W210 stw
Re: W210 stw
Jousen paksuus ei suoraan kerro sen jäykkyyttä. Jousi määräytyy varusteiden mukaan ja oikean jousen valinta onnistuu EPC avulla.
Takana on aina hydraulinen tasonsäätö, mutta jos joku pääsiäiskäsi on vaihtanut sinne tavalliset iskarit on jousien valinta vaikeampaa enkä minä osaa siinä neuvoa.
Takana on aina hydraulinen tasonsäätö, mutta jos joku pääsiäiskäsi on vaihtanut sinne tavalliset iskarit on jousien valinta vaikeampaa enkä minä osaa siinä neuvoa.
oulaistenliikenne.fi
Re: W210 stw
Itse olen pihalla kuin lumiukko. En ymmärrä edes mikä on EPC. Autosta hajosi hydrauli-iskarit sekä putket ruostui puhki monesta paikasta. Eräällä korjaamolla laitettiin tav. iskarit taakse. Nyt tuntuu että jouset on liian löysät.
Re: W210 stw
Ei taida löytyä ketään jolla olisi tavalliset iskarit takana? Ilmeisesti pitää etsiä hydrauli-iskarit ja uudet putkitukset. Varmaankin aika kallista kun ei itse osaa/pysty tekemään.
Re: W210 stw
Mainitse vuosimalli ja kone voisi olla helpompi jonkun etsiä noita sinulle ja vin koodi tietenkin jos haluat laittaa sen foorumille.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W210 stw
Tiedän yhden tapauksen jossa laitettiin taakse saabin iskarit ja transportterin etujouset. Pelasi sillä. Oli sama vika että omat iskarit sököt (ja helvetin kalliit kuulema). Muokkaus; taisivat olla kuitenkin transporterin takajouset.
Viimeksi muokannut tenhon, Ti 29.12.2015 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C-180 2001 2.0l bensa farkku.
E 270 CDI 2002 Ensimmäinen diesel-auto.
E 270 CDI 2002 Ensimmäinen diesel-auto.
Re: W210 stw
Autoni on w210 e270 cdi stw -99
Re: W210 stw
Ei varmaan olleet mersuihin paljoa tutustuneet. Taitaa mennä ihan lullaksi takapää normaaleilla iskareilla.Uokku kirjoitti:Itse olen pihalla kuin lumiukko. En ymmärrä edes mikä on EPC. Autosta hajosi hydrauli-iskarit sekä putket ruostui puhki monesta paikasta. Eräällä korjaamolla laitettiin tav. iskarit taakse. Nyt tuntuu että jouset on liian löysät.
Hydrauliputket saa teetettyä ihan tavallisessa hydrauliikkaliikkeesä. Etupuskurin allakin menee putkia osittain. Sieltäkin voi vuotaa myös.
Tuossa linkki kun korjattu hyd.iskareita http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=33011" onclick="window.open(this.href);return false;
Onhan tuo remontti kallis jos ei ole paikkaa missä tekee tai osaamista.
Saitko pitää ne hyd.iskarit itselläsi? Käytettyjäkin luulisi saavan kohtuu hintaan. Kaikissa farkku väyrysissä (S210) on tasonsäätö takana.
Uutena hintaa taitaa olla 250-350€/iskunvaimennin.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: W210 stw
Jatkan kysymykseni tähän vanhaan ketjuun. Etupuskurin takana oleva putki vuotaa, siis se, joka on pumpulta tulevan letkun ja lokasuojan kaaressa olevan letkun välissä. Onko jollain tietoa mitoista ja liittimistä? Ja tiedän, että irrottamalla putken saa noi tiedot, mutta kun en ole vielä irrottanut. Putki näyttää ulkohalkaisijaltaan olevan 6 mm. Mikä on pituus ja minkälaiset on sen liittimet?jupehalm kirjoitti:
Hydrauliputket saa teetettyä ihan tavallisessa hydrauliikkaliikkeesä. Etupuskurin allakin menee putkia osittain. Sieltäkin voi vuotaa myös.
Ja kun ei kuitenkaan ole kovin pitkä putki, niin en ajatellut paikata sitä vaan luonnollisesti vaihtaa koko putken. Olisi kuitenkin vähän hankalaa päästä hydrauliikkaliikkeeseen, jos irrotan putken, kun ei ole muuta autoa käytössä.