Elikkäs keskustelua jälkiasennus xenoneista ja kokemuksia.
Itse ajattelin ihan kokeilumielessä tilata tuollaiset :http://www.kilpailija.com/index.php?mai ... &cPath=158
Mikähän mahtaisi olla kyseisistä paras vaihtoehto -92 w124, kun sanovat jotkut että tarvii olla tietynlaiset, jotta ei herjaa valojen merkkivaloa?
Minulla H4-xenonit, 99,- €. Poistin käytöstä kesäajaksi. Kannattaa käyttää vain synkimpänä aikana. Parasta mitä 124:n kuskille voi tapahtua. Voittaa jopa housuttomat tapahtumat.
Kestoikä oman kokemuksen mukaan jatkuvassa käytössä n. yksi vuosi.
Minulla H4-xenonit, 99,- €. Poistin käytöstä kesäajaksi. Kannattaa käyttää vain synkimpänä aikana. Parasta mitä 124:n kuskille voi tapahtua. Voittaa jopa housuttomat tapahtumat.
Kestoikä oman kokemuksen mukaan jatkuvassa käytössä n. yksi vuosi.
Belarus kirjoitti:Minulla H4-xenonit, 99,- €. Poistin käytöstä kesäajaksi. Kannattaa käyttää vain synkimpänä aikana. Parasta mitä 124:n kuskille voi tapahtua. Voittaa jopa housuttomat tapahtumat.
Kestoikä oman kokemuksen mukaan jatkuvassa käytössä n. yksi vuosi.
C280sport kirjoitti:Itelä W202:sessa kenonit ajovaloissa ja sumuvaloissa -> toimivat moitteetta.
Kenonit ostettu kilpailija.com ->halvat ja hyvät! suosittelen.
Sytyttääkö xenonit vikavalon mittaristoon??
Ostoslistalla xenonit syksyn pimeisiin, mutta mietityttää pitääkö ostella jotain lisää ettei "palaneen polttimon valo" loista mittaristossa.
Olisi hankintalistalla xenonit w202 -96 mersuun, mutta tuo mittariston temppuilu hieman arvelluttaa. Pitkiin ja lyhkäsiin pitäisi valotehoa saada lisää syksyn pimeille ja lisävalot ei innosta, joten xenonit ainut vaihtoehto.
Onnistuuko tuon mittariston temppuilun ohittamaan jollain rele/vastusjohdoilla?
en kyllä usko että 124 ainakaan alkaa herjaan yhtään mitään! ei mulla ainakaan 190 , bi xenonit löytyy... uudemissa kyllä alkaa (kaverin volvo s60) joutu laittaan jonkinlaisen vastuksen? kai ettei alkanu herjaileen...
Kun noita jälkiasennus xenoneita moni laittaa lyhyeisiin+pitkiin, tuleeko ongelmaksi tuossa asennuksessa xenonin "viive" ? . Tai onko olemassa toimivaa systeemiä, missä lyhyet sammuisi vasta kun pitkä palaa kunnolla . Nämä siis systeemeissä, missä omat polttimot lyhyille ja omat pitkille.
ahaa .. eipä ole tullut asiaa tutkittua, ja olen elänyt siinä uskossa että toimii eriaikaan pitkien ja lyhyiden polttimot. Eli ei muuta kuin xenonit vaan kiinni ja nauttimaan valosta ?
Taskuraketti.comin kaupasta hajettiin vaimokkeen veljelle Saabiin H7-muutossarja 50 €. Myös ko. nettikaupassa on kaikki sarjat 50 €. Ei paha... Tohon hintaan saa jo Kiinastakin vähä ettiä tai tilata enempi.
Turmelo kirjoitti:ahaa .. eipä ole tullut asiaa tutkittua, ja olen elänyt siinä uskossa että toimii eriaikaan pitkien ja lyhyiden polttimot. Eli ei muuta kuin xenonit vaan kiinni ja nauttimaan valosta ?
Näin minä tekisin. Ja sitä valoa sitten riittää.....
EDIT: Ilmeisesti väykkyyn oot laittamassa? Siinä ainakin lyhyet jäävät palamaan pitkien rinnalle.
Viimeksi muokannut ThaBandit^, Su 22.08.2010 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ThaBandit^ kirjoitti:Eikös nuo erilliset lyhyet + pitkät kytketä niin, että molemmat palavat yht'aikaa ? Että lanka ei "vaihdu," niinkuin jossain kivikautisessa H4:ssa.
liikkuvakammioisessa h4 xenonissa ei oo tuota ongelmaa
Tuossa yks ilta pimiällä ajelin tuolla c:llä. Surkiathan ne valot oli. Miten on saako xenoneilla lisää valotehoa ja kantamaa vai olisko rehelliset lisävalot kuitenkin parempi vaihtoehto? Ei kuitenkaan huvittais ruveta reikiä poraileen lisävaloille. Ja eikös tuohonkin joutuis ostamaan kaks sarjaa jos haluaa pitkät ja lyhyet xenoneiksi...