http://www.procee.com
450 SEL 6.9 ams:ssa: http://www.procee.com/450SEL/English116 ... sport.html
Katsokaapa, ei pröystäilty jalopuulla huippumallinkaan kojelaudassa... lisäksi kattoluukku ja alupyörät ovat tiputetut vakiovarusteluettelosta. No, eiväthän kaikki niitä halua . Myös tuo testikulutuksen lukeminen hieman hymyilyttää.
Huomioikaa myös, "vertailun vuoksi"-taulukossa merkkinä mainitaan Daimler-Benz. Miksiköhän näin? Aikoinaan moni saksalainen mökinvuokraaja puhui myös Daimlerista, osoittaen tuolloin uutta 250 D:tä...?
W116 ja R/C 107
W116 ja R/C 107
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
orig. esitteen ( http://www.procee.com/450SEL/English116 ... chure.html ) 15,5 l / 100 km tuntuu aika vähäiseltä noihin Auto Motor und Sportin lukemiin verrattuna...Marko M kirjoitti:Kulutuslukemat on kyllä aika komeita
Lisää aiheesta...
Tässä koetan vastata, että miksi saksalaiset sanoo MB:tä Daimleriksi :
Sikäläisessä rekisteriotteessa lukee "valmistaja : Daimler Benz"
( Mercedes lukee korkeintaan jossakin dealerin leimassa... ).
Vastaavasti kun kaverille tuli sieltä auto, niin se on papereissa 'merkkiä' Leyland, eikä missään lue Jaguar. ( Paitsi autossa ).
Toiselle kaverille taas tuli Saab Scania 9000
Sikäläisessä rekisteriotteessa lukee "valmistaja : Daimler Benz"
( Mercedes lukee korkeintaan jossakin dealerin leimassa... ).
Vastaavasti kun kaverille tuli sieltä auto, niin se on papereissa 'merkkiä' Leyland, eikä missään lue Jaguar. ( Paitsi autossa ).
Toiselle kaverille taas tuli Saab Scania 9000
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: W116 ja R/C 107
Tuota, jos katsoo oikein tarkkaan sivulla 30 olevaa kuvaa, niin kyllä siellä mun mielestä kattoluukku on.Timo L. kirjoitti:http://www.procee.com
Katsokaapa, ei pröystäilty jalopuulla huippumallinkaan kojelaudassa... lisäksi kattoluukku ja alupyörät ovat tiputetut vakiovarusteluettelosta. No, eiväthän kaikki niitä halua .
Re: W116 ja R/C 107
Timo L. kirjoitti:http://www.procee.com
450 SEL 6.9 ams:ssa: http://www.procee.com/450SEL/English116 ... sport.html
Katsokaapa, ei pröystäilty jalopuulla huippumallinkaan kojelaudassa... lisäksi kattoluukku ja alupyörät ovat tiputetut vakiovarusteluettelosta. No, eiväthän kaikki niitä halua . Myös tuo testikulutuksen lukeminen hieman hymyilyttää.
Huomioikaa myös, "vertailun vuoksi"-taulukossa merkkinä mainitaan Daimler-Benz. Miksiköhän näin? Aikoinaan moni saksalainen mökinvuokraaja puhui myös Daimlerista, osoittaen tuolloin uutta 250 D:tä...?
Kaikkein paras auto juu toi 6,9... Aikas hieno auto siihen aikaan, ei mikään laiskakaan..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: W116 ja R/C 107
Nimenomaisessa yksilössä kyllä on kattoluukku, mutta tekstissä olevaan vakiovarusteluetteloon sitä ei ole laitettu. Ja TM 10/75 (muistaakseni) tiesi myös sanoa testissään, jotta jos herra haluaa istua takapenkillä hattu päässä, on hänen tilattava auto ilman kattoluukkua; se nimittäin syö pääntilaa sen viitisen senttimetriä.Jone M kirjoitti: Tuota, jos katsoo oikein tarkkaan sivulla 30 olevaa kuvaa, niin kyllä siellä mun mielestä kattoluukku on.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi