittaa joko 6:n elementit, mitkä olisi jo tai sitten laitetaan nuo 7:n elementit.
JS kirjoitti:Mikähän mahtaisi olla paras turbo korvaamaan Garretin GT20 ? Tarkoitus on säilyttää OM605:n vakiopakosarja ja tehotavoite asetetaan siihen 200 - 250 hevosen paikkeille... Syöttöpumppuun tarkoitus laittaa joko 6:n elementit, mitkä olisi jo tai sitten laitetaan nuo 7:n elementit.
Olisiko 606:n vakioturbo sopiva vai jokin muu??
Onkos 124:n 605:ssä turbona gt20? Ainakin mulla on ceessä gt25.
No oli kuinka vain. 300dt väyrysen kkk (mallia en muista) käy siihen tilalle. Kaikki muut pitäisi käydä suoraan mutta pakoputken lähtö pitää mulkata sopivaksi. Tuolla turbolla varmaan pääsee 200 paremmalle puolen.
No samanlainen c-sarjan paketti mullakin on keulalla, syöttöpumppu vaan vaihdettu OM602 turbon pumpuksi, mitä hieman piristettynä. Voi tuo turbo ollakin GT25, mutta hirveen pieni se on.
Mika.T kirjoitti:Juu se väykyn OM606sen fööni siihen käy. Muuta parempaa ei ole.
Mikäs tuo on malliltaan? Josko sattuis tulemaan jossain kohdalle, niin vois ostaa pois.
mulla olis tuomonen käytetty (ei tietoa ajomäärästä)606:sen vakio turbo ylimääräsenä... maksoin vuosisitten tällä voorumilla siitä muistaakseni 350€ jos tuon halluaa joku ostaa niin minulta sen voisi lunastaa 300e + lähetys kulut..
mukaan tulee myös se ensimmäinen lähtö käyrä on heleppo soveltaa siitä eteenpäin omaan putkistoon sopivaksi
Eli kkk k14 ahdin on liian pieni. Millainen ahdin noihin tehoihin olisi hyvä juuri tuon koneenkin kestävyyden suhteen? Vai onko tuo teho tavoite jo liian suuri jos ajattelee mukavaa ja suht luotettavaa käyttöautoa tuosta saada?
juu joutuu tekee pienen adapterin 3 laipasta muistaakseni oli 65 mm kehällä noin pultit ja sen päähän hitsata sitten se ahtimen laippa mitäpä käyttääkin . omassa versiossa on vakiopakosarja josta 3 laipalla lähtee tuubikäppurä ylös ja siinä on sitten t3 laippa