Moro,
340 tkm ajettu kone värisee tyhjäkäynnillä niin selvästi että tuntuu penkissä. Päättelen että koneen tukikumit pitäisi vaihtaa. Tarvitaanko asennuksessa kumeihin jotain rasvaa jota tyrkytetään mukaan? Entä olisiko syytä vaihtaa laatikon tuki myös?
En löytänyt laatikon tuelle numeroa EPC:stä, olisiko jollain mahdollisuutta kaivaa sitä? (WDB2110201B003745)
Kiitos
W211 OM642 moottorin tukikumit
W211 OM642 moottorin tukikumit
MB E 300 de Avantgarde Business Premium Plus -19
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
Re: W211 OM642 moottorin tukikumit
Takatyyny on vaihdettu mutta tärinät koriin jatkuvat. Pahimmillaan tärinä on kun jääkylmään autoon pistää pakin päälle. D:llä on huomattavasti miedompi. N ja P päällä tuskin värinää huomaa. Voiko laatikolla tai sen yli 100 tkm ajetuilla öljyillä olla moista vaikutusta? Vai moottorin tukityynyt vaan vaihtoon kuten aluksikin meinasin.
MB E 300 de Avantgarde Business Premium Plus -19
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
Re: W211 OM642 moottorin tukikumit
Vaihda vaan ne moottorintyynyt. Omassa D ja R päällä ravisti niin että hampaat meinas pudota johtuen siitä että moottorin painopiste muuttuu. Vanha tyyny oli painunu sentin verran sisään
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
Re: W211 OM642 moottorin tukikumit
Sainhan kumit vaihdettua ja kuskin puoleinen olikin aivan loppu, kumi irti ja aivan löysä. Helppo vaihtaa alakautta. Hantin puolen tukikumi ei niin vaan tulekaan pois. Hetken ihmettelyn jälkeen raidetangon tuen 4 kiinnityspulttia pois tanko 15 cm alaspäin niin johan tuki pakeni paikalta. Mitään putkia ei tarvinnut irrottaa. Reilu 2 tuntia aherrusta ja tärinät täysin poissa.
Sivuhuomiona löytyi öljyinen laturi, joka sotkee moottoritilan kylkeä mutta vuotoa tai valumia ei muualla näy. Edes pohjamuovissa ole tippaakaan. Onko arvauksia mikä V6 :ssa voisi falskata tällä tavalla?
Kiitos foorumille!
Sivuhuomiona löytyi öljyinen laturi, joka sotkee moottoritilan kylkeä mutta vuotoa tai valumia ei muualla näy. Edes pohjamuovissa ole tippaakaan. Onko arvauksia mikä V6 :ssa voisi falskata tällä tavalla?
Kiitos foorumille!
MB E 300 de Avantgarde Business Premium Plus -19
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
MB E 280 CDI Avantgarde 7g -06 facelift
MB C 230 Avantgarde 7g -Ex
Re: W211 OM642 moottorin tukikumit
monta kumia tässä laatikko ja koneelle 2kpl?
Re: W211 OM642 moottorin tukikumit
Ahtoletku? Itse letku, liitokset. Coolerin pääty?Jasu24 kirjoitti: ↑Ke 07.02.2018 08:06 Sainhan kumit vaihdettua ja kuskin puoleinen olikin aivan loppu, kumi irti ja aivan löysä. Helppo vaihtaa alakautta. Hantin puolen tukikumi ei niin vaan tulekaan pois. Hetken ihmettelyn jälkeen raidetangon tuen 4 kiinnityspulttia pois tanko 15 cm alaspäin niin johan tuki pakeni paikalta. Mitään putkia ei tarvinnut irrottaa. Reilu 2 tuntia aherrusta ja tärinät täysin poissa.
Sivuhuomiona löytyi öljyinen laturi, joka sotkee moottoritilan kylkeä mutta vuotoa tai valumia ei muualla näy. Edes pohjamuovissa ole tippaakaan. Onko arvauksia mikä V6 :ssa voisi falskata tällä tavalla?
Kiitos foorumille!