Tervehdys kollegoille.
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kyseisen vehkeen kallistuksen vakaajan tangon vaihtamisesta jäykempään AMG versioon?
Kaikki alustan osat uusittu ja pyörät suunnattu, mutta silti käännöksissä tuntuu voimakas niiaus ulkokehälle.
Alkuperäinen vakaajan tanko on aika kulahtaneen näköinen, runko kiinnikkeistä mutkan kohdilta tangosta lähtee lastuittain ruosteista materiaalia, ei pelkkä maali siis.
Auto on 06 320cdi ajettu 407000+.
Mutta sitä lähinnä kyselen, että väsyykö kyseinen tanko ajan kanssa ja miten hankala vaihto on, kun näyttää että on framen ja subframen väliin pultattu?
Kiitosta jo ennakkoon.
W211 kallistuksen vakaaja
Re: W211 kallistuksen vakaaja
Joo, WISsistä selasin, moottoria pitää raottaa.
Mahtaiskohan saada jämäkkyyttä etu kulmiin, kuluvien puslien hinnalla, jos ylätukivarsia säätäisi sisemmistä kiinnikkeistä alaviistompaan kulmaan?
Mahtaiskohan saada jämäkkyyttä etu kulmiin, kuluvien puslien hinnalla, jos ylätukivarsia säätäisi sisemmistä kiinnikkeistä alaviistompaan kulmaan?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke 01.07.2020 09:23
Re: W211 kallistuksen vakaaja
Täällä samanverran ajettu w212. Samaa asiaa pohtinut. Aika paljon nojaa tämäkin käännöksissä. Taitaa mennä vaihtoon, puslat ainakin kulahtaa. Toi vakaaja taitaa olla ontto, että luulisi senkin väsyvän.
Joskus ulkomaisia mb sivustoja kahlatessani, joku oli ko. vakaajan vaihtanut ja parannusta oli tullut.
Joskus ulkomaisia mb sivustoja kahlatessani, joku oli ko. vakaajan vaihtanut ja parannusta oli tullut.
Re: W211 kallistuksen vakaaja
Kiitos.
Re: W211 kallistuksen vakaaja
Vastaan itselleni vuoden ja kallistuksen vakaajan päivityksen jälkeen.
Ei niiaile enää.
Ei niiaile enää.