W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Failed
W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Failed
Lähes viikon vanha Meseilijä täällä hapuilee sähkövikojen korjauksiin vinkkejä.
CLK 320 Coupe 2000vm "tuoreessa" talviautossani siis parit kosmeettiset viat:
K1) Bensamittari ei liiku mihinkään.
Eteenpäin pääsee kun varmistaa että tankissa on menovettä. En tiedä palaako keltainen jos "varatankilla" - ainakin se keltainen palaa kun mittaristotesti menee virtoja laittaessa.
-Tarviiko todellakin tiputtaa puolialustaa pois että pääsee irroittamaan tankin tilannetta tutkailevat "Fuel Level Sensorit", vai pääseekö niiden vastuksien toimintaa mittaamaan jotenkin helpomin - mistä liittimestä?
-Onko mittaristoissa ollut vikoja - vai osoittaisiko sormi tuonne tankin sisällä oleviin "kohoihin"?
V1)
Ei tarvi tankkia irrottaa, anturit on ala puolella. Tuo bensa mittari vika on ilmeisesti aika yleinen, ebaystä löytyy uusia anturien johtoja sekä antureita. Jos käytät anturit irti varaudu uusimaan tiivisteet, itse en ainakaan saanut vanhoilla pitämään. varaosat löytyy EPC:stä, WISsiä saattaa löytyä kopioina jos jaksaa kaivaa, ebayssä pyytävät samoista kopioista vaihetelevan määrän rahaa.
V1-Korjaukseni)
Odottaa että ehdin metsästää antureita, tiivisteitä ja nosturiajan.
---
K2) "Oil Level Sensor - Visit Workshop"
Viestiä tulee ihan aina käynnistäessä, mutta öljytikun mukaan koneessa on öljyäkin tarpeeksi.
-Onko noissa öljypohjan sisällä olevissa antureissa tai niiden liittimissä ollut vikoja vai onko joku piuha poikki?
-Mulla moottorin hydrauliset etukiinnikkeet näyttäisi koneen heilumisen perusteella oleva entiset, että voisiko vaikuttaa?
V2)
_Ei oo tullu vinkkejä_
V2-Korjaukseni)
Odottaa että ehdin metsästää sensorin, öljypohjan tiivisteen, öljyt, öljyn suodattimen, öljyn suodattimen pohjan tiivisteen/-teet ja siihen tienolle ilmeisesti menevän "jonkun muovi laatikon" tiivisteet, moottorikannakkeet ja tarpeeksi omaa aikaa & aikaa nosturilla.
---
K3) OBD2 adapter
Mun OBD2 AutoEnginuity lukija ei oikein sovi pyöreään liittimeen
- Mistä liikkeestä saa Suomesta ostaa "oikein" kytketyn adapterin ilman viikkojen odotusta?
V3)
Ei saa Suomesta, eikä yleislukijoilla saisikaan paljon mitään tietoja autosta. Kannattaa siis metsästää FB tai täältä ryhmästä joku avulias harrastaja jolla on STAR diagnostiikkalaite.
V3-korjaukseni)
Kävin löytämälläni harrastajalla Malmilla - (suuret kiitokset hänelle ) - ja löyty vain tuo bensamittari/-anturi & oil sensor vian lisäksi 2ndary Coolent Pump virhe (ja parkkisensorivika joka olikin jo tiedossa). Muuten puhdas diagnostiikka.
---
K4) Onko tapana että (etu)sumuvalot eivät vaan toimi?
Ollut jo parit vuodet edellisen omistajan katsastuksissa korjauskehoituksena.
-Vai mistä pitäisi lähtee metsästään katkosta - rele, sulake, painike, johdotus, polttimot?
V4)
Sumuvalot laitetaan päälle pyritettävästä katkaisimesta vetämällä yksi tai kaksi naksausta.
Omassa farkussa oli sumareiden koteloissa olevat liittimet hapantuneet ja se esti virran kulun. Puskurin alta luukut auki, niin pääsee näkemään. Sumarit ovat puskurissa kiinni ristipääruuveilla ja saa avattua luukkujen kautta.
Mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut. En koskaan sumarin kyseistä johtoa vaihtanut väyryseen kun se aina toimi, on siis 'kiinteä' osa polttimolle tulevaa johtoa (jossainhan sen toisen pään liitin tietenkin on). Lampulta liitin irti ja seuraa johtajaa... tai ensin mittaa sen jännitteen tietenkin.
Sähkökaaviot löytyvät WIS:in kautta, WISsiä saattaa löytyä kopioina jos jaksaa kaivaa, ebayssä pyytävät samoista kopioista vaihetelevan määrän rahaa.
V4-Korjaukseni:Puskurin luukussa oli yx ruvi jumissa mutta kun 3/4stä sai auki niin pääs näkemään sumarin, josta oli toinen yksiliittimisistä johdoista irti - johto/liitin kiinni sumariin ja pelaa.
---
Kiitokset kokeneimmille harrastajille täsmällisistä vastauksista.
T.omi
ps. Arvostan erityisesti juuri samasta mallista olevia kokemuksia, koska ei tiedä muista malleista mitään - ja tästäkin vain viikon verran kokemusta - muista autoista olen oppinut että mallien ja vuosimallien välillä erot on sellaisia että eri mallin neuvoilla ei tee mitään.
pps. Malli 208.365
ppps. En ole pessimisti - optimistin mielestä aina voi mennä huonommin.
CLK 320 Coupe 2000vm "tuoreessa" talviautossani siis parit kosmeettiset viat:
K1) Bensamittari ei liiku mihinkään.
Eteenpäin pääsee kun varmistaa että tankissa on menovettä. En tiedä palaako keltainen jos "varatankilla" - ainakin se keltainen palaa kun mittaristotesti menee virtoja laittaessa.
-Tarviiko todellakin tiputtaa puolialustaa pois että pääsee irroittamaan tankin tilannetta tutkailevat "Fuel Level Sensorit", vai pääseekö niiden vastuksien toimintaa mittaamaan jotenkin helpomin - mistä liittimestä?
-Onko mittaristoissa ollut vikoja - vai osoittaisiko sormi tuonne tankin sisällä oleviin "kohoihin"?
V1)
Ei tarvi tankkia irrottaa, anturit on ala puolella. Tuo bensa mittari vika on ilmeisesti aika yleinen, ebaystä löytyy uusia anturien johtoja sekä antureita. Jos käytät anturit irti varaudu uusimaan tiivisteet, itse en ainakaan saanut vanhoilla pitämään. varaosat löytyy EPC:stä, WISsiä saattaa löytyä kopioina jos jaksaa kaivaa, ebayssä pyytävät samoista kopioista vaihetelevan määrän rahaa.
V1-Korjaukseni)
Odottaa että ehdin metsästää antureita, tiivisteitä ja nosturiajan.
---
K2) "Oil Level Sensor - Visit Workshop"
Viestiä tulee ihan aina käynnistäessä, mutta öljytikun mukaan koneessa on öljyäkin tarpeeksi.
-Onko noissa öljypohjan sisällä olevissa antureissa tai niiden liittimissä ollut vikoja vai onko joku piuha poikki?
-Mulla moottorin hydrauliset etukiinnikkeet näyttäisi koneen heilumisen perusteella oleva entiset, että voisiko vaikuttaa?
V2)
_Ei oo tullu vinkkejä_
V2-Korjaukseni)
Odottaa että ehdin metsästää sensorin, öljypohjan tiivisteen, öljyt, öljyn suodattimen, öljyn suodattimen pohjan tiivisteen/-teet ja siihen tienolle ilmeisesti menevän "jonkun muovi laatikon" tiivisteet, moottorikannakkeet ja tarpeeksi omaa aikaa & aikaa nosturilla.
