Elikkäs väykky menee limpmodeen reippaan kiihdytyksen jälkeen. Puskee epätavallisen mustaa savua.
-MAF vaihdettu, ei vaikutusta
-EGR puhdistettu ja toimivuus tarkistettu, ei vaikutusta
Semmonen kutina perseessä, että kyseessä on ahtovuoto.
Vuotoja tarkistamaan vai suosiolla *rin päähän?
W210 E270 CDI 2001 tehot hukassa
- harrikka95
- Mersumies
- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Re: W210 E270 CDI 2001 tehot hukassa
*sta lähtisin aloittamaan, vois välttyä turhalta päänvaivaltamesearde kirjoitti:Vuotoja tarkistamaan vai suosiolla *rin päähän?
Mercedes-Benz W212 350CDI -09 Airmatic
Mercedes-Benz W126 300SE -86
Pakko ajaa Mersuilla kun ei muilla pysty..
-------------------------------------------------------------------
Mercedes-Benz W126 300SE -86
Pakko ajaa Mersuilla kun ei muilla pysty..
-------------------------------------------------------------------
Re: W210 E270 CDI 2001 tehot hukassa
Samantyyliset oireet kuin meidän W211 -03 270CDI mallissa.
Hartikaisessa kokeillaan pakoputkiston painevesipesua.
Ahtoputken pullautti moneen kertaan irti.¨Antoi sitten mustaa savua kun ei pystynyt polttamaan normaalia syöttöä.
Ahtovuodon voi helposti todeta kun laittaa ykkösen silmään ja jarrulla pitään auton paikallaan ja antaa hiukan kaasua.
Kaveri voi kuunnella mistä vuotaa.
Vaikka ahtopaineet ovat olleet poissa niin pitäisi palautua normaaliin ilman starin apua.
Hartikaisessa kokeillaan pakoputkiston painevesipesua.
Ahtoputken pullautti moneen kertaan irti.¨Antoi sitten mustaa savua kun ei pystynyt polttamaan normaalia syöttöä.
Ahtovuodon voi helposti todeta kun laittaa ykkösen silmään ja jarrulla pitään auton paikallaan ja antaa hiukan kaasua.
Kaveri voi kuunnella mistä vuotaa.
Vaikka ahtopaineet ovat olleet poissa niin pitäisi palautua normaaliin ilman starin apua.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: W210 E270 CDI 2001 tehot hukassa
Vuodot ja etenkin selvät sellaiset saa "ilmi" ilamn Stariakin. Toisinaan ihmetyttää näiden muovisten imusarjojen palapelirakenne..mesearde kirjoitti:Elikkäs väykky menee limpmodeen reippaan kiihdytyksen jälkeen. Puskee epätavallisen mustaa savua.
...
Semmonen kutina perseessä, että kyseessä on ahtovuoto.
Vuotoja tarkistamaan vai suosiolla *rin päähän?
Vuoton mahdollistavia paikkojahan löytyy vähintään riittävästi.
Olisipa (tai saattaa joissain i-sarjoissa valmiina jo ollakin) tulpattu lähtö, perinteiselle, mekaaniselle ahtop.mittaukselle.
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------