Menee vikatilaan liian alhaisesta railpaineesta,olisiko ajatuksia asiantuntijoilta mitä kannataa tutkia /huominarvoista kun vien auton tutkittavaksi stariin mersu harrastajalle ?,tai jos on sanoa vaikka todennäköisin vika olisi iso apu .
Vaihettu ilman tutkimista:määränsäädin,paineensäädin ,railpaineanturi.
Mitattu kuumana suuttimien ohivuodot 6ml/min.
Menee vikatilaan esim.5-vaihteella kun kevyesti kiihdyttää n.1800-2000rpm railpaine 1300bar