---
K3) OBD2 adapter
Mun OBD2 AutoEnginuity lukija ei oikein sovi pyöreään liittimeen
- Mistä liikkeestä saa Suomesta ostaa "oikein" kytketyn adapterin ilman viikkojen odotusta?
V3)
Ei saa Suomesta, eikä yleislukijoilla saisikaan paljon mitään tietoja autosta. Kannattaa siis metsästää FB tai täältä ryhmästä joku avulias harrastaja jolla on STAR diagnostiikkalaite.
V3-korjaukseni)
Kävin löytämälläni harrastajalla Malmilla - (suuret kiitokset hänelle ) - ja löyty vain tuo bensamittari/-anturi & oil sensor vian lisäksi 2ndary Coolent Pump virhe (ja parkkisensorivika joka olikin jo tiedossa). Muuten puhdas diagnostiikka.
---
K4) Onko tapana että (etu)sumuvalot eivät vaan toimi?
Ollut jo parit vuodet edellisen omistajan katsastuksissa korjauskehoituksena.
-Vai mistä pitäisi lähtee metsästään katkosta - rele, sulake, painike, johdotus, polttimot?
V4)
Sumuvalot laitetaan päälle pyritettävästä katkaisimesta vetämällä yksi tai kaksi naksausta.
Omassa farkussa oli sumareiden koteloissa olevat liittimet hapantuneet ja se esti virran kulun. Puskurin alta luukut auki, niin pääsee näkemään. Sumarit ovat puskurissa kiinni ristipääruuveilla ja saa avattua luukkujen kautta.
Mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut. En koskaan sumarin kyseistä johtoa vaihtanut väyryseen kun se aina toimi, on siis 'kiinteä' osa polttimolle tulevaa johtoa (jossainhan sen toisen pään liitin tietenkin on). Lampulta liitin irti ja seuraa johtajaa... tai ensin mittaa sen jännitteen tietenkin.
Sähkökaaviot löytyvät WIS:in kautta, WISsiä saattaa löytyä kopioina jos jaksaa kaivaa, ebayssä pyytävät samoista kopioista vaihetelevan määrän rahaa.
V4-Korjaukseni:Puskurin luukussa oli yx ruvi jumissa mutta kun 3/4stä sai auki niin pääs näkemään sumarin, josta oli toinen yksiliittimisistä johdoista irti - johto/liitin kiinni sumariin ja pelaa.
---
Kiitokset kokeneimmille harrastajille täsmällisistä vastauksista.
T.omi
ps. Arvostan erityisesti juuri samasta mallista olevia kokemuksia, koska ei tiedä muista malleista mitään - ja tästäkin vain viikon verran kokemusta - muista autoista olen oppinut että mallien ja vuosimallien välillä erot on sellaisia että eri mallin neuvoilla ei tee mitään.
pps. Malli 208.365
ppps. En ole pessimisti - optimistin mielestä aina voi mennä huonommin.
Viimeksi muokannut tlindi, La 14.09.2019 19:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Ei tarvi tankkia irrottaa, anturit on ala puolella. Tuo bensa mittari vika on ilmeisesti aika yleinen, ebaystä löytyy uusia anturien johtoja sekä antureita. Jos käytät anturit irti varaudu uusimaan tiivisteet, itse en ainakaan saanut vanhoilla pitämään.
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
W208:iin pätee moni sama asia kuin W210:iin.
Sumareista; mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut.
Sumareista; mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Onko ne pyöriteltävän valojen kytkimen vas alareunasas olevat merkit (jotka painuu alas) oikeasti sumarien kytkimet?!? (Ohjekirjaahan mulla ei ole - saako sen jostain Enklanniksi tahi Suomeksi itternetseistä PDF-muodossa?)MiHe kirjoitti:W208:iin pätee moni sama asia kuin W210:iin.
Sumareista; mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut.
