Sopiiko normi 190 mersun vetoakselit coswortti mallin 190 mersuun?Entäs pelkät nivelet, Mikä niiden sopivuus?
Itellä 190 coswortti ja toisen vetarin nivelet ainakin ihan soosina..
Eli jos jollain tietoa cossun vetareista/nivelistä niin pistäkää yv:tä tai vastatkaa tähän.
Kiitoksia!
190 cosworth voimansiirto
olikos näissä just sellainen harvinainen nivel, joita ei kovin hyvin ole markkinoilla iso laippa, mutta vetarin boori pienempi, kuin muissa ASD ja normi perän vetarissa...
tietysti tuonne pitäis mennä sitten se isommalla boorilla oleva vetarikin, kun vain löytyy oikean mittainen vetari nivelineen, pelkän nivelen löytäminen voi olla haasteellista, jos se on sillä pienellä boorilla...
tietysti tuonne pitäis mennä sitten se isommalla boorilla oleva vetarikin, kun vain löytyy oikean mittainen vetari nivelineen, pelkän nivelen löytäminen voi olla haasteellista, jos se on sillä pienellä boorilla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."