W211 CDI uusiutuva my diesel
Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
https://tekniikanmaailma.fi/mercedes-be ... -autoihin/" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
joo taitaa koskea vasta euro6 moottoreita, muistelin vain tuollaisen uutisen joskus ohimennen lukeneeni enkä (silloinkaan) lukenut sitä tarpeeksi ajatuksella läpi
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
https://www.is.fi/autot/art-2000006379938.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuokin kannattaa lukaista.
Tuokin kannattaa lukaista.
1998-2002; 2004-2018:
W123 200D
S124 E220T
W124 200D
W124 E200D
W202 C220
S210 E430T
W169 A150
W210 E320CDI
S211 E500T 4-M
2019:
A208 CLK430
W123 200D
S124 E220T
W124 200D
W124 E200D
W202 C220
S210 E430T
W169 A150
W210 E320CDI
S211 E500T 4-M
2019:
A208 CLK430
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Eihän tuossa niin sanota, Suomen päästöt eivät vähene mutta henkilökohtaiset kyllä...joni84 kirjoitti:Jos tästä my diisselistä ei ole mitään hyötyä miksi minä sitten sain tiputettua passatista aikoinaan päästöjä??.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Kyllä mulla euro 5 koneisen polttoaineen täyttökorkin vieressä on teksti, jossa kielletään biodieselin käyttö.MiHe kirjoitti:joo taitaa koskea vasta euro6 moottoreita,
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Neste My ei olekaan perinteistä biodieseliä.
https://www.neste.fi/artikkeli/biodiese ... -mita-eroa" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.neste.fi/artikkeli/biodiese ... -mita-eroa" onclick="window.open(this.href);return false;
230 C 1978
SLK 230 Kompressor 1999
C 220 d 4matic 2016
SLK 230 Kompressor 1999
C 220 d 4matic 2016
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Biodiesel Euro 5 -koneissa on varmaankin tarkoittanut niitä jopa 10v sitten tehtyjä litkuja. Nesteen MY on eri ainetta kuin nuo vanhat biodieselit ja itsellä ei ole ollut mitään negatiivista sanottavaa MY:stä S212:n kanssa. Kuitenkin noin 50tkm olen sillä ajanut ja maailmaa pelastanutKyllä mulla euro 5 koneisen polttoaineen täyttökorkin vieressä on teksti, jossa kielletään biodieselin käyttö.

Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Eihän tuon TM:n jutun mukaan Volvokaan anna lupaa ennen vuotta 2016 käyttöönotetuille Volvoille lupaa käyttää ko. polttoainetta ja Mersu antaa vasta raskaalle kalustolle joka täyttää Euro6 normin käyttöluvan ja muille ei.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 280 TE 4-Matic -98 Meni pojalle
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 280 TE 4-Matic -98 Meni pojalle
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
[/quote]-ruoska- kirjoitti: Biodiesel Euro 5 -koneissa on varmaankin tarkoittanut niitä jopa 10v sitten tehtyjä litkuja. Nesteen MY on eri ainetta kuin nuo vanhat biodieselit ja itsellä ei ole ollut mitään negatiivista sanottavaa MY:stä S212:n kanssa. Kuitenkin noin 50tkm olen sillä ajanut ja maailmaa pelastanut
Tervetuloa Foorumille. Kiinnitti huomioni että olet liittynyt 2018 tammikuussa ja malttanut näin kauan pitää korkkaamattomana tätä Foorumia kun tämä oli ensimmäinen viestisi jos nyt oikein tulkitsin
Mutta joo parastahan se kait olisi jos voisi olla kokonaan ajelematta. Mietin vaan siltäkin kantilta että paljonko tuo My:n valmistusprosessi mahtaa hiilijalanjälkeä vaatia et on sitä tavaraa mitä se on? Ei sillä etteikö kaikki muutkin sitä vaatisi mutta jos normia ja tätä vertaa ni onko siinä eroja ja jos on ni mihin suuntaan?
- Vitollinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 174
- Liittynyt: La 07.11.2015 18:30
- Paikkakunta: Lounais-Häme
Re: W211 CDI uusiutuva my diesel
Viesti Kirjoittaja Vitollinen »
Toimiihan se, olen reilun vuoden aikana neljä tankillista polttanut Vitossa. Viime vuonna tankillinen ennen katsastusta, ja nokiarvo oli 0.36 eli ihan ok tuolle OM611:lle (euro-3 201 tkm).markoala kirjoitti:Toimii, savukoneet saa päästöistä läpi tällä helposti.
Mitään ongelmia tuo ei ole aiheuttanut (kop kop), vedot tallella ja perinteistä dieselin katkua ei ole. Käytän silti välillä myös tavallistakin dieseliä, riippuen siitä mitä huoltsikalla sattuu olemaan. Tuotahan ei saa edes kaikilta Nesteen asemilta.
Vito veturina, kunnes ruoste meidät erottaa.
Vastaa Viestiin
16 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Mersuforum.net
- ↳ Yhteistyökumppanit
- ↳ Kirjoittajien ohjeet
- ↳ Mersuforumin ylläpito tiedottaa
- MB-Keskustelut
- ↳ Suomen Mercedes-Benz -Klubi
- ↳ Tekniikka
- ↳ Muuta Mersuasiaa
- ↳ Tuning
- ↳ Turbot
- ↳ Projektit
- ↳ Äänentoisto
- ↳ Oldtimers
- ↳ MB-linkit
- ↳ Hyvät huollot
- ↳ Koeajot
- ↳ Raskas kalusto
- ↳ Shoppailu
- Kauppatori
- ↳ Yhteistyökumppaneiden ilmoitukset
- ↳ Myydään Mersuja
- ↳ Myydään osia
- ↳ Ostetaan Mersuja
- ↳ Ostetaan osia
- ↳ Renkaat ja Vanteet
- ↳ Race- ja viritysosat
- ↳ Oldtimers-kauppatori
- ↳ Lahjoitetaan
- Muut forumit
- ↳ English forum