320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Elikkä 320 cdi -00 W210. Autoon laitettu uusi ilmamäärämittari,ilmansuodatin sekä naftasuodatin ja nämä kotikonstit eivät auttaneet sitten on käyty testerissä eikä mitään vikaa ilmoita.. Ilmamäärämittarin arvot hienosti vihreällä alueella tietokoneen näytöllä samoin muut arvot mitä testaaja katsoi.. Auto toimii kaupunkiajossa täysin normaalisti ja tehot on tallella eli pieniä kiihdytyksiä tasasta ajoa liikennevaloista "räväköitä" lähtöjä siis miten nyt kaupunkiajossa tuleekin ajeltua toimii täysin. Mutta sitten kun lähdetään maantielle niin ihan normaali kiihdytys auto vaihtaa kaikki vaihteet läpi niin useimmiten menee vikatilaan jo siinä kun viimeinen vaihde kytkeytyy (eli 5 vaihde) ei kuitenkaan aina mutta useimmiten. Jos olen isommalle tielle kurvaamassa auto ei vielä vikatilassa ja vaihdankin itse käyttäen tiptronic mahdollisuutta vedätän 3,4 vaihteella niin pitkään kuin sielu sietää ja sitten D niin lähes ikinä EI menekkään vikatilaan kun taas ilman tiptroniccia lähes AINA.. Toinen seikka autoa voi paikallaan ollessa kaasutella vaikka koko päivän eikä mene vikatilaan ja ottaa kierroksia normaalisti. Onko tämä nyt kuitenkin joku imusarjan läppävika vai mistä nyt seuraavaksi kannattaa aloittaa tutkiminen??
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Siis tilaan missä max 3000rmp ja kiihtyy huonosti?tarum kirjoitti:Elikkä 320 cdi -00 W210. Autoon laitettu uusi ilmamäärämittari,ilmansuodatin sekä naftasuodatin ja nämä kotikonstit eivät auttaneet sitten on käyty testerissä eikä mitään vikaa ilmoita.. Ilmamäärämittarin arvot hienosti vihreällä alueella tietokoneen näytöllä samoin muut arvot mitä testaaja katsoi.. Auto toimii kaupunkiajossa täysin normaalisti ja tehot on tallella eli pieniä kiihdytyksiä tasasta ajoa liikennevaloista "räväköitä" lähtöjä siis miten nyt kaupunkiajossa tuleekin ajeltua toimii täysin. Mutta sitten kun lähdetään maantielle niin ihan normaali kiihdytys auto vaihtaa kaikki vaihteet läpi niin useimmiten menee vikatilaan jo siinä kun viimeinen vaihde kytkeytyy (eli 5 vaihde) ei kuitenkaan aina mutta useimmiten. Jos olen isommalle tielle kurvaamassa auto ei vielä vikatilassa ja vaihdankin itse käyttäen tiptronic mahdollisuutta vedätän 3,4 vaihteella niin pitkään kuin sielu sietää ja sitten D niin lähes ikinä EI menekkään vikatilaan kun taas ilman tiptroniccia lähes AINA.. Toinen seikka autoa voi paikallaan ollessa kaasutella vaikka koko päivän eikä mene vikatilaan ja ottaa kierroksia normaalisti. Onko tämä nyt kuitenkin joku imusarjan läppävika vai mistä nyt seuraavaksi kannattaa aloittaa tutkiminen??
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
mitä *:ri näyti läppien ohjaus testissä?
onko vaikutusta kaartako ramppi jyrkästi tai loivasti?
tai alamäkeen/ylä mäkeen?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
.
Mahdollisesta vikatilasta jää aina vikamuistiin tieto, jonka staari sitten kertoo - arvuuttelu on ihan turhaa.
