Ps. Ja jos jollain olisi vaikka ehjä käytetty laatikko+turbiini myydä sopuhintaan niin olisin kiinnostunut

Viesti Kirjoittaja KEMPPIBOY »
Kun nyt ei kukaan teistä tunnu tietävän/muistavan niin vastataan itse itselleKEMPPIBOY kirjoitti:Morjesta! Osaisiko kukaan sanoa mitä nykypäivänä maksaa W211 E320 CDI vm.2003 laatikon korjaus ja missä kannattaa teettää? Näyttäisi olevan glykolit vaihteistoöljyn seassa... eli taitaa olla laatikon kitkalevyjen vaihto ja tubiinin kunnostus edessä. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Ps. Ja jos jollain olisi vaikka ehjä käytetty laatikko+turbiini myydä sopuhintaan niin olisin kiinnostunut
Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »
Paitsi että tuo on varmaankin sanottu oletamalla että auto on siihen asti kunnes liike loppuu jokapäiväisessä ajossa,KEMPPIBOY kirjoitti: laatikon kitkapintojen ja tiivisteiden vaihto sekä kunnostettu turbiini on noin 2000-2500e. Jos venttiilipöytä kulunut niin sitten vielä lisää kustannuksia. Ja ei kuulemma ole korjauksen kustannuksissa eroa että tekeekö remontin ennenkuin on oireita glykolista tai sitten kun ei auto enää fyysisesti liiku eteen eikä taaksepäin.
Viesti Kirjoittaja |parsakaali| »
Mikä on vm03 w211:n arvo? Kannattaako uhrata 2500e laatikkoremppaan? Jos jostain elintenluovuttajasta saisi toimivan edullisesti.KEMPPIBOY kirjoitti:Kun nyt ei kukaan teistä tunnu tietävän/muistavan niin vastataan itse itselleKEMPPIBOY kirjoitti:Morjesta! Osaisiko kukaan sanoa mitä nykypäivänä maksaa W211 E320 CDI vm.2003 laatikon korjaus ja missä kannattaa teettää? Näyttäisi olevan glykolit vaihteistoöljyn seassa... eli taitaa olla laatikon kitkalevyjen vaihto ja tubiinin kunnostus edessä. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Ps. Ja jos jollain olisi vaikka ehjä käytetty laatikko+turbiini myydä sopuhintaan niin olisin kiinnostunutEli soittelin Siekkiselle jonka olen kuullut paljon vaihteistohommia tekevän ja kertoi seuraavaa, "laatikon kitkapintojen ja tiivisteiden vaihto sekä kunnostettu turbiini on noin 2000-2500e. Jos venttiilipöytä kulunut niin sitten vielä lisää kustannuksia. Ja ei kuulemma ole korjauksen kustannuksissa eroa että tekeekö remontin ennenkuin on oireita glykolista tai sitten kun ei auto enää fyysisesti liiku eteen eikä taaksepäin."
Ps. Mutta jos jollakin olisi otsikon autoon sopiva, TOIMIVA vaihteisto myydä niin saa tarjota
Vaihteisto vikaisena alle 2000€ jos ei mitään tunne/haave arvoa laskeBHN kirjoitti:Mikä on vm03 w211:n arvo? Kannattaako uhrata 2500e laatikkoremppaan? Jos jostain elintenluovuttajasta saisi toimivan edullisesti.KEMPPIBOY kirjoitti:Kun nyt ei kukaan teistä tunnu tietävän/muistavan niin vastataan itse itselleKEMPPIBOY kirjoitti:Morjesta! Osaisiko kukaan sanoa mitä nykypäivänä maksaa W211 E320 CDI vm.2003 laatikon korjaus ja missä kannattaa teettää? Näyttäisi olevan glykolit vaihteistoöljyn seassa... eli taitaa olla laatikon kitkalevyjen vaihto ja tubiinin kunnostus edessä. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Ps. Ja jos jollain olisi vaikka ehjä käytetty laatikko+turbiini myydä sopuhintaan niin olisin kiinnostunutEli soittelin Siekkiselle jonka olen kuullut paljon vaihteistohommia tekevän ja kertoi seuraavaa, "laatikon kitkapintojen ja tiivisteiden vaihto sekä kunnostettu turbiini on noin 2000-2500e. Jos venttiilipöytä kulunut niin sitten vielä lisää kustannuksia. Ja ei kuulemma ole korjauksen kustannuksissa eroa että tekeekö remontin ennenkuin on oireita glykolista tai sitten kun ei auto enää fyysisesti liiku eteen eikä taaksepäin."
Ps. Mutta jos jollakin olisi otsikon autoon sopiva, TOIMIVA vaihteisto myydä niin saa tarjota
KylläKEMPPIBOY kirjoitti:Osaisitteko viisaammat auttaa? Eli tilanne on sellainen että muutama tuolla osto-osion puolella arveli että minun 211 koriseen voisi käydä myös väyrysen ja W220 vaihdelaatikot, jos on kutos CDI moottorin perästä. Noh tänään kävin oman auton vaihdelaatikon tyyppikilpeä katsomassa ja sieltä löytyi seuraavat numerot: 2112706700 jonka alla oli 7226260 ja vielä sen alla 4632610. Eli tuo keskimmäinen (7226260) on nyt se ratkaiseva luku jolla pitää vaihdelaatikkoa etsiä? Mitähän nuo muut luvut tarkoittavat? Kävin myös isän auton (W220 320CDI -00) vaihdelaatikon tyyppikilven katsomassa ja siellä oli 2202701300,7226260 ja 2059898. Eli olisko tuossa isänautossa sopiva aski minun autoon?
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)