Eikös volkkari ostanut n-osan porschea, joten ne lasketaan yhdeksi valmistajaksi.. Eli tyyliin 40% volkkaria, 60% porschea.W210E kirjoitti:esim.porsse koitti ostaa juuri siksi volsua itselleen..
Nelisylinterinen ässä tulee ym. tekniikkapäivityksiä
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
no kyl se aluksi meni niin että possu koitti ostaa kansanauton...se oli vähän niinkuin vanhan ajan yrityskaappaus yritys...nj^ kirjoitti:Eikös volkkari ostanut n-osan porschea, joten ne lasketaan yhdeksi valmistajaksi.. Eli tyyliin 40% volkkaria, 60% porschea.W210E kirjoitti:esim.porsse koitti ostaa juuri siksi volsua itselleen..
lopputulosta en tiedä muuten kuin että homma kariutui johonkin muuhun pisteeseen. voi olla että volsu oli se voittaja tuossa valtataistelussa
Eli suunnitelmat ns. meni reisille ja homma kääntyi päälaelleenPorsche tietäjä wikipediasta kirjoitti:Vuonna 2009 Porsche ajautui talousvaikeuksiin sen velkaannuttua pahasti yrittäessään vallata itseään huomattavasti suurempaa Volkswagen Groupia. Lopulta se kuitenkin itse siirtyi pitkien neuvottelujen jälkeen Volkswagen Groupin omistukseen.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
ahneella on paskanen loppunj^ kirjoitti:Eli suunnitelmat ns. meni reisille ja homma kääntyi päälaelleenPorsche tietäjä wikipediasta kirjoitti:Vuonna 2009 Porsche ajautui talousvaikeuksiin sen velkaannuttua pahasti yrittäessään vallata itseään huomattavasti suurempaa Volkswagen Groupia. Lopulta se kuitenkin itse siirtyi pitkien neuvottelujen jälkeen Volkswagen Groupin omistukseen.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Edustuskäyttöönhän noista suurin osa taitaa mennä ja siinä tapauksessa takapenkillä istuville ihan sama millainen pata keululla kehrää. Suorituskyky on vähäntään riittävä isoille autolle 250 cdi koneellakin.
Historian valossa Suomessa myyty aina eniten pienimmällä koneella varustettuja malleja ja w126 malleista ainakin alupäässä 280 kaasarikoneella oli ilmeisen suosittu. Nyt jos hankintaa pystyy perustemaan vielä vihreydellä niin varmasti helpottaa myyntiä ainakin Suomessa.
Perus taksimersu taitaa olla liian kansamalli suurille johtajille.
Historian valossa Suomessa myyty aina eniten pienimmällä koneella varustettuja malleja ja w126 malleista ainakin alupäässä 280 kaasarikoneella oli ilmeisen suosittu. Nyt jos hankintaa pystyy perustemaan vielä vihreydellä niin varmasti helpottaa myyntiä ainakin Suomessa.
Perus taksimersu taitaa olla liian kansamalli suurille johtajille.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Nyt ajossa: MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Noname kirjoitti:Edustuskäyttöönhän noista suurin osa taitaa mennä ja siinä tapauksessa takapenkillä istuville ihan sama millainen pata keululla kehrää. Suorituskyky on vähäntään riittävä isoille autolle 250 cdi koneellakin.
Historian valossa Suomessa myyty aina eniten pienimmällä koneella varustettuja malleja ja w126 malleista ainakin alupäässä 280 kaasarikoneella oli ilmeisen suosittu. Nyt jos hankintaa pystyy perustemaan vielä vihreydellä niin varmasti helpottaa myyntiä ainakin Suomessa.
Perus taksimersu taitaa olla liian kansamalli suurille johtajille.
enpä ihan usko, katsopa vaikka valtiovallan autoja tahi suuryritysten johtoportaan autoja, onko monikin peinellä koneella?
katselin juuri länsiväylällä nokian pääkonttoria kohti menevää audia....ilmeisesti pienin kone on siinäkin 4.2? ja pienin malli L.
esim. valtiojohdon kaikki auto on järjestään suurilla koneilla....ihan olen mielenkiinnosta pällistellyt aina välillä...minimi on A6 3.0tdiQ
vaikka A6 mallia saa kyllä 140hv tdi:nä etuvedolla ja käsivaihteisenakin
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Valtiojohdon autoissa vaan taitaa se luotisuojaus / panssarointi sanella sen, ettei sitä nyt ihan pienimmällä koneella voi ottaa. Auton paino kun moninkertaistuu, niin suuretkin moottorit alkaa kärsiä astmasta...W210E kirjoitti:esim. valtiojohdon kaikki auto on järjestään suurilla koneilla....ihan olen mielenkiinnosta pällistellyt aina välillä...minimi on A6 3.0tdiQ
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
onko tavallisen ministerin autokin panssaroitu? Nykyäänhän luodilta voi suojautua periaatteessa ihan tavallisella autolla kankaiden avulla. ainoa näkyvä olisi lasit.
Valtiollehan tuossa olisi käyttökustannuksissa symbolinen ele kun vanhat v8 bensat vaihettaisiin kevyisiin ja aivan uusinta uutta tekniikkaa omaaviin iso-mersuihin. vois ne aika yleiset A6 audit heittää romukoppaan ja alkaa edustamaan edustusautolla.
Valtiollehan tuossa olisi käyttökustannuksissa symbolinen ele kun vanhat v8 bensat vaihettaisiin kevyisiin ja aivan uusinta uutta tekniikkaa omaaviin iso-mersuihin. vois ne aika yleiset A6 audit heittää romukoppaan ja alkaa edustamaan edustusautolla.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Pakardinen kirjoitti:Valtiojohdon autoissa vaan taitaa se luotisuojaus / panssarointi sanella sen, ettei sitä nyt ihan pienimmällä koneella voi ottaa. Auton paino kun moninkertaistuu, niin suuretkin moottorit alkaa kärsiä astmasta...W210E kirjoitti:esim. valtiojohdon kaikki auto on järjestään suurilla koneilla....ihan olen mielenkiinnosta pällistellyt aina välillä...minimi on A6 3.0tdiQ
en usko tuotakaan koska olen "mäen anna"...
ei kyllä ole panssarimallia varmaan kuin meijän ressalla...kyllä noi muut on ihan tavan "peruskorisia" audeja ja mersuja.
joihinkin tilaisuuksiin lainaavat muuten kovaselta autoja...ihan tavan takseja ne on.....3.0tdiQ....tosin
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Joo, ei varmaan panssaroituja ole kuin restentin pirssi. Mutta äkkiä vois kuvitella edes jonkunlaiset luotisuojat löytyvän ministerienkin autoista. En sitte tiiä...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
no ihan totta jos puhutaan voi niissä joku "kevyt" panssarointi ollakin...ovissa kevlarit ja ikkunoissa "kalvo"...enempää en usko olevan.Pakardinen kirjoitti:Joo! Nehän niissä varmaan on.
noi ns. "luodin kestävät" (käsiase 9mm asti) ei paljon enää nykyisin maksa edes...ostin yhteen asuntooni sellaiset sattuneesta syystä kun asiakas ne maksoi...8 aika isoa ruutua teki 5500€.
mutta ei enää hypi vandaalit sisälle puutarhajakkaroineen...
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
No jotain tuommoista minäkin vähän tarkoitin...W210E kirjoitti:no ihan totta jos puhutaan voi niissä joku "kevyt" panssarointi ollakin...ovissa kevlarit ja ikkunoissa "kalvo"...enempää en usko olevan.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
ei siitä kovin montaa viikkoa ole, kun pääministerin uudesta autosta oli juttua lehdessä... ne oli ajanut sen panssaroidun bemarin valmiiksi jo muutamassa vuodessa ja nyt ne haaveilee mersusta... kovan panssaroinnin takia auto kuulemma kuluu normaalia nopeampaa ja olikohan se nyt niin, että 180 000 km kohdalla se bemari on jo tuleentunut...
edit: oli sillä yli 200 000 km ajettu...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090 ... 9_uu.shtml
jos tuo bemari on maksanut yli 500 000 €, niin kyllä siinä jotain muutakin on, kuin tummennuskalvot laseissa
edit: oli sillä yli 200 000 km ajettu...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090 ... 9_uu.shtml
jos tuo bemari on maksanut yli 500 000 €, niin kyllä siinä jotain muutakin on, kuin tummennuskalvot laseissa
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
joo, siinä on tolla 500t€:lla laitettu se 2.0d kone ilman urboa.napa kirjoitti:ei siitä kovin montaa viikkoa ole, kun pääministerin uudesta autosta oli juttua lehdessä... ne oli ajanut sen panssaroidun bemarin valmiiksi jo muutamassa vuodessa ja nyt ne haaveilee mersusta... kovan panssaroinnin takia auto kuulemma kuluu normaalia nopeampaa ja olikohan se nyt niin, että 180 000 km kohdalla se bemari on jo tuleentunut...
edit: oli sillä yli 200 000 km ajettu...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090 ... 9_uu.shtml
jos tuo bemari on maksanut yli 500 000 €, niin kyllä siinä jotain muutakin on, kuin tummennuskalvot laseissa
siksi se väsähti vähän ennen aikojaan