Farkku väyrynen keinahtaa toiselle puolelle esim korotetun suojatien ylityksessä. Vasen puoli tuntuu paljon kovemmalle kuin oikea.
Onko mahdollinen vika iskarissa vai kaasupallossa tai jossakin muualla? Onko kenelläkään suoraa vastausta? Järjestelmä toimii eikä vuotoja ole havaittavissa.
Onko väki poistanut käytöstä koko järjestelmää esim. madallussarjan tieltä ja miten sen jälkeen toimii?
Kyseessä 420 farkku elegance
210 perän tasonsäätö
Kaasupallohan siellä takana toimii osittain jousena ja jos kaasut on karanneet niin siellä on neste vastassa joka ei jousta. Eli jos on kova niin kaasupallot vaihtoon. Itse iskarihan on vaan pelkkä hydraulisylinteri joka ei oiekastaan voi hajota muuten kuin vuotamalla nesteet ulos.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Tasonsäätöiskarissa on alapään kiinnityksessä pallonivel. Nivel on jousikuormitettu, pallonivelen pitää tiukkana jousi joka kuoleentuu. Ei tunnu väljältä käsin väännellessä, mutta kolisee. Eron huomaa kun vertaa uuteen, uutta tuskin jaksaa käsin vääntää, kuolentunut kääntyilee helposti.
Vaikea vika havaita, ei onnistu Veholta. Korjaantuu vaan kun pyytää: Vaihtakaa iskari.
Vaikea vika havaita, ei onnistu Veholta. Korjaantuu vaan kun pyytää: Vaihtakaa iskari.
MB 220 CDI T A S211 Elegance 2009
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90