
Pelinavaukseksi pari "yksilöä" Tampereen putiikeista:
G400CDI, ihan päällikkö.


300SEL
Päivänä eräänä kun olin jalkamiehenä Sarvijaakon kulmilla kuluussa, niin tuo yksilö tuli vastaan. Aikas rahamiehen äänet päästi...Pasi M. kirjoitti:G400CDI, ihan päällikkö.![]()
Mahtaakohan tuo olla sama yksilö, joka oli taannoin Moottori -lehdessä? Luulisi noita aika harvakseltaan Suomesta löytyvänM.K kirjoitti:
http://www.trianglemotor.com/fi/300sl.htm
Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.Pasi M. kirjoitti:300GD Turbo -82]
Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.Aku P kirjoitti:Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.Pasi M. kirjoitti:300GD Turbo -82]
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Vaikka kyllähän tuota G:ta voisi joku jälkiahtaa mielikseen. Ainakin olisi konepellin alla lääniä ruuvata kaikkia puhaltimia ja pillejä ja kennoja ja mitä ne laittavat.Timo L. kirjoitti:Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.Aku P kirjoitti:Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.Pasi M. kirjoitti:300GD Turbo -82]
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Ja tuskimpa pieni tehonlisäys tuon massan liikuttelua haittaakaanAku P kirjoitti:Vaikka kyllähän tuota G:ta voisi joku jälkiahtaa mielikseen. Ainakin olisi konepellin alla lääniä ruuvata kaikkia puhaltimia ja pillejä ja kennoja ja mitä ne laittavat.Timo L. kirjoitti:Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.Aku P kirjoitti:Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.Pasi M. kirjoitti:300GD Turbo -82]
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Jep, ei tuo 88 hv dieselillä ja vielä autoamatilla mikään raketti kokemukseni mukaan ole. Joku 290 / 300 turbodiesel on ilmeisesti jo aivan toista maata, mutta sellaista en ole koskaan kokeillut.JS kirjoitti: Ja tuskimpa pieni tehonlisäys tuon massan liikuttelua haittaakaan![]()
Aikas hinnakkaita nuo G:t vaan ovan niin Saksassa kuin Suomessakin
Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkäänM.K kirjoitti: http://www.trianglemotor.com/fi/300sl.htm
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä![]()
On muuten mahtavan näköistä toimintaa pajalla. Kerran kävin kattelemassa kun iso joukko ammattimiehiä väsää vanhoja autoja.Iso E kirjoitti:Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkäänM.K kirjoitti: http://www.trianglemotor.com/fi/300sl.htm
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä![]()
.
No ei paljon käyttöautolta näyttänytIso E kirjoitti:Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkäänM.K kirjoitti: http://www.trianglemotor.com/fi/300sl.htm
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä![]()
.
Jep. Aikanaan kävin Turussa siinä Orikedolla koulua ja ruokatunneista kun jäi aikaa yli, piti tietysti säännöllisesti suunnistaa Triangleen kuolaamaan. Hienoa työtä tekevät, kerrassaan.JS kirjoitti:On muuten mahtavan näköistä toimintaa pajalla. Kerran kävin kattelemassa kun iso joukko ammattimiehiä väsää vanhoja autoja.Iso E kirjoitti:Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkäänM.K kirjoitti: http://www.trianglemotor.com/fi/300sl.htm
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä![]()
.
![]()
![]()
![]()
Oli siellä Jagge poikineen osa poikki ja osa muuten vaan uudelleenkasaamista vaille.
Pasi M. kirjoitti:Pienellä vaivalla ajoon
Siltähän tuo vaikuttaisi.Marko M kirjoitti:Siis hetkinen, ainoa vaurio takaosassa on tuo pohjamaalattu alue oikean takavalon ympärillä?Pasi M. kirjoitti:Pienellä vaivalla ajoon
Missä se takaosavaurio tuossa on? minä en ainakaa nää mitään suurempaa? Jaahas no onhan siinä vähän pakkelia..nyt huomasinPasi M. kirjoitti:Pienellä vaivalla ajoon
Ai ehdollinen korjausPasi M. kirjoitti: Edit: Ja onhan noita coupeja AVK täynnä, joten varaosista ei ainakaan pitäisi olla pulaa 2
Viesti Kirjoittaja Ville Komulainen »
Pasi M. kirjoitti:Siltähän tuo vaikuttaisi.Marko M kirjoitti:Siis hetkinen, ainoa vaurio takaosassa on tuo pohjamaalattu alue oikean takavalon ympärillä?Pasi M. kirjoitti:Pienellä vaivalla ajoonTais tulla myyntiin eilen, vois käydä vaikka huvikseen vilasemassa. Jos ton kulman maalais paukkupullolla, rekisteröisi ja myisi pois, tekisi lähes 3k€:n tilin...
Mistä keksit ton ehdollinen korjaus...Petri M. kirjoitti:Missä se takaosavaurio tuossa on? minä en ainakaa nää mitään suurempaa? Jaahas no onhan siinä vähän pakkelia..nyt huomasinPasi M. kirjoitti:Pienellä vaivalla ajoon![]()
Mistähän tuo autio muuten kalastelee noita 300-coupeja missä on neloskoneen etupuskuri?
Ai ehdollinen korjausPasi M. kirjoitti: Edit: Ja onhan noita coupeja AVK täynnä, joten varaosista ei ainakaan pitäisi olla pulaa 2Aikamoinen guru täytyy olla että tuosta vielä vääntää kun perä on päin p*rsettä
M.K kirjoitti:Vähän[ http://talk.portkey.org/html/emoticons/offtopic.gif ] mutta halpa
Viesti Kirjoittaja mhassinen »
Viesti Kirjoittaja Ville Komulainen »
ei oo totta! muodot näyttää siltä että ois tehtaalta tuollaisena joskus ulos rullannutVille Komulainen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=123160
Johan on peli! olis aika hieno tossa mun pihalla sedanin ja farmarin kaverina
Eikös tämä ole se hauturi?epk kirjoitti:ei oo totta! muodot näyttää siltä että ois tehtaalta tuollaisena joskus ulos rullannutVille Komulainen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=123160
Johan on peli! olis aika hieno tossa mun pihalla sedanin ja farmarin kaverina![]()
kelpais mulle
Joku tuon näköinen harmaa köllötteli Finbenzin pihallakin Espoossa.jorma-k kirjoitti: Pikkuflosse -65 diplomaattiauto , HP 3500 eeroa
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=89257
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)