S211 camber juttuja.
S211 camber juttuja.
Jees, tuli todettua tossa kesällä että häipyy renkaat takaa sisäreunoista. No kattelin camberit, vas -1.9 oik -2.8 kun autoa on madallettu. Lisäksi perä on ollut vähän luiru uudella asfaltilla sateella.
No alkoi niitä syitä löytymään kun otin oikean takasen tankoja pöydälle.
Aikas loppu oli camber tangon sisemmäinen hela.
Ja aattelin että kustomoidaan vähän uusia ja tehdään niihin holkit ja epäkesko poraus, saa camberin madallettuna johkin -1 huitteille joka ois renkaiden kannalta aikas hyvä.
Kahotaan mitä tulee kun saa nippuun ja pääsee mittaamaan.
No alkoi niitä syitä löytymään kun otin oikean takasen tankoja pöydälle.
Aikas loppu oli camber tangon sisemmäinen hela.
Ja aattelin että kustomoidaan vähän uusia ja tehdään niihin holkit ja epäkesko poraus, saa camberin madallettuna johkin -1 huitteille joka ois renkaiden kannalta aikas hyvä.
Kahotaan mitä tulee kun saa nippuun ja pääsee mittaamaan.
Re: S211 camber juttuja.
Pitäähän se puoli autoa purkaa että sai camber tangon pöydälle, pussista lähtien kaikki otettava pois. Etummaiseen tankoon jää toimen hela vanha, en ajatellut että mersun inssit on idiootteja ja laittaneet pultin niin että se ei mahdu pois ilman että kelkkaa pudottaa lattialle. Hivennen kasvoi tatti otsaan.
Piti sitten ulompi hela vaihtaa paikallaan.
Työkaluina 12mm 8.8 jenkatnagon pätkä ja vaarnaruuvien mutterit sekä kasa sekalaisia ainesputken pätkiä.
Piti sitten ulompi hela vaihtaa paikallaan.
Työkaluina 12mm 8.8 jenkatnagon pätkä ja vaarnaruuvien mutterit sekä kasa sekalaisia ainesputken pätkiä.
Re: S211 camber juttuja.
No niin ei se nyt kesää tehnyt tuo offset puslien tekeminen, ei toi taka camber niin paljoa muuttunut kun oisin halunnut. Vasen etu vähän ihmetyttää, edessä on kaikki nivelet ja tukivarret uutta silti camber on pielessä noin paljon, siellä on camber pultitkin asennettuna ja tarkastin että oikeassa hahlossa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 479
- Liittynyt: To 11.04.2019 10:26
Re: S211 camber juttuja.
Tuommoset laitatutin omaan S212 takapäähän. Löytyy vanhempaakin malliin tangot.
Korkeus anturin reijät piti työstää, ja pikkusen rälläkällä muotoilla.
http://www.bjorkmotorsport.fi/OrigamiDE ... 2600&lang=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bjorkmotorsport.fi/OrigamiDE ... cedes-Benz" onclick="window.open(this.href);return false;
Korkeus anturin reijät piti työstää, ja pikkusen rälläkällä muotoilla.
http://www.bjorkmotorsport.fi/OrigamiDE ... 2600&lang=" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bjorkmotorsport.fi/OrigamiDE ... cedes-Benz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: S211 camber juttuja.
Jotain tuollaista pitää miettiä, mitenköhän nuo on hyväksyttyjä ettei katsuri häiiriinny. Ei muuten väliä ole mutta niuhottavat turhista välillä.
Re: S211 camber juttuja.
Itsellä on nämä:
https://www.hardrace.com/Product_detail.asp?id=2873" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.hardrace.com/Product_detail.asp?id=2873" onclick="window.open(this.href);return false;
Dieselillä tehään voimaa, pensalla pestään pensselit
Re: S211 camber juttuja.
Noi ois muuten hyvät mutta ei sovi ilmapussin kanssa. Tule ottamaan pussiin kiinni.
Re: S211 camber juttuja.
Onpa tosiaan. Vaihdoit siis alatukivarretkin ? Olisiko mahdollista, että tuolla puolella olisi varressa mittavirhettä josta johtuen camber noin...Vasen etu vähän ihmetyttää, edessä on kaikki nivelet ja tukivarret uutta silti camber on pielessä noin paljon,
oulaistenliikenne.fi
Re: S211 camber juttuja.
Joo ei sinne jäänyt vanhaa kuin ylätukivarsi. Pitää mittailla vähän noita varsia, hivenen tatti otsassa kun meinasin että tekee kerralla kunnolla ja kaikki uutta.