infrapuna avain

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Adenauer52
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: To 30.11.2006 11:51

infrapuna avain

Viesti Kirjoittaja Adenauer52 »

Minulla on MB W124 200E vuosimalli 1994 josta infrapuna avain lopetti toiminnan. Patteri vaihdettu ja muutaman kerran aukaisi oven liikennevalosta etuovessa, mutta nyt ei tapahdu enää mitään painaessa avainta. Patterin vaihdossa " lukkosuutari " kertoi avaimessa olevan huono kontakti jossain. Onko Jyväskylässä ketään joka voisi korjata avaimen? Pääsen autoon okeasta ovesta mutta auto ei käynnisty. Ilmeisesti autossa on ajonesto päällä? Auto MB 200E on minulle uusi tuttavuus näine hienoine infrapunineen.
Avatar
JanneW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1271
Liittynyt: Su 23.11.2014 13:15
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: infrapuna avain

Viesti Kirjoittaja JanneW124 »

Adenauer52 kirjoitti:Minulla on MB W124 200E vuosimalli 1994 josta infrapuna avain lopetti toiminnan. Patteri vaihdettu ja muutaman kerran aukaisi oven liikennevalosta etuovessa, mutta nyt ei tapahdu enää mitään painaessa avainta. Patterin vaihdossa " lukkosuutari " kertoi avaimessa olevan huono kontakti jossain. Onko Jyväskylässä ketään joka voisi korjata avaimen? Pääsen autoon okeasta ovesta mutta auto ei käynnisty. Ilmeisesti autossa on ajonesto päällä? Auto MB 200E on minulle uusi tuttavuus näine hienoine infrapunineen.
Moi. Joo ajonesto on päällä. Kun ovet on lukittu kaukosäätimellä, ne pitää myös avata sillä jotta ajonesto kuittaantuu pois. Avaimestasi on melko varmasti mikrokytkin rikki. Minä korjautin muutama vuosi sitten Seppälän Prisman suutarilla kyseisen vian. Vein silloin mukana uuden kytkimen, mutta suutari sanoi että heilläkin olisi sellaisia ollut. Kannattaa käydä kysymässä. Ebaysta noita saa myös. Minullakin saattaa yksi kytkin olla, voin katsella jos tarve.

https://www.benzworld.org/threads/how-t ... cs/1495824" onclick="window.open(this.href);return false;
En ole kokeillut, mutta linkin takaa ohjeet ajoneston eliinointiin tarvittaessa :)
-Vähän päivässä, paljon viikossa
W124 E250DT
W124 230E
W251 R 320CDI
W124 320 CE
Adenauer52
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 140
Liittynyt: To 30.11.2006 11:51

Re: infrapuna avain

Viesti Kirjoittaja Adenauer52 »

Joo, kiitos tiedoistasi. Pitääpä viedä avain Prisman suutarille remppaan.
Vastaa Viestiin