w203 hitsaus
w203 hitsaus
kaverin mersusta pitäis pakoputkea hitsailla niin juolahti mieleen pitääkö akun napa olla irti vai antaa olla paikallaan ja maadoitus hitsatessa mahdollisimman lähelle. moni kun kummitellut akun irroituksesta näissä vehkeissä
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: w203 hitsaus
Kyllä se kannattaa aina varmuuden vuoksi irroitttaa... ei ole kovin iso vaiva auton turvaamiseksi.
Vahinkoa on kuulemma tullut vanhempiinkin mersuihin tosin peltitöitä tehdessä.
Riippuu myös tietenkin että millä hitsaa.
Vahinkoa on kuulemma tullut vanhempiinkin mersuihin tosin peltitöitä tehdessä.
Riippuu myös tietenkin että millä hitsaa.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Re: w203 hitsaus
Mulla hitsattiin pakoputkea pariin otteeseen eikä akkukengät olleet irti. Mitään vahinkoa ei tullut. Auto on W210 E320 Cdi.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Re: w203 hitsaus
Kaapeli varmuudeks irti niin selviät pelkillä hitsaushommilla
Monesti varmaan onnistuu ongelmitta mutta itellä putkee hitsates laturi otti nokkiinsa vaikka pisti maan mahd. lähelle
Monesti varmaan onnistuu ongelmitta mutta itellä putkee hitsates laturi otti nokkiinsa vaikka pisti maan mahd. lähelle
Re: w203 hitsaus
Irroita ensin -napa, ja laita se viimeksi kiinni; ei pitäisi tulla ongelmia. ESP-herja normaalia, korjautuu ratin käännöllä.mage_90 kirjoitti: moni kun kummitellut akun irroituksesta näissä vehkeissä
W203CDI