T
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Ei sattuisi olemaan anturien ja tiivisteiden (2000 vuosimalliin sopivien) varaosanumeroita jemmassa arkistoissa - tai jotain paikkaa josta molempia löytyisi (Suomesta tai Euroopasta) "hyllystä"?jukkis. kirjoitti:Ei tarvi tankkia irrottaa, anturit on ala puolella. Tuo bensa mittari vika on ilmeisesti aika yleinen, ebaystä löytyy uusia anturien johtoja sekä antureita. Jos käytät anturit irti varaudu uusimaan tiivisteet, itse en ainakaan saanut vanhoilla pitämään.
T
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Kiitti vinkeistä. Mistähän kohdasta 20cm johtosarjaa tuo vastus pitäisi löytyä - ja millainenhan se vastus ehjänä olisi (varaosanumero tai muut speksit)?MiHe kirjoitti:W208:iin pätee moni sama asia kuin W210:iin.
Sumareista; mittaa tuleeko polttimon liittimelle yleensäkään jännite, lisäksi yleinen vika on että vaikka jännite tulee täysimääräisenä saattaa lamppu pysyä pimeänä; syynä n.20cm johtosarjassa oleva 'vastus' mikä murenee ja joko katkaisee kokonaan jännitteen tai sitten ei vaan läpäise kuormitettuna tarpeeksi virtaa. Sulakkeet valoille on yleisesti mittariston päädyssä, lue saksankielisestä kartasta, ainakin väyrysissä oli englanninkielisessä lapussa väärä sijainti. Valokatkaisjavikojakin on silti joskus ollut.
Löytyyx näille vekottimille sähkökaavioita jostain netin syövereistä ladattavaksi?
Elektroniikka inssi täällä tykkäisi niitä lueskella.
T
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
sähkökaaviot löytyvät WIS:in kautta, WISsiä saattaa löytyä kopioina jos jaksaa kaivaa, ebayssä pyytävät samoista kopioista vaihetelevan määrän rahaa.
varaosat taas löytyy EPC:stä, sama kuin edellä. Plus molemmat löytyvät yleensä jos omistaa Starin.
En koskaan sumarin kyseistä johtoa vaihtanut väyryseen kun se aina toimi, on siis 'kiinteä' osa polttimolle tulevaa johtoa (jossainhan sen toisen pään liitin tietenkin on). Lampulta liitin irti ja seuraa johtajaa... tai ensin mittaa sen jännitteen tietenkin.
Kaikissa minun omistamissa mersuissa sumarit on kytketty nostamalla sitä pyörivää valokatkaisijaa. Ja ajovalot on oltava kytkettynä päälle että yleensä sumarit syttyvät. Onhan sinne joku tuunaaja voinut tehdä omia virityksiäkin, joillain kun on pakonomainen tarve päästä ajelemaan kuulisti pelkät sumarit päällä. Yleensä oma-aloitteinen tuunaustoiminta yhdistettynä ymmärtämättömyyteen 'kehittyneemmän' (20 vuotta vanha ??? ) auton sähköjärjestelmistä saattaa pahimmillaan koko pirssin joulukuuseksi.
varaosat taas löytyy EPC:stä, sama kuin edellä. Plus molemmat löytyvät yleensä jos omistaa Starin.
En koskaan sumarin kyseistä johtoa vaihtanut väyryseen kun se aina toimi, on siis 'kiinteä' osa polttimolle tulevaa johtoa (jossainhan sen toisen pään liitin tietenkin on). Lampulta liitin irti ja seuraa johtajaa... tai ensin mittaa sen jännitteen tietenkin.
