Eli tuomonen homma ois eessä ku pakki jumittaa päälle (kyseessä manuaali aski) se pakin ja 5 vaihteen vivun kiinnitys on laatikkoon on surkea eli on väljä vaikka kuin kirisi ja aina pakki jää päälle ja vaihdevipu jumittaa vapaa asentoon ja vuotaa öljyä sieltä välistä saa toki neuvoa tähän ongelmaan reseptin niin ei tarttis lootaa alkaa vaihtaan vaikuttaako siihen muuten jos vivun säädöt on päin v****a
Ja onko nyt tosi että moottorin joutuu käyttään pois että saa lootan vaihettua? Kiitos ja kumarrus etukäteen
w124 250d vaihelaatikon vaihto
Re: w124 250d vaihelaatikon vaihto
Ei tartte moottoria irrottaa. Manuaali askin irrottaa pualessa tunnissa, kun auto on nosturilla ja pistää hösseliksi.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 250d vaihelaatikon vaihto
ilmeisesti se on kuitenki tuossa lootassa se vika ku tuo pakin vipu jumittaa jatkuvasti
Re: w124 250d vaihelaatikon vaihto
Jos perus säätö on väärin kepin keskityksessä ei tahdo vaihde mennä päälle nätisti...ja voi olla että se ei tule poiskaan...voitelulla jo ensinnäkin kepin juureen voisi jopa auttaa mutta jos vivussa ei ole kiristyksen jälkeen nyt väljää kannattaisi keskittää niitä keppejä...jos jokin toinen kantaa niin se jäykentää taasen toisia ja kulissikin vänkää samalla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-