Moro! Meni 2 viikkoa sitten 2001vm 200cdi vikatila, kierrokset rajoittuu 3000, vikatila on pysyvä.
Käytin Motonetin testerissä+nollaus tuli vikakoodiksi:
P1403 pakokaasun takaisinkierrätys.
Ajattelin että vika ilmamassamittarissa, puhdistus sitä mutta ei auttanut. Ostin uuden mutta ei auttanut.
Pitääkö vikakoodi käydä nollaamassa uuden ilmamassamittarissa asennuksen jälkeen että vikatila lähtee pois? Vai lähteekö toimimaan pelkällä vaihdolla.
Mikä muu vika voisi olla tuolla vikakoodi? Kiitos jo valmiiksi!
CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Pitäisi kuittaantua 3kpl virheetömiä startteja. Voipi olla, että egr venttili tempuilee. Staarilla tuon voisi kokeilla
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Siis 3 kertaa startata käyntiin niin pitäs kuittautua?
Mikä tuo "staar" on ja keillä semmonen on?
Mikä tuo "staar" on ja keillä semmonen on?
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Tarkista ne siihen menevät pienet kumiletkut samoin se sähkömötikkä mistä tulevat,Rymy92 kirjoitti:Moro! Meni 2 viikkoa sitten 2001vm 200cdi vikatila, kierrokset rajoittuu 3000, vikatila on pysyvä.
Käytin Motonetin testerissä+nollaus tuli vikakoodiksi:
P1403 pakokaasun takaisinkierrätys.
Ajattelin että vika ilmamassamittarissa, puhdistus sitä mutta ei auttanut. Ostin uuden mutta ei auttanut.
Pitääkö vikakoodi käydä nollaamassa uuden ilmamassamittarissa asennuksen jälkeen että vikatila lähtee pois? Vai lähteekö toimimaan pelkällä vaihdolla.
Mikä muu vika voisi olla tuolla vikakoodi? Kiitos jo valmiiksi!
Onko pakoputken liitoksissa heti turbon jälkeen paljon nokea
Mökkillä
'
'
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Heippa
Minulla on w210 -02 200 CDI. Oli ajettu 427 tkm, kun tuli vika ”pakokaasun kierrätys vivusto, vaihda vivusto”.
No, korjaamolle ja konetta purkamaan. Lopputulema; imukanava noesta aivan tukossa ja imusarjan läpät ja akselit kuluneet. Läppien käyttövipu irti. Korjaus; imusarjan puhdistus (olisin ostanut uuden, jos olisi tiennyt kuinka hankalaa puhdistaminen on). Läpät pois ja akselien reiät pulteilla umpeen. Vivuston käyttömoottori jäi kiinni nippusiteillä, jottei siitä tulisi vikakoodia. Huom! Uuden imusarjan mukana tulee läpät.
Minulla on w210 -02 200 CDI. Oli ajettu 427 tkm, kun tuli vika ”pakokaasun kierrätys vivusto, vaihda vivusto”.
No, korjaamolle ja konetta purkamaan. Lopputulema; imukanava noesta aivan tukossa ja imusarjan läpät ja akselit kuluneet. Läppien käyttövipu irti. Korjaus; imusarjan puhdistus (olisin ostanut uuden, jos olisi tiennyt kuinka hankalaa puhdistaminen on). Läpät pois ja akselien reiät pulteilla umpeen. Vivuston käyttömoottori jäi kiinni nippusiteillä, jottei siitä tulisi vikakoodia. Huom! Uuden imusarjan mukana tulee läpät.
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Vähän on erikoinen vikakoodi, imusarjan läpät ei liity egr:rään. Eikä egr:ssä ole vaihdettavaa vivustoa?ArskaUJT kirjoitti:Heippa
Minulla on w210 -02 200 CDI. Oli ajettu 427 tkm, kun tuli vika ”pakokaasun kierrätys vivusto, vaihda vivusto”.
No, korjaamolle ja konetta purkamaan. Lopputulema; imukanava noesta aivan tukossa ja imusarjan läpät ja akselit kuluneet. Läppien käyttövipu irti. Korjaus; imusarjan puhdistus (olisin ostanut uuden, jos olisi tiennyt kuinka hankalaa puhdistaminen on). Läpät pois ja akselien reiät pulteilla umpeen. Vivuston käyttömoottori jäi kiinni nippusiteillä, jottei siitä tulisi vikakoodia. Huom! Uuden imusarjan mukana tulee läpät.
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI vikatila, pakokaasun takaisinkierrätys.
Ei ole vaihdetavaa vivustoa, vaihtuu koko ventiiliänoroljan kirjoitti:Vähän on erikoinen vikakoodi, imusarjan läpät ei liity egr:rään. Eikä egr:ssä ole vaihdettavaa vivustoa?ArskaUJT kirjoitti:Heippa
Minulla on w210 -02 200 CDI. Oli ajettu 427 tkm, kun tuli vika ”pakokaasun kierrätys vivusto, vaihda vivusto”.
No, korjaamolle ja konetta purkamaan. Lopputulema; imukanava noesta aivan tukossa ja imusarjan läpät ja akselit kuluneet. Läppien käyttövipu irti. Korjaus; imusarjan puhdistus (olisin ostanut uuden, jos olisi tiennyt kuinka hankalaa puhdistaminen on). Läpät pois ja akselien reiät pulteilla umpeen. Vivuston käyttömoottori jäi kiinni nippusiteillä, jottei siitä tulisi vikakoodia. Huom! Uuden imusarjan mukana tulee läpät.
koodai minkä selite teksti olisi
”pakokaasun kierrätys vivusto, vaihda vivusto”.
ei ole
jällen kerran on ollut joku paja mikä ei tiedä systeemistä mitään
aika kauuan saa haeskella jos yritää korjata egrän vivustoa
Mökkillä
'
'