Kaikissa minun omistamissa mersuissa sumarit on kytketty nostamalla sitä pyörivää valokatkaisijaa. Ja ajovalot on oltava kytkettynä päälle että yleensä sumarit syttyvät. Onhan sinne joku tuunaaja voinut tehdä omia virityksiäkin, joillain kun on pakonomainen tarve päästä ajelemaan kuulisti pelkät sumarit päällä. Yleensä oma-aloitteinen tuunaustoiminta yhdistettynä ymmärtämättömyyteen 'kehittyneemmän' (20 vuotta vanha ??? ) auton sähköjärjestelmistä saattaa pahimmillaan koko pirssin joulukuuseksi.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Kohtaan 3, ei mistään suomesta
eli kaikki ehdot ei täyty
toinen juttu vaikka sitä oikeen kytkettyä suomesta(tai muualta 1viikon)
odotelisit sen 1-3viikkoa niin mainittu lukija tuskin siltikään lukee kaikkia yksiköitä
ko autosta
sumuvalojen pitäisi syttyä kun valot on päällä ja vetää katkisimesta yhden naksun ulos ja toisen niin tak sumuvalo
eli kaikki ehdot ei täyty
toinen juttu vaikka sitä oikeen kytkettyä suomesta(tai muualta 1viikon)
odotelisit sen 1-3viikkoa niin mainittu lukija tuskin siltikään lukee kaikkia yksiköitä
ko autosta
sumuvalojen pitäisi syttyä kun valot on päällä ja vetää katkisimesta yhden naksun ulos ja toisen niin tak sumuvalo
Mökkillä
'
'
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
KiitosMiHe kirjoitti:sähkökaaviot löytyvät WIS:in kautta, ....
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
KiitosFinlandMerceds kirjoitti:Kohtaan 3, ei mistään suomesta ...
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Omassa farkussa oli sumareiden koteloissa olevat liittimet hapantuneet ja se esti virran kulun. Puskurin alta luukut auki, niin pääsee näkemään. Sumarit ovat puskurissa kiinni ristipääruuveilla ja saa avattua luukkujen kautta.
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
moska kirjoitti:Omassa farkussa oli sumareiden ....
Kiitos
Mulla oli vasemmassa sumarissa kahdessa ("tuunatun näköisessä" ts teippiä ja vissiin jatkoakin) johdossa kussakin pyöreä liitin ja toinen niistä irti sumarista.
Kummasti ilmestyi valo kun sen laittoi kiinni
---
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
CLK 320 Coupe 2000 - 208.365 - Since 20190906 - LaSaruZ
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Eipä mulla nyt ole numeroita tuohon.tlindi kirjoitti:Ei sattuisi olemaan anturien ja tiivisteiden (2000 vuosimalliin sopivien) varaosanumeroita jemmassa arkistoissa - tai jotain paikkaa josta molempia löytyisi (Suomesta tai Euroopasta) "hyllystä"?jukkis. kirjoitti:Ei tarvi tankkia irrottaa, anturit on ala puolella. Tuo bensa mittari vika on ilmeisesti aika yleinen, ebaystä löytyy uusia anturien johtoja sekä antureita. Jos käytät anturit irti varaudu uusimaan tiivisteet, itse en ainakaan saanut vanhoilla pitämään.
T
Re: W208 CLK 320 Coupe vm2000: Fuel 0 & Oil Level Sensor Fai
Öljypohjassa ei välttämättä ole tiivistettä vaan liima kuin sisar 113 moottorissakin...toki toi korkeus anturin läpitulo öljypohjasta on kumitiiviste.
Sitten toi sumari...mullkaan ei toimi sumarit ja jos kokeilee niin sammuu vain kaikki valot...mutta saattovalot toimii sumareista...luulen mikä taitaa olla aika yleistä että toi itse valokatkaisin taitaa haperrua tai syöpyä rikki...auto 2000vm w203
Sitten toi sumari...mullkaan ei toimi sumarit ja jos kokeilee niin sammuu vain kaikki valot...mutta saattovalot toimii sumareista...luulen mikä taitaa olla aika yleistä että toi itse valokatkaisin taitaa haperrua tai syöpyä rikki...auto 2000vm w203
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-