190 cosworth voimansiirto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Haabäg
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Su 01.11.2009 19:46
Paikkakunta: tyrvää
Viesti:

190 cosworth voimansiirto

Viesti Kirjoittaja Haabäg »

Sopiiko normi 190 mersun vetoakselit coswortti mallin 190 mersuun?Entäs pelkät nivelet, Mikä niiden sopivuus?
Itellä 190 coswortti ja toisen vetarin nivelet ainakin ihan soosina..
Eli jos jollain tietoa cossun vetareista/nivelistä niin pistäkää yv:tä tai vastatkaa tähän.

Kiitoksia!
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Eikös näissä ole kitkalukko eli ASD? Tällöin vaatii ASD:lle sopivat (sopivan kokoisella laipalla olevat) vetarit.
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

olikos näissä just sellainen harvinainen nivel, joita ei kovin hyvin ole markkinoilla :roll: iso laippa, mutta vetarin boori pienempi, kuin muissa ASD ja normi perän vetarissa...

tietysti tuonne pitäis mennä sitten se isommalla boorilla oleva vetarikin, kun vain löytyy oikean mittainen vetari nivelineen, pelkän nivelen löytäminen voi olla haasteellista, jos se on sillä pienellä boorilla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin