Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja harry a
Su 18.01.2015 19:50
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bensaa öljynseassa.
Vastaukset: 2
Luettu: 958

Bensaa öljynseassa.

Kysymyksessä A 140 vm -99. Mittaristossa syttyi palamaan öljykannun kuva ja perässä teksti HI. Ymmärsin tämän tarkoittavan korkeaa öljynpainetta. Tarkistin öljyt ja öljypinta oli mittatikussa noin 1 cm yli ylärajan ja öljy haisi bensiinille. Vaihdettiin uudet öljyt ja suodatin. . Noin 10 km:n ajon j...