Periaatteessa aika oikeaoppinen hinta, hieman yläkanttiin on luonnollisesti vedetty, tietäen myyjän jne. En kuitenkaan löytänyt tätä ilmoitusta, enkä muista sellaista lukeneeni, tosin parit jäsenkirjeet ovatkin hukkuneet "arkistojen" pohjalle.Leka kirjoitti:MB-klubin tiedotteessa oli muutama kuukausi sitten tästä autosta myynti-ilmoitus. Pyynti alkoi ysillä.Miika H. kirjoitti:Jos tämä on myynnissä, paljonko pitäsi rahaa lyödä tiskiin? Voisihan sitä tietty itse käydä paikan päällä katsomassa. Mutta, mikäli joku osaa sanoa hinnan tältä (siltä) istumalta, niin voisin miettiä hieman, ennen kuin innostun liikaa. Pidän itseäni jännityksessä.
Saksassahan huippukuntoisten C123:n (mihin kategoriaan tämäkin yksilö voitaneen laskea) hinnat vaihtelevat aika pitkälti 4.000-10.000 €uron välillä. Tämän auton kohdalla niukka varustelutaso tulisi kuitenkin suhteuttaa hintaan, mikä on mielestäni unohdettu. Kilometrit taisi olla jo jotain 140.000?
Mutta niin vaan on Suomessa havaittavissa hienoinen hintojennousu alkuperäisissä C123:sissa. Hintahuippu lienee Salon 230CE, hp jotain 15.000 euroa? (tosin alkuperäisyys aika kaukana...muuten virheetön) Kerhotallilla kävi eräs heppu kauppaamassa 230CE:tä 8900 euron hintaan, ja kaverini myy (ei tosin aktiivisesti) 230CE:tänsä 11.000 euroon. Paria yksilöä, sekä 230CE että 280CE katselin tossa keväämmällä, mutta kunto ja varusteet eivät miellyttäneet, hintaluokassa 4.000-5.000 euroa.
Mutta näinhän se taitaa olla ettei hyvien yksilöiden hinnat ainakaan tule tippumaan.
PS. Jos jotain pitäisi tarjota tuosta laakkosen CE:stä, niin joku 7000 olisi aika lähellä totuutta.