Auto tuntuu vähän vaeltelevan ja renkaita vaihtaessa huomasin reaktiotankojen puslissa jo semmosia halkeamia niin ne on varmaan vaihtokunnossa sillon?
Syytä olettaa että ne on alkuperäiset ja kilsojakin jo 330tkm niin ne varmaan olis syytä uusia. Joku kolahduskin kuuluu kun tarpeeks isoon heittoon ajaa, kolahtaako just toi pusla kun se on valmis? Pallonivelissä ei tuntunut väljää ja koiranluuthan kolisee vähän selvemmin jo pienemmissäkin montuissa.
204 reaktiotangot
Re: 204 reaktiotangot
Tässä kaiketi on samanlainen takakelkka kuin w203 ja vanhemmat?
Tällöin kokonainen korjaus satsi halvin ja lemförderinä ottaa ja tekekelkan etukumityynytkin vaihtoon samalla niin hyvä tulee kerralla ja ei tartte yksittäisiä vaihtaa jos pientäkin epäilystä kumiosien kunnosta on.
Ei ne olekaan samanlaiset mutta tässä esimerkkejä sarjoista:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... &_osacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tällöin kokonainen korjaus satsi halvin ja lemförderinä ottaa ja tekekelkan etukumityynytkin vaihtoon samalla niin hyvä tulee kerralla ja ei tartte yksittäisiä vaihtaa jos pientäkin epäilystä kumiosien kunnosta on.
Ei ne olekaan samanlaiset mutta tässä esimerkkejä sarjoista:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... &_osacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 204 reaktiotangot
Eiku mää tarkotin etupään tankoja, ne alumiiniset mikkä on vähän viistosti
E: niitähän tuolla linkissä olikin
E: niitähän tuolla linkissä olikin
Re: 204 reaktiotangot
Varmaan kannattaa vaihtaa ne poikittaisetkin alatukivarret samalla, eipä se nyt paljoa lisähintaa tee, ja siihen pyörien suuntaus päälle niin etupään asiat pitäisi olla kunnossa eikä tarvi tulevaisuudessa raapia päätä sen suhteen.