Service BM due
Service BM due
Aiemminoli päiviä tuon viestin perässä, nyt ei muuta kuin tuo viesti. Ja moottorivali syttyi -< tehonalennus. Mikähän huolto vois olla kyseessä (220CDi vm. 2010, ajettu noin 250000 km). Pitäis vaan aamulla Lappiin lähtee...
Re: Service BM due
Olisko ollut Ad blue vähissä.
Viimeksi muokannut W204Koksi, Ke 29.07.2020 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W213 T 220d 4Matic -18
Re: Service BM due
2010-mallin CDI:ssä?W204Koksi kirjoitti:Olisko ollut AD blue vähissä.
Veikkaan että vikavalo tuli jostain ihan huoltoon riippumattomasta syystä. Tuossahan riittää hehkun palaminen.
Re: Service BM due
Muistaakseni Usa:ssa on ollut tuolloin jo käytössä, mistä sitä tietää vaikka olis tuontiauto Usasta kysessä....
https://fi.wikipedia.org/wiki/AdBlue" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fi.wikipedia.org/wiki/AdBlue" onclick="window.open(this.href);return false;
W213 T 220d 4Matic -18
Re: Service BM due
W212 kutoskone tuli blueteccinä 2009 mutta neloskone vasta 2014
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Service BM due
Ensimmäiset US-bluetec'it eivät olleet ureakoneilla. En kyllä muista milloin tuli sinne enkä edes milloin tuli Eurooppaan mutta 2009 350 kuutosdiesel meidän perheessä ei ainakaan ollut ureakone.W204Koksi kirjoitti:Muistaakseni Usa:ssa on ollut tuolloin jo käytössä, mistä sitä tietää vaikka olis tuontiauto Usasta kysessä....
https://fi.wikipedia.org/wiki/AdBlue" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähän turha tällaista arvuutella kun ketjun aloittaja aika lailla varmasti asian tietää. Saattaisi tietää sen auton runkonumeron tai rekkarinkin ettei tarvitsisi arvuutella.
Re: Service BM due
Jatketaan offtopiccia sillä aikaa kun topicin aloittaja kiertelee Lapissa, sitä 350 dieseliä sai molempina, BlueTec ja BlueEfficiency versiona. Minunkin eemeli on ilman (BlueEfficiency), sitä en tosin tiedä olivatko nuo 2009--> alkupään BlueTecit ilman adblueta ja vain pelkällä denoxilla, paljon mahdollista.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Service BM due
2010 (Suomi) hinnastosta löytyy kyllä 350 Bluetec. Kai se on 212.024 ja siinä on urealaitteet. Erikoista vaan kun hevosia on vain 211 ja kulutus (CO2) paljon suurempi kuin BE:ssä.MiHe kirjoitti:Jatketaan offtopiccia sillä aikaa kun topicin aloittaja kiertelee Lapissa, sitä 350 dieseliä sai molempina, BlueTec ja BlueEfficiency versiona. Minunkin eemeli on ilman (BlueEfficiency), sitä en tosin tiedä olivatko nuo 2009--> alkupään BlueTecit ilman adblueta ja vain pelkällä denoxilla, paljon mahdollista.
Muistankohan oikein nuo US-mallit, olisko sikäläiset 211-koriset jo myyty bluetec nimellä ja silloin ilman ureasysteemejä.