280cdi
Re: 280cdi
Anturit on aivan turhia, parasta nykiä piuhat irti.
Re: 280cdi
Kyllä joskus on jotain hajonnut.1000000km kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa että hajoaako mersusta mikään? otin polttoaineen painetunnistimen irti ja auto toimii nyt kuin uusi:)
Syntyykö sinne nyt liian suuri paine että jotain hajoaa vai onko se vain ihan turha anturi?
Miten voi toimia hyvin ilman p-a:n painetunnistinta? Tulppasitko reiän? Vai tempaisitko piuhan irti?
Ei kait mitään voi hajota jos tuli uuden veroiseksi Mikä muuten oli motiivina?
Re: 280cdi
Auto alkoi nykimään silloin tällöin muutaman vuoden ajan,mutta muuten toimi moitteettomasti.pitkään yritin etsiä vikaa en vain keksinyt mistä voisi johtua.viime maanantaina lähdin ajamaan töihin niin parin minuutin jälkeen ei kulkenut kuin 30km/h ja nyki koko ajan.ajoin takas talliin ja rupesin repimään antureita irti ja kun vetäsin sen polttoaineen painetunnistimen johdon irti niin auto on nyt viikon toiminut paljon pirteämpänä ja ei ole ollut mitään vikaa niin siksi mietin että kannattaako edes ostaa uutta anturia:)
Re: 280cdi
No täytyy sanoa, että eipä ole juuri tämä tullut mieleen vianhakukeinona, nyppiä satunnaisia antureiden johtoja irti yksi kerrallaan.
Toinen keino olisi viedä testeriin. Ja sitten vielä yksi, vaihtaa suodatin. Tarkistaa ettei mene ilmaa putkissa ja paluuvuodot.
Ja sitten yksi vielä, jatkaa ajamista anturin johto irti. Kyllä se sieltä itsensä ilmaisee.
Toinen keino olisi viedä testeriin. Ja sitten vielä yksi, vaihtaa suodatin. Tarkistaa ettei mene ilmaa putkissa ja paluuvuodot.
Ja sitten yksi vielä, jatkaa ajamista anturin johto irti. Kyllä se sieltä itsensä ilmaisee.
Re: 280cdi
Onhan se vanha tunnettu kikka nypätä rail paineanturi irti esim. jos ohivuodon takia ei startissa nouse paineet riittävästi eikä auto lähde käyntiin. Ei se auto kyllä käy kuin uusi jos rail-painetta ei säädetä.
Re: 280cdi
Taitaa olla totuttu 200D:n huikeaan kiihtyvyyteen niin kutoskone limpissäkin tuntuu hyvältä...DBFI kirjoitti:Onhan se vanha tunnettu kikka nypätä rail paineanturi irti esim. jos ohivuodon takia ei startissa nouse paineet riittävästi eikä auto lähde käyntiin. Ei se auto kyllä käy kuin uusi jos rail-painetta ei säädetä.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: 280cdi
Suodatin oli vaihdettu,veholla kävi mutta kun autossa ei ollut kuin joskus ajossa sitä nykimistä muuten ei ollut mitään vikaa ja aina lähti heti käyntiin,tyhjäkäynti oli tasaista. Töihin oli kiire niin ajattelin että ei siin mitään menetä jos kokeilee ottaa tiettyjä antureita irti ja näyttävästi toimi upeasti siksi kysyinkin että tietääkö kukaan että hajoaako mikään kun polttoaine paine on nyt huomattavasti isompi?TPLtre kirjoitti:No täytyy sanoa, että eipä ole juuri tämä tullut mieleen vianhakukeinona, nyppiä satunnaisia antureiden johtoja irti yksi kerrallaan.
Toinen keino olisi viedä testeriin. Ja sitten vielä yksi, vaihtaa suodatin. Tarkistaa ettei mene ilmaa putkissa ja paluuvuodot.
Ja sitten yksi vielä, jatkaa ajamista anturin johto irti. Kyllä se sieltä itsensä ilmaisee.
Re: 280cdi
DBFI kirjoitti:Onhan se vanha tunnettu kikka nypätä rail paineanturi irti esim. jos ohivuodon takia ei startissa nouse paineet riittävästi eikä auto lähde käyntiin. Ei se auto kyllä käy kuin uusi jos rail-painetta ei säädetä.
Kuten sanoin niin auto toimii paremmin kuin koskaan ja käynnistys ongelmia ei ole ollut koskaan...