Mercedes SLR replica
Mercedes SLR replica
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
No nyt on kaikki nähty! Minkä maan kilvissä? En tunnista. Lapussa on jokin PL. Tulee mieleen Puola, mutta ei kai sentään, toisaalta miksei. Onko se Puolan lippu tuollanen? Nimimerkillä "kymppi maantiedosta"
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Teksissä kyllä puhutaan, että tuo olisi tehty puolassa.
Onko tuo kanta-auto 123 mese??
Eikun kaikki 123 omistajat rälläkkä laulamaan
Onko tuo kanta-auto 123 mese??
Eikun kaikki 123 omistajat rälläkkä laulamaan
saul kirjoitti:No nyt on kaikki nähty! Minkä maan kilvissä? En tunnista. Lapussa on jokin PL. Tulee mieleen Puola, mutta ei kai sentään, toisaalta miksei. Onko se Puolan lippu tuollanen? Nimimerkillä "kymppi maantiedosta"
__________________
1987 MB 190E automatic
1996 Fiat Granduca
Take It Easy Is Job 1.
1987 MB 190E automatic
1996 Fiat Granduca
Take It Easy Is Job 1.
Mutta olipahan taitavaa peltisepäntyötä ja Puolastapa hyvinkin...
Lisää asiasta kiinnostuneille:
http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=1879
http://www.matschke.prv.pl/
- siinä on suora lainaus kielitaitoisille puhutaanko siinä nyt kanta-autosta vai moottorista vai(?)wszystko handwerk
byl to mercedes 500 SEC z roku 1988
samochod jest ze stali, nie z aluminium, ale niektore czesci nadwozia ma z aluminium
Lisää asiasta kiinnostuneille:
http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=1879
http://www.matschke.prv.pl/
Toivottavasti moottorista. Samapa tuo, mikä siinä kanta-autona on, mutta jos noinkin taidokkaan laitteen nokalla on -76 55hv 200D mylly, niin se siitä sitten.350 SLC kirjoitti:Mutta olipahan taitavaa peltisepäntyötä ja Puolastapa hyvinkin...
- siinä on suora lainaus kielitaitoisille puhutaanko siinä nyt kanta-autosta vai moottorista vai(?)wszystko handwerk
byl to mercedes 500 SEC z roku 1988
samochod jest ze stali, nie z aluminium, ale niektore czesci nadwozia ma z aluminium
Lisää asiasta kiinnostuneille:
http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=1879
http://www.matschke.prv.pl/
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Ei sitä aina ehdi tekstejä lukemaan...Jukka K. kirjoitti:Teksissä kyllä puhutaan, että tuo olisi tehty puolassa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
replica
Tuo rakentaminen on minusta aivan uskomaton juttu. Olenkin lueskellut siitä aika pitkät pätkät. Lähtökohtana oli 300tkm ajettu '88 500SEC, josta leikattiin kori pois ja rakennettiin uusi lähes identtisenä uuden SLR:n kanssa. Työt tosiaan tehtiin Puolassa ja projekti maksoi n. 75.000e. Sain hieman sellaista vaikutelmaa, että autoa käytettäisiin referenssinä, mikäli kaverit mielisivät kuuluisien koriräätäleiden hommiin. Yksi rakentaja on nimeltään Robert Furtak ja toinen Feliks Ciask. Projekti kesti ilmeisesti 4 vuotta. Furtak käytti apunaan mm. autonäyttelyssä SLR:stä ottamiaan mittoja ja 1/18-kokoista pienoismallia.[/code]