Varovasti sormilla on tullut joskus otettua kiinni ja kokeiltua että pysähtyykö, vielä on sormet tallella
Itsellä om646 josta ohjelmoitu egr pois. Ilman lohkolämmitintä menee -5 pakkasella ehkä 8km 50-60 km/h vauhdilla että lämmöt on 60c, josta sitten nousee hitaasti (5-8km) tuonne +80 ja siellä pysyy vaikka pysähtyisi ja jättäisi 30min ajaksi käyntiin.
Jos lähtee narun perästä tunnin lämmityksellä niin arviolta 2km aiemmin on 60c.
Yli 30 pakkasilla ilman narua vaatii varmaan 10km että on 50-60c. Siitä sitten nousu on hidasta mutta kyllä se nousee eikä laske alle 80c ainakaan omilla ajoilla.
Luulin että on hidas lämpenemään ja vaihdoin pari vuotta sitten termarin,mutta ei ollut apua. Eikä monia muita diesel kuskeja kuunnellessa taida olla mitään hätää
Edit: sähköinen lisälämmitin on poistettu käytöstä ajat sitten.