M113 5.0 täristää
M113 5.0 täristää
tyhjäkäynti ok ja noin 1500 kierrokseen käy nätisti,siitä ylöspäin käynti todella karheaa,ei mikään kumityyny,joku veikkasi että taspainoakseli,mutta onko tässä koneessa vielä
sitä.täristää paikallaankin ettei tule kardaanista.
sitä.täristää paikallaankin ettei tule kardaanista.
Re: M113 5.0 täristää
En tunne tarkemmin konetta mutta voisiko ihan olla että imusarja kanavisto ei nyt aukea oikein toiselta puolelta?
Toinen olisi että sytytyksessä jotain.Voisiko katti tukos tehdä tollasta eli vain toisella puolella ja virtaus tukkii toista puolta?
Missäs korissa toi kone on?
Starkin osaa lukea vanhempiakin kunhan löytyy vaikka pyöreä pistoke.
Toinen olisi että sytytyksessä jotain.Voisiko katti tukos tehdä tollasta eli vain toisella puolella ja virtaus tukkii toista puolta?
Missäs korissa toi kone on?
Starkin osaa lukea vanhempiakin kunhan löytyy vaikka pyöreä pistoke.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M113 5.0 täristää
Tuon tapaisesti oma M113 käyttäytyi kun oli vikatilassa ja syy ilmamassamittari. Starilla ei tullut vikakoodeja.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: M113 5.0 täristää
W220 korinen,ei anna vikakoodeja.
Re: M113 5.0 täristää
Nyppää imm pistoke irti ja kokeile muuttuuko käynti.gma kirjoitti:W220 korinen,ei anna vikakoodeja.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: M113 5.0 täristää
Mulla kanssa jyryyttää n 1500 ja n 2500-3000. Imm vaihto ei vaikuttanut, vaihdettiin vanha takas. Moottotin kumit ja lootan kumi hommattu muttei keretty vaihtaa.karra kirjoitti:Tuon tapaisesti oma M113 käyttäytyi kun oli vikatilassa ja syy ilmamassamittari. Starilla ei tullut vikakoodeja.
Ei vikakoodeja.
Yksi ääni kumeille.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Re: M113 5.0 täristää
irroitin ilmamassa johdon,käynti ei tainnut muutttua,eli olisiko mittari rikki tai likainen.
Re: M113 5.0 täristää
Ostin itse uuden Boschin ebaysta 140 euroa, marmorilla ois ollu about 500. Kokeilin ensin motonetin puhdistusspraylla mutta ei auttanut.gma kirjoitti:irroitin ilmamassa johdon,käynti ei tainnut muutttua,eli olisiko mittari rikki tai likainen.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: M113 5.0 täristää
mittasin massamittari,ainakin säätää voltteja,voiko hajota niin että antaa vääriä lukemia,vai meneekö kokonaan pimeäksi.
Re: M113 5.0 täristää
Voi. IMM on kuluva osa ja langat kuluu niin että antaa vääriä arvoja eculle. Tällöin kylläkin on vääristynyt AFR eli seokset jollon oireena on tehojen lasku, polttoaineen lisääntynyt kulutus tai päästövika tai kaikki noista. Kuvailemasi oireet kuulostaa kyllä vakavemmilta...
Millä todettu että vikakoodeja ei ole? Vanhemmissa tai vieraamman markkina-alueen autoissa voi moottorin vikavalo olla disabloitu ohjelmallisesti niin että ei syty vaikka muistissa olisikin vikakoodeja. Tällöin valo kyllä syttyy mottorin käynnistyessä self-chekissä, muttei oikean vikakoodin sattuessa.
M113 koneessa ei ole tasapainoakselia.
Millä todettu että vikakoodeja ei ole? Vanhemmissa tai vieraamman markkina-alueen autoissa voi moottorin vikavalo olla disabloitu ohjelmallisesti niin että ei syty vaikka muistissa olisikin vikakoodeja. Tällöin valo kyllä syttyy mottorin käynnistyessä self-chekissä, muttei oikean vikakoodin sattuessa.
M113 koneessa ei ole tasapainoakselia.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: M113 5.0 täristää
tutkittu testerillä,merkkiä en kysynyt,onko mäntsälän läheisyydessä testerikaveria joka osaisi auttaa.
Re: M113 5.0 täristää
ongelma ratkennut,lootan tukikumi,kiitos osanotosta