Tämän dokumentin mukaan vaihtuu vain osa öljyistä eikös joo?
Kyseinen documentti ei käske tyhjentämään turbiinin proppua eikä puhu vaihteistoöljyn coolerista mitään. Vai onko tuo cooleri vain uudemmassa C sarjassa?
Eikös juuri 722.9 lootassa pääse tuon turbiinin tyhjentämään propusta, jos ei niin miten saadaan kaikki "huuhdeltua". Mitään imuvaihdinta ei ole mutta kekseliäisyyttä on senki edestä

Miten yleensä tuo öljy kiertää, ottaako se öljyn turbiinille suodattimen kautta imemällä? ja tippuu vaihteiston kierron jälkeen vasta takas sumppuun? Eli jos vaihdan tuon dokumentin mukaan niin se käynnistyksen jälkeen imee turbiiniin uutta ja tunkee vanhaa tonne imettävän sekaan sumppuun? Jos haluan "huuhdella" niin voinko auton käydessä vaan painaa tuolta pohjapropusta pikkuhiljaa lisää öljyä ja antaa välillä tulla pois ja sit vaan seurailen väriä? Esim litra kerralla lisää ja sit aina odotella että lämpiää ja tulee osa pois? Paljoko kaljaa pitää keskimäärin varata?