Mahdollisesta vikatilasta jää aina vikamuistiin tieto, jonka staari sitten kertoo - arvuuttelu on ihan turhaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
CDI203 kirjoitti:Siis tilaan missä max 3000rmp ja kiihtyy huonosti?tarum kirjoitti:Elikkä 320 cdi -00 W210. Autoon laitettu uusi ilmamäärämittari,ilmansuodatin sekä naftasuodatin ja nämä kotikonstit eivät auttaneet sitten on käyty testerissä eikä mitään vikaa ilmoita.. Ilmamäärämittarin arvot hienosti vihreällä alueella tietokoneen näytöllä samoin muut arvot mitä testaaja katsoi.. Auto toimii kaupunkiajossa täysin normaalisti ja tehot on tallella eli pieniä kiihdytyksiä tasasta ajoa liikennevaloista "räväköitä" lähtöjä siis miten nyt kaupunkiajossa tuleekin ajeltua toimii täysin. Mutta sitten kun lähdetään maantielle niin ihan normaali kiihdytys auto vaihtaa kaikki vaihteet läpi niin useimmiten menee vikatilaan jo siinä kun viimeinen vaihde kytkeytyy (eli 5 vaihde) ei kuitenkaan aina mutta useimmiten. Jos olen isommalle tielle kurvaamassa auto ei vielä vikatilassa ja vaihdankin itse käyttäen tiptronic mahdollisuutta vedätän 3,4 vaihteella niin pitkään kuin sielu sietää ja sitten D niin lähes ikinä EI menekkään vikatilaan kun taas ilman tiptroniccia lähes AINA.. Toinen seikka autoa voi paikallaan ollessa kaasutella vaikka koko päivän eikä mene vikatilaan ja ottaa kierroksia normaalisti. Onko tämä nyt kuitenkin joku imusarjan läppävika vai mistä nyt seuraavaksi kannattaa aloittaa tutkiminen??
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
mitä *:ri näyti läppien ohjaus testissä?
onko vaikutusta kaartako ramppi jyrkästi tai loivasti?
tai alamäkeen/ylä mäkeen?
Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Ok. Tarvii varmasti vaihtaa testeri paikkaa jos vaikka sais selvyyden asiaan..tuikku kirjoitti:.
Mahdollisesta vikatilasta jää aina vikamuistiin tieto, jonka staari sitten kertoo - arvuuttelu on ihan turhaa.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakooditarum kirjoitti:CDI203 kirjoitti:Siis tilaan missä max 3000rmp ja kiihtyy huonosti?tarum kirjoitti:Elikkä 320 cdi -00 W210. Autoon laitettu uusi ilmamäärämittari,ilmansuodatin sekä naftasuodatin ja nämä kotikonstit eivät auttaneet sitten on käyty testerissä eikä mitään vikaa ilmoita.. Ilmamäärämittarin arvot hienosti vihreällä alueella tietokoneen näytöllä samoin muut arvot mitä testaaja katsoi.. Auto toimii kaupunkiajossa täysin normaalisti ja tehot on tallella eli pieniä kiihdytyksiä tasasta ajoa liikennevaloista "räväköitä" lähtöjä siis miten nyt kaupunkiajossa tuleekin ajeltua toimii täysin. Mutta sitten kun lähdetään maantielle niin ihan normaali kiihdytys auto vaihtaa kaikki vaihteet läpi niin useimmiten menee vikatilaan jo siinä kun viimeinen vaihde kytkeytyy (eli 5 vaihde) ei kuitenkaan aina mutta useimmiten. Jos olen isommalle tielle kurvaamassa auto ei vielä vikatilassa ja vaihdankin itse käyttäen tiptronic mahdollisuutta vedätän 3,4 vaihteella niin pitkään kuin sielu sietää ja sitten D niin lähes ikinä EI menekkään vikatilaan kun taas ilman tiptroniccia lähes AINA.. Toinen seikka autoa voi paikallaan ollessa kaasutella vaikka koko päivän eikä mene vikatilaan ja ottaa kierroksia normaalisti. Onko tämä nyt kuitenkin joku imusarjan läppävika vai mistä nyt seuraavaksi kannattaa aloittaa tutkiminen??
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
mitä *:ri näyti läppien ohjaus testissä?
onko vaikutusta kaartako ramppi jyrkästi tai loivasti?
tai alamäkeen/ylä mäkeen?
Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?CDI203 kirjoitti:Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakooditarum kirjoitti:CDI203 kirjoitti:Siis tilaan missä max 3000rmp ja kiihtyy huonosti?tarum kirjoitti:Elikkä 320 cdi -00 W210. Autoon laitettu uusi ilmamäärämittari,ilmansuodatin sekä naftasuodatin ja nämä kotikonstit eivät auttaneet sitten on käyty testerissä eikä mitään vikaa ilmoita.. Ilmamäärämittarin arvot hienosti vihreällä alueella tietokoneen näytöllä samoin muut arvot mitä testaaja katsoi.. Auto toimii kaupunkiajossa täysin normaalisti ja tehot on tallella eli pieniä kiihdytyksiä tasasta ajoa liikennevaloista "räväköitä" lähtöjä siis miten nyt kaupunkiajossa tuleekin ajeltua toimii täysin. Mutta sitten kun lähdetään maantielle niin ihan normaali kiihdytys auto vaihtaa kaikki vaihteet läpi niin useimmiten menee vikatilaan jo siinä kun viimeinen vaihde kytkeytyy (eli 5 vaihde) ei kuitenkaan aina mutta useimmiten. Jos olen isommalle tielle kurvaamassa auto ei vielä vikatilassa ja vaihdankin itse käyttäen tiptronic mahdollisuutta vedätän 3,4 vaihteella niin pitkään kuin sielu sietää ja sitten D niin lähes ikinä EI menekkään vikatilaan kun taas ilman tiptroniccia lähes AINA.. Toinen seikka autoa voi paikallaan ollessa kaasutella vaikka koko päivän eikä mene vikatilaan ja ottaa kierroksia normaalisti. Onko tämä nyt kuitenkin joku imusarjan läppävika vai mistä nyt seuraavaksi kannattaa aloittaa tutkiminen??
Niin ja pikku lisäys vielä kun auto menee vikatilaan riittää auton sammutus ja uudelleen käynnistäminen ja taas pelaa yllämainitulla tavalla.
mitä *:ri näyti läppien ohjaus testissä?
onko vaikutusta kaartako ramppi jyrkästi tai loivasti?
tai alamäkeen/ylä mäkeen?
Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
"Kuulemma" ei valitettavasti riitä näissä jutuissa, seuraavalla kerralla ota itse se kone käsittelyysi ja selvitä mitä se sanoo.tarum kirjoitti: Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?
Mikä tuo testeri oli, en löytänyt ketjusta mainintaa oliko Starilla testattu?
Vaihtoehtoisesti voisit käydä jonkun harrastajan kuusen alla luetuttamassa tallennetut vikakoodit. Jos se kerran menee vikatilaan niin kyllä sieltä jotain pitää löytyä.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakoodi[/quote]tarum kirjoitti: Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?[/quote]
Ahto vuoto, jumitava säädin
Mutta se että niistä ei jää tietoa niin...
Ja ylipäätänsä jos on vikatilassa on varmasti jossain jotain talentuneena/poikeavaa arvoa
Eli *:ri kiinni autoon ja osaava käyttäjä
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?[/quote]CDI203 kirjoitti:Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakooditarum kirjoitti: Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Ahto vuoto, jumitava säädin
Mutta se että niistä ei jää tietoa niin...
Ja ylipäätänsä jos on vikatilassa on varmasti jossain jotain talentuneena/poikeavaa arvoa
Eli *:ri kiinni autoon ja osaava käyttäjä[/quote]
Missäpäin itse vaikutat? Sulla ilmeisesti tuo testeri on ja osaat sitä käyttääkkin Itse Tampereella..
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Ahto vuoto, jumitava säädintarum kirjoitti:Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?CDI203 kirjoitti:Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakooditarum kirjoitti: Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Mutta se että niistä ei jää tietoa niin...
Ja ylipäätänsä jos on vikatilassa on varmasti jossain jotain talentuneena/poikeavaa arvoa
Eli *:ri kiinni autoon ja osaava käyttäjä[/quote]
Missäpäin itse vaikutat? Sulla ilmeisesti tuo testeri on ja osaat sitä käyttääkkin Itse Tampereella..[/quote]
Eikös tuo cdi203 asustele pääkaupunki seudulla
eikö tosiaan jäänyt mitään vikakoodia kun otitte pikatestin eli misään testissä ei ollut -f tai -F merkkiä minkään testin perässä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
arska10 kirjoitti:Ahto vuoto, jumitava säädintarum kirjoitti:Ei kuulemma näyttänyt mitään kun ajonjälkeen tulin korjaamolle takas ja auto oli vikatilassa.. Jos se ahtaa liikaa tai liian vähän mistä se voi johtua?CDI203 kirjoitti:Tai liian vähän mutta kummastakin pitäisi jäädä vikakooditarum kirjoitti: Kyllä n. 3000 rpm kun menee vikatilaan. Helkkari kun en ymmärrä itse niistä testereistä sen enempää, mutta kuuntelin asentajaa joka kertoili että kaikki arvot olis ok. muistissa oli vikoja aluksi ihan riittävästi mutta ne nollattiin senjälkeen kävin ajamassa auto meni vikatilaan taas testeriin niin kaikki oli ok arvoissa.. Ylämäkeen kiihdytettäessä menee takuuvarmasti vikatilaan.. Voiko turbo ahtaa liikaa ja menee sitten sentakia?
Mutta se että niistä ei jää tietoa niin...
Ja ylipäätänsä jos on vikatilassa on varmasti jossain jotain talentuneena/poikeavaa arvoa
Eli *:ri kiinni autoon ja osaava käyttäjä
Missäpäin itse vaikutat? Sulla ilmeisesti tuo testeri on ja osaat sitä käyttääkkin Itse Tampereella..[/quote]
Eikös tuo cdi203 asustele pääkaupunki seudulla
eikö tosiaan jäänyt mitään vikakoodia kun otitte pikatestin eli misään testissä ei ollut -f tai -F merkkiä minkään testin perässä[/quote]
Oli niitä -f eli pienellä kirjaimella ja paljon olikin. Asentaja sanoi että ovat vikoja joita joskus ollut autossa.. -F ei ollut.
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Nollasitteko nuo -f koodit ja ajoitte uudelleen ja sen jälkeen testi mitä se sitten näytti
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Jep. ne nollattiin sitten ajoin lenkin auto meni vikatilaan ja mitään ei löytynyt. Näin ainakin sanottiin jotainhan olis pitänyt ilmeisesti löytyä...arska10 kirjoitti:Nollasitteko nuo -f koodit ja ajoitte uudelleen ja sen jälkeen testi mitä se sitten näytti
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Selvisikö tämä vika ja korjaus siihen? Itellä sama ja täysin samat oireet.
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
Mulla meni pari kertaa vikatilaan motarilla ja loppujen lopuksi vika oli korkeapainepumpussa. Siellä oli sisäinen vuoto. Pumppu vaihdettiin korjattuun ja nyt on pelittänyt 6 kk. Pumpun + suodattimen ja muutaman letkun sekä moniurahihnan vaihto maksoi noin 800€. On 2 vuoden takuu.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Re: 320 cdi -00 MENEE VIKATILAAN neuvoja??
staari kertoo omasta autosta, että ahtopaine liian korkea. Kiihdyttäessä nykii kun pätkäsee aina ahdon, ilmeisesti raja-arvon ylittyessä. Muuten samat vaivat kun aiheen aloittajalla.