Ruostesuojaus Mb 270 cdi -01
Ruostesuojaus Mb 270 cdi -01
Ostin Saksasta tuoden mb:n,,, kannattaako se viedä johonkin ruostesuojaukseen vai voiko sen tehdä itse ?
Onko kellään kokemuksia itse tehdystä ? millä aineilla ?
Onko kellään kokemuksia itse tehdystä ? millä aineilla ?
Re: Ruostesuojaus Mb 270 cdi -01
Kannattaa, tai riippuu tietenkin että laitatko kiertoon parin vuoden päästä vai ajatko maailman tappiinzero123 kirjoitti:Ostin Saksasta tuoden mb:n,,, kannattaako se viedä johonkin ruostesuojaukseen vai voiko sen tehdä itse ?
Onko kellään kokemuksia itse tehdystä ? millä aineilla ?
Joo :))
Näin vähän oli mielessä,,,mutta varmistelin kokeneimmilta mersumiehiltä Kiitos kaikille vastanneille,,,saa nähä mitä tärkeetä asiaa seuraavaksi sitte taas kyselen ku ei mulla oo mersua ennen ollut,,,cuuno kirjoitti: ...jos sitä ei ole suojattu aikaisemmin niin on suuri vaara että alle jää johonkin vähän alkavaa tai p.skaa ja sitten se vasta muhiikin valmiiksi ...seuraa vaan pohjaa ja teet alkaville aina jotain ...joku öljy tms käsittely parempi
Tää oli paljon käytetty kikka vielä 80 luvulla mutten lähtis kyl enää tänäpäivänä mitään öljyjä pohjaan ruiskimaancuuno kirjoitti: ...jos sitä ei ole suojattu aikaisemmin niin on suuri vaara että alle jää johonkin vähän alkavaa tai p.skaa ja sitten se vasta muhiikin valmiiksi ...seuraa vaan pohjaa ja teet alkaville aina jotain ...joku öljy tms käsittely parempi
Mikä vehje tarkemmin kyseessä? E, C vai joku muu?
W203 270 CDI -01 elikkä C sarjalainenJolle kirjoitti:Tää oli paljon käytetty kikka vielä 80 luvulla mutten lähtis kyl enää tänäpäivänä mitään öljyjä pohjaan ruiskimaancuuno kirjoitti: ...jos sitä ei ole suojattu aikaisemmin niin on suuri vaara että alle jää johonkin vähän alkavaa tai p.skaa ja sitten se vasta muhiikin valmiiksi ...seuraa vaan pohjaa ja teet alkaville aina jotain ...joku öljy tms käsittely parempi
Mikä vehje tarkemmin kyseessä? E, C vai joku muu?
Sulla näkyy olevan 01 et ruostuu vähän eri tavalla kun noi uudemmat (04->)
Eli kannattaa tarkistaa ovien alareunat ja sit lokasuojien kaaret, sieltä noi yleensä ruostuu ekana, yks arka paikka on kans takaoven jälkeinen ( se pieni) pala alhaalla. Takaluukku on kans aika arka eikä sitä tahdo aina huomata.
Eli kannattaa tarkistaa ovien alareunat ja sit lokasuojien kaaret, sieltä noi yleensä ruostuu ekana, yks arka paikka on kans takaoven jälkeinen ( se pieni) pala alhaalla. Takaluukku on kans aika arka eikä sitä tahdo aina huomata.