Om646 -> 611

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Liibalaaba
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Ke 02.10.2019 15:39

Om646 -> 611

Viesti Kirjoittaja Liibalaaba »

Hei!
Tällanen erikoinen swappi mielessä. Onko moottorintuennassa eroa? Mitenkä sähköinen siirtopumppu huomioidaan? Mitään muuta huomioitavaa? Äläkä edes kysy miksi. :lol:
646.962 -> 611.962

Pidetään lanka siistinä.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Avatar
multiviri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1042
Liittynyt: La 28.08.2010 13:53
Paikkakunta: Oulu

Re: Om646 -> 611

Viesti Kirjoittaja multiviri »

Lohkot samat ellei tuo 646 ole EVO koneella, niissä kaksi nakutusanturia lohkon kyljessä. Vanhasta koneesta kun ottaa sen etupäässä olevan pikkulevyn nii saa kp-pumpun ja muut paikoilleen. Yks 647-> 612 swappi tehty ja kaikki sai siirrettyä toisesta koneesta.
W212 E200 BlueTec 2016


Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava

www.mbosa.fi
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: Om646 -> 611

Viesti Kirjoittaja atlas »

Suurin ongelma tulee jos öljypohjan patti on eri puolellla..tällöin menee rajusti osaa vaihtoon ja tuottaa ongelmaa.
Eli öljypumppu...niiden ketjut on erimittaisia ja rattaita ei voi vaihdella keskenään...tällöin imuputkisto mene vaihtoon...eli nämä osat on etsittävä vielä sellaisesta missä on samassa päässä oleva patti pohjassa....Toi sähköinen pumppu ei ongelma kun siirrät kaikki apulaitteet tosta 646 koneesta..kaikki sinne käy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin