Työ on edennyt "hyvin" siihen saakka kun kojelaudan paikalle asentaminen alkoi.... sitä kun ei saa paikalle ilman ohjauspyörän irrottamista, purettua kyllä saa. "ratti" tuntuu olevan tiukassa, jos tulee tällainen "työ" eteen niin kannattaa ensitöikseen varmistaa että saa sen ratin irti. Itsellä ei ole sellaista mutteripyssyä millä saa ratin irti. (eikö sekin järjesty) Pesin kotelon, ilmaputket, tein uudet "tiivisteet" niihin ns.siipiin jotka menee kennoa vasten.
sekä kaikki lamput mitä toi hässäkkä sisältää...sekä uudet etu kajarit...
Aika jumppa sano.
201 lämppärinkennon vaihtamista
Re: 201 lämppärinkennon vaihtamista
Sama ongelma oli minullakin kun kennon vaihdoin mutta meni kuitenkin paikalleen rattia irroittamatta. Laitoin kojelaudan niin pitkälle kun sai työnnettyä ja sen jälkeen aloin kääntää rattia samaan aikaan kojelautaa toisella kädellä vasemmalle työntäen niin kyllä se siitä paikalleen meni - koko ajan pelko p......ssä koska alkaa rutinaa kuulua ja palasia lentää...
Re: 201 lämppärinkennon vaihtamista
Ensimmäisenä kai se ratti irrotetaan haittaamasta
oulaistenliikenne.fi
Re: 201 lämppärinkennon vaihtamista
Samalla ongelmalla tarkoitin että ei ollut työkaluja ratin irroitukseen. Hyvä työjärjestys varmasti korjaamo-olosuhteissa. Täytyy sanoa että oli lämmityslaitteen teho talvella paljon parempi uudella kennolla ja puhdistetulla kotelolla.
Re: 201 lämppärinkennon vaihtamista
NON NIIN.. Tehty on. Meinasi välillä usko loppua, mutta lopputuloksena auto ei haise enää "vanhalta" ja nyt saa ajella "tukkaputkella" raikkaalla mesellä. Puhallustehot aivan toista luokkaa. Vielä penkit ulos ja pesuun, tekstiilipesurilla kaikki verhoilut raikkaaksi. On kuin uudella mb ajaisi...