m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
käyköhän muista mersuista ja mitä muuttaen, (ilman kytkinkopan vaihtohommia), kestävämpi manuaali laatikko?, tietysti ei haittaa vaikka olis tiheämpi välitys kun tarkoitus on kilpakäytössä joten kaikki muutokset tietysti myös tilan kanssa on tehtävissä.
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Eiköhän yksi vaihto ehto on cdi mersun tai bensastakin 6-vaihteinen aski...eli niitä on myös m111 perässä ja silloinhan se passaa.
Isoissa kuutos manuaaleissa on himpun järeämpää mutta toi cdi aski päihittää ne....bemarin askeihin isommalla budjetilla ja työllä.
Isoissa kuutos manuaaleissa on himpun järeämpää mutta toi cdi aski päihittää ne....bemarin askeihin isommalla budjetilla ja työllä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
eli m111 tai cdin perästä aski menee suoraan m102 ja kovaan vauhtipyörään
- S211 2004 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 241
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Mikä perävälitys sielon
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
3.91 perä. laitanpa yv!
- S211 2004 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Bolt on pakettia tässä siis haetaan
- S211 2004 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Kuinka paljon vääntömomenttia koneessa on? Millaiseen ajoon auto on tulossa? Tuossa 6-vaihteisessa on ykkönen erittäin lyhyt, mutta vaihteet 2-6 voivat olla käyttökelpoisia kilvanajoon.Valski kirjoitti:käyköhän muista mersuista ja mitä muuttaen, (ilman kytkinkopan vaihtohommia), kestävämpi manuaali laatikko?, tietysti ei haittaa vaikka olis tiheämpi välitys kun tarkoitus on kilpakäytössä joten kaikki muutokset tietysti myös tilan kanssa on tehtävissä.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Entäs 722.6 aftermarket ohjaimella...näitäkin taisi saada ihan manuaali ohjaukseen ja kestää ...mikä tässä muuten on teholukema ja vääntö kun se sanelee paljon mitä sinne kannattaa laittaa????
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
soramonttu kisoihin tuloillaan ja pitäs kestää kuitenkin sen minimissää 200/300 tehoja. kaksoismassa vauhtipyörät ei oo vaihtoehtoja ja tonnia ei sais maksaa. kestää mitä kestää meiningillä miltei jatkettava?
- S211 2004 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Asfaltilla veto särkee ainakin pienen askin mutta jos pelkkää soraa varmaan mersun omansa askikin kestää...kokeilee ihan perus askeilla ensin....en laittaisi 5-vaihteista kun se on ylivaihde tai sitten mahdollisimman tiheä perä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Minä olen käyttänyt 5-vaihteista laatikkoa 717.435, joka on kotoisin 2,6-litraisen M103-koneen perästä. Se on kestänyt vartin vetoja asfaltilla (yli 275 hv ja 1320 kg), mutta luulisi sorallakin kestävän.Valski kirjoitti:soramonttu kisoihin tuloillaan ja pitäs kestää kuitenkin sen minimissää 200/300 tehoja. kaksoismassa vauhtipyörät ei oo vaihtoehtoja ja tonnia ei sais maksaa. kestää mitä kestää meiningillä miltei jatkettava?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
Toi kuutosen aski on muuten kestävämpi kuin nelosen...eli sellainen jos päädyt perinteiseen eikä cdi askiin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m102 perään parempaa manuaali laatikkoa?
mites toi cdi n askin sovitus käytännössä menee. mitä pitää vaihella? vauhtipyörä ja kytkin akseli?
- S211 2004 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -
- W201 2.3 JM -
- W201 1989 -
- VAZ 2015 -