Hei!
Tällanen erikoinen swappi mielessä. Onko moottorintuennassa eroa? Mitenkä sähköinen siirtopumppu huomioidaan? Mitään muuta huomioitavaa? Äläkä edes kysy miksi.
646.962 -> 611.962
Pidetään lanka siistinä.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Om646 -> 611
Re: Om646 -> 611
Lohkot samat ellei tuo 646 ole EVO koneella, niissä kaksi nakutusanturia lohkon kyljessä. Vanhasta koneesta kun ottaa sen etupäässä olevan pikkulevyn nii saa kp-pumpun ja muut paikoilleen. Yks 647-> 612 swappi tehty ja kaikki sai siirrettyä toisesta koneesta.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: Om646 -> 611
Suurin ongelma tulee jos öljypohjan patti on eri puolellla..tällöin menee rajusti osaa vaihtoon ja tuottaa ongelmaa.
Eli öljypumppu...niiden ketjut on erimittaisia ja rattaita ei voi vaihdella keskenään...tällöin imuputkisto mene vaihtoon...eli nämä osat on etsittävä vielä sellaisesta missä on samassa päässä oleva patti pohjassa....Toi sähköinen pumppu ei ongelma kun siirrät kaikki apulaitteet tosta 646 koneesta..kaikki sinne käy.
Eli öljypumppu...niiden ketjut on erimittaisia ja rattaita ei voi vaihdella keskenään...tällöin imuputkisto mene vaihtoon...eli nämä osat on etsittävä vielä sellaisesta missä on samassa päässä oleva patti pohjassa....Toi sähköinen pumppu ei ongelma kun siirrät kaikki apulaitteet tosta 646 koneesta..kaikki sinne käy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-