Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sergey kirjoitti:btw mul o yks ylimääränen takajarrulevy. oliki omas edelline omistaja jo vaihtanu uutee ni ei tarttenu vaihtaa ku yks :P jos sattuu et sul käy samoin, ni täält löytyy! muutenha mä säästän sen tietty.
Ok, pietään mielessä... :wink:

Minä muuten tykkään tästä härvelistä päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ihan oikeasti, tämä kulkee suoraan! Ihan eri peli ajaa kun tuo Väykkä ja jopa entinen lankku. Niitä pitää / piti ajaa suorallakin, tätä ei tarvii.

On erittäin todennäköistä, että minun käyttöautoksi ei ikikuunapäivänä tule enää mitään kovin tuoretta peliä. Pakko kait se on pihassa yksi sellainenkin olla, onhan se totuus sekin että ei noilla kohta 30v. autoilla kolariturvallisuus varmaan ihan samalla tasolla ole, kun uudemmissa. Ja kun noita lapsiakin täytyy sillon tällön käyttää ulkomaailmassa muullakin kun koulutaksilla, niin pakko kait se on vaikkei tahtoiskaan... :(
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2807
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Höh, usko nyt suosiolla KLB:tä: W123nen diesel on hengenvaarallisen laiska nykyliikenteeseen.

Minä en usko, ajan kesäajoni melkein kaikki pystärillä (siin on W123 OM617), kun tuo W124sen farkku ei annan samanlaista autolla ajamisen riemua kun pystäri. Vaikea kuvitella että satakaksnelosella lähtis Korpilahden maisemiin ihan vaan ajelulle.:lol:

Talviajot ajelen W124sella, kun on luistonestot ja takalasinlämmittimet yms mums.

Mutta uusis vielä ne jarrut ja ällistyt, vanhoissa mersuissa on jarrut olleet aikanaan aivan älyttömän hyvät ja tunnokkaat ja kunnossa ollessaan on sitä edelleen. Laitoin pystäriini uusia ATE jarrusatuloita kolme-neljä vuotta sitten. Jarrupalapaketeissa oli maininnat sopivuudesta myös Volvoon S70 850een - siinä on tehoa 144 heppaa vähimmilläänkin, että kyllä pystärikin pysähtyy!
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
onre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 303
Liittynyt: Ke 17.03.2010 16:27
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja onre »

Pakardinen kirjoitti: Minä muuten tykkään tästä härvelistä päivä päivältä enemmän ja enemmän. Ihan oikeasti, tämä kulkee suoraan! Ihan eri peli ajaa kun tuo Väykkä ja jopa entinen lankku. Niitä pitää / piti ajaa suorallakin, tätä ei tarvii.

On erittäin todennäköistä, että minun käyttöautoksi ei ikikuunapäivänä tule enää mitään kovin tuoretta peliä.
Sama juttu itellä. Kaverien uudempia autoja voi ihmetellä erilaisten huoltopuuhien merkeissä mutten mä itselleni sellasta kyllä laittais. Järjestään ne on vaan jotenkin huonommin käteen sopivia tai minun mielestäni kehnompia ajaa. Säästyy rahaakin, sillä voi sitten vuosittain vaikka hitsailla lokarinkaaria tai vaihdella niitä paria hassua niveltä ja puslaa mitä siellä alustassa ylipäätään on. Olet varmaan vilkaissut miten simppeli on 123:n takatuenta? 8)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Petteri Kivimäki kirjoitti:Mutta uusis vielä ne jarrut ja ällistyt, vanhoissa mersuissa on jarrut olleet aikanaan aivan älyttömän hyvät ja tunnokkaat ja kunnossa ollessaan on sitä edelleen.
kyllä! tuos ku yli kuukauden olin volkkaril liikentees ja kotiin pääsin taas juuri rempattujen w123 jarrujen kans ajelemaan ni meinas ukko lentää tuulilasista läpi pari kertaa :D
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

onre kirjoitti:Olet varmaan vilkaissut miten simppeli on 123:n takatuenta? 8)
Juu, olen. Jotenkin näyttäis siltä, että Väykkään ja lankkuun verrattuna jotain puuttuu... :) Siitä kait se tuo hyvä ajettavuus johtuukin, kun ei ole milijoonaa kumipuslaa antamassa periks.

Tänään askartelin soittimen tähän. Olihan melkonen johtohässäkkä vanhassa, mutta niin sitä vaan saatiin musat kuulumaan, eikä autokaan palanut ainakaan vielä. Vanhassa ei ollutkaan kuin kasettisoitin ja rario. C-kasetit on menny kaatikselle jo aikapäiviä sitten ja kun antenni on autosta poikki, niin ei se rariokaan kuulunut... :) Niin joo ja älkää älähtäkö, ei siinä Beckeriä ollut vaan Pinohiiri...

Mutta voi, en saanut Blaupunktia kun kuulemma maahantuonti on loppunut. :cry: Piti tyytyä Kenwoodiin, jonkun asteinen tyylirikko tämäkin... Mutta kun sellainen piti saada, jossa on USB -liitäntä. Ja kun autokin oli kolminumeroisen summan arvoinen, niin en nyt ihan kalleimmasta päästä viitsinyt soitintakaan ottaa.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

toisaalta kenwoodi on mun mielestä erinomainen budjettipeli. Otitko mallin joka ei muistuta joulukuusta? Itellä on aina vähä ongelmia sen kans ku valkkaa radioo. vaikee löytää halpaa ja kliiniä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Ihan perusmöykky tuo on, ei mikään joulukuusi.

Kovastihan tuo kauppiaskin tätä hintaansa nähden kehui, ettei juurikaan ole tullut huonoa palautetta.

Tuossa mankan kytkemisessä koin positiivisen yllätyksen, kun enste katoin että vanhalle soittimelle ei tullu kun kaksi kajarin johtoa. Ahaa, vajaa määrä kaiuttimia siis. No eikö mitä, kun pistin piuhat kiinni, niin joka kulmasta alkoi säveliä tulla... Mitenhän siinon karvat oikein kytketty...? :roll:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

varmaanki jossain on rinnakkain kytketty ämyrit paukkulankavirityksel.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sergey kirjoitti:varmaanki jossain on rinnakkain kytketty ämyrit paukkulankavirityksel.
Niin vois kuvitella. Kojelautaan tuli tosiaan kaksi kaiutinjohtoa, toisissa luki "O" ja toisissa "V", eli oikea ja vasen. Se keskikonsolin Fader -säätö kuitenkin toimii. Että meniskö siitä nyt sitten yhdellä parilla sinne piuhat ja sieltä rullalta sitten jaettu eteen / taakse... :roll:

Balancen toimivuutta en vielä ehtinyt kokeilla, kun piti lähteä syöttämään asennuskaveria. :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
holisti72
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: Ti 24.04.2007 22:00
Paikkakunta: Maaninka / Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja holisti72 »

Perhana että on komia laite noilla lortoilla.., käy tuohon kun nenä päähän. Tietty jos vähän keulaa tiputtais... 8)
Auto tällä hetkellä kilpailevan leirin tuotos. bmw e34 525 tdsa seisonnassa w123 200d
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

holisti72 kirjoitti:Tietty jos vähän keulaa tiputtais... 8)
Ai "vähän"??? Eipä hätiä mitiä, H&R:t pitäs olla jo tulossa. 8)

Josta juohtuikin mieleeni. Kun tähän vehkeeseen en tee maltillista madallusta, kun vaimokulta ei tällä vehjeksellä ajele. Niin minä osaan kyllä ajaa niinkin, ettei pohja ota kosketuksia. Niin noista renkaista. Että jos laitan taakse nuo eturenkaat, niin olisko sinne eteen nyt sitten parempi hommata nuo Sergeyn ehdottamat 205/50 vai peräti 195:set? Ja oliskos sitte parempi profiililuku 50 vai 45...? Vai mitäpä muuta raati suosittelis? Kun ihan oikeasti tästä meinaan tehdä matalan... 8)

Ja kaiutinjohtohässäkkää on tiedossa jatkossakin. Välillä kuuluu ihan hyvin, välillä pieree niin hemmetisti. Huonoa konaktia jossahin...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Niin ja eturenkaiden kokohan oli 215/55.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12604
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

jahas jahas , 45 sitte kehii jos se tonttii pitää saada ;) ellei jopa 40 sarjaa... iskarit tarvii kans uusii jos meinaat sitä tontitella, on varmaan heti meinaan pohjassa !
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

osta multa 4kpl 195/45/16 ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

epk kirjoitti:jahas jahas , 45 sitte kehii jos se tonttii pitää saada ;)
No tuotapa itsekin mietin, että ehkä se nelivitonen olis parempi.
Sergey kirjoitti:osta multa 4kpl 195/45/16
No enkä osta, ku ei se edelleenkään taida taipua se 195 rengas tolle ysituumaselle vanteelle... Tai kait se taipus, mutta sitte jo minun silmä alkaa tökkiä. :) Mutta kaks jos myyt halvalla, niin kiinnostaa. :wink:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Vanja-eno
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 125
Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:43
Paikkakunta: Bönde

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tuli vaan mieleen, että mulla oli aikoinaan vähän ajettu W123 300TD ja luulin että siinä oli raidetangon päät lopussa (olikin ylätukivarsi) ja vaihdoin siihen kaikki uudet raidetangot ja otin pois vanhat, joihin edellinen omistaja oli askarrellut rasvanipat. Huomasin että ne "vanhat" raidetangot oli ihan hyvät ja olis varmaan kestäny vielä monta vuotta kun kerran niitä pystyi voitelemaan. No, enpä heittänyt niitä tietenkään pois kun aattelin että laitan ne siihen takaisin sitten kun ne tarviketangot olisi kuluneet loppuun. No, myinpä kuitenkin sen TD:n parin vuoden päästä pois ja tangot jäi mulle... Jos on joskus tarvista, niin nuo kannattaa laittaa alle ennemmin kuin tarviketangot... että sellasta :D
[i]"Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävästi muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan."[/i]
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

No perkules, kun nipat on tämänkin tukivarsissa... :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Pakardinen kirjoitti: No enkä osta, ku ei se edelleenkään taida taipua se 195 rengas tolle ysituumaselle vanteelle... Tai kait se taipus, mutta sitte jo minun silmä alkaa tökkiä. :) Mutta kaks jos myyt halvalla, niin kiinnostaa. :wink:
Menee helposti, 195 laitettu kympillekkin. Mut menee myös omaan makuun vähän turhan överiks ellei muuten vanteet mahdu.

Eteen 205/45 tai 215/45 ja taakse 215/45-mikä lie seuraava leveys tuosta 45 profiililla, 225/45 R16 mahtaako semmoista ollakkaan. Ei jaksa googlettaa.

Melkee olis aika nafti 195 eteen ja taakse 205. Tosin taitaa toi 195 venyä enemmän 8,5 kuin ysillä, näyttää tyhmältä jos edessä on pyöreempi nakki. En minä tiedä.

Lyö se matalaks ja sopivat renkaat niin menetän yöunet.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

No tässähän nyt on ongelmana se, että neljää rengasta en just nyt viiti alkaa ostamaan.

Eli kun nuo nykyset eturenkaat 215/55 edes joltain näyttäis takavanteilla (9"), niin mikä se sitten olis se ideaalisin koko niille etuvanteille (8")? 195/45 vai 205/45? Varaston perukoilta löytyi yksi kierros vanhoja renkaita koolla 205/50, näistä en kyllä vannomaan että onko vielä auton alle laitettavassa kunnossa.

Ja sillä varalla, että eturenkaat sais olla sitten jo sellaset "sopivan" matalat, koska sitten myöhemmin vois sinne taakse veivata yhtä "sopivat".

Ja muistakaa ystävät hyvät, että ihan niin matalaa en voi tehdä, kun noilla veljeksillä tuolla lounais-Suomessa, mullon sitä hiekkatietäkin ajettavana ja se on keväisin ja syksyisin aika pehmeässä kunnossa...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kokeile niillä 205/50 mitä sul o varastos. vaikka ei pintaa oliskaa, ni kai niissä sentää sen 2mm on että voi testata?

rengasonlinestä sit tilaat 2kpl sunnyjä tai goodridejä. noi mitä sul nyt on, voit sit myydä jollekki foorumil ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sergey kirjoitti:kokeile niillä 205/50 mitä sul o varastos. vaikka ei pintaa oliskaa, ni kai niissä sentää sen 2mm on että voi testata?
Siis joo, on niissä kulutuspintaa vaikka tämän syksyn ajot vielä ajella. Ropleemi on siinä, että muistelen niissä olleen jo autosta poisrevittäessä jonkun verran pykimää ja sen jälkeen ne on seissy tyhjässä navetassa muutaman vuoden... :)

Mutta tosiaan, kyllä niillä nyt varmaan kokeilla voi.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Häh, eikös ne 8,5 ollu edessä?
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Ai perse, enkö oo muistanu korjata virhettäni? Ilmeisesti en. No paskat ne mitä 8,5" ollu vaan ihan kasit.

Jostain ihmeen syystä olin ostaessani saanut sellasen käsityksen, että ne olis ollu kasipuolet, mutta höpöhöpö.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
jari_w123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 01.01.2006 20:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Pakardinen kirjoitti:
holisti72 kirjoitti:Tietty jos vähän keulaa tiputtais... 8)
Ai "vähän"??? Eipä hätiä mitiä, H&R:t pitäs olla jo tulossa. 8)

Josta juohtuikin mieleeni. Kun tähän vehkeeseen en tee maltillista madallusta, kun vaimokulta ei tällä vehjeksellä ajele. Niin minä osaan kyllä ajaa niinkin, ettei pohja ota kosketuksia. Niin noista renkaista. Että jos laitan taakse nuo eturenkaat, niin olisko sinne eteen nyt sitten parempi hommata nuo Sergeyn ehdottamat 205/50 vai peräti 195:set? Ja oliskos sitte parempi profiililuku 50 vai 45...? Vai mitäpä muuta raati suosittelis? Kun ihan oikeasti tästä meinaan tehdä matalan... 8)
Laitappa kuvia ja speksejä siitä alustasta kun romut tulee ja saat ne paikoilleen. Olis ihtelläki sama homma eessä et pitää jousia päivitellä.
auto w123 200D/300DT vm, -81
Avatar
Vanja-eno
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 125
Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:43
Paikkakunta: Bönde

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Pakardinen kirjoitti:No perkules, kun nipat on tämänkin tukivarsissa... :)
Jep jep, mutta entä RAIDETANGOISSA :?: :wink:
[i]"Jos tänään lotossa voitan, niin mersun ostan -ajattelee moni suomalainen lauantai-iltana. 99% näistä ei ikinä ole ajanut Mersulla, joten siksi tuollainen mielipide heillä varmaankin on. Penkit Mersussa ovat yhtä pehmeät ja miellyttävästi muotoillut kuin yleisen uimahallin saunan lauteet. Mersun jälkeen ei voi muuta autoa ostaa, vaan pitää olla merkkiuskollinen. Suomalainenhan ei tyhmyyttään suostu tunnustamaan."[/i]
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

jari_w123 kirjoitti:Laitappa kuvia ja speksejä siitä alustasta kun romut tulee ja saat ne paikoilleen. Olis ihtelläki sama homma eessä et pitää jousia päivitellä.
Jep, laitellaan. Tänä aamuna tulikin Mutkahuollosta tekstiviesti, että paketti on saapunut... 8) Nyt pitäs vaan jostain löytää niin paljon aikaa, että sais ne vieterit allekin. :?
Vanja-eno kirjoitti:Jep jep, mutta entä RAIDETANGOISSA
Ahaa, tuonnepa en ole vielä kuikuillutkaan...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2807
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Jos jossain vaiheessa innostut laittelemaan moottoritilaa nätiksi, niin minulla on kalliilla myynnissä kuvan kaltaista pulverimaalattua venttiilikoppaa, pulverimaalattua 300D ilmanputsaria ja uhkea black satin -käsitelty pakosarja..

Kuva

Moottoritilan kunnostuksessa on se ikävä seikka, että pikkuhiljaa onkin sitten uusittava kaikki, nuhjuinen jarrunestesäiliö erottuu kun ryysyläinen kakkukutsuilla.. :roll:
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

On ehken parempi, etten ala hirveästi hipostelemaan tämän kanssa. Saattaa tulla jo nyt pieniä säröjä avio-onneen, kun alan vaihtelemaan jousia ja renkaita... :)

Jarrut, kytkin ja kardaanin värinänvaimennin on kuitenkin jo hyväksyttyjen asennusten listalla. :D
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

niis osissa o sentää turvallisuusnäkökohta :P
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sergey kirjoitti:niis osissa o sentää turvallisuusnäkökohta :P
Juu, näinpä. Turhuuteen ei passais rahaa laittaa, soo soo.

Jotain pientä tänäänkin sain aikaan, kun vanhemmat muksut olivatten koulussa, pienin tenava päiväunilla ja vaimo töissä. Irroittelin vetokoukun. Pikku juttu, mutta kylläpä ulkonäkö koheni kummasti. Auton siis.

Ei kukaan tarvihteis 123:n koukkua? Nyt multa sais, sopuhintaan... :idea:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Vastaa Viestiin