Eli oireina otsikossa mainitut. Vaihdoin autoon kannen ja nyt kun koitin käyntiin niin lähti (ja lähtee) kyllä kuin palmun alta mutta juuri ja juuri jaksaa käydä tyhjäkäyntiä eikä käy kaikilla, kahdella tai kolmella pytyllä ehkä. Ottaa kyllä kierroksia hieman empien mutta käy myös kierroksilla ainakin yhden pytyn vajailla.
Jonkinlaista imuvuotoa on kyllä kun bräkleenillä suihkin konehuonetta ja otti kiekkoja, en paikallistanut kylläkään että missä. Mutta ei kai noin rajut käyntiongelmat voi johtua pelkästä imuvuodosta?
Jako on mielestäni kohdallaan, kampura YKK:ssa ja nokka näin: https://aijaa.com/sO51BU
Mistä lähden etsimään vikaa?
m102 ke-jet käy vajailla ja röpeltää kansiremontin jälkeen
m102 ke-jet käy vajailla ja röpeltää kansiremontin jälkeen
-90 190E 2.0 Sportline
Re: m102 ke-jet käy vajailla ja röpeltää kansiremontin jälkeen
Itse lähtisin sillä, että korjaisin imuvuodot sekä uusisin sytytysosat. Ovat saattaneet esim. vanhat johdot ottaa irroituksesta itseensä ja eivät anna kunnon kontaktia. Jakaja, tulpat kuntoon myös. Ja puolalle menevä johto.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: m102 ke-jet käy vajailla ja röpeltää kansiremontin jälkeen
Imuvuodot on joo suunnitelmissa tukkia kunhan nyt ehtii pajalle... Kipinääkin meinasin kyllä tarkastella, toistaiseksi ei vaan ole varaa uusia kyllä sytkäosia kun on perse aivan auki
Mitenkäs sitten kun tuo virranjakaja ilmeisesti pyörii myös ketjulta niin voiko siinä hypätä ajoitus?
Mitenkäs sitten kun tuo virranjakaja ilmeisesti pyörii myös ketjulta niin voiko siinä hypätä ajoitus?
-90 190E 2.0 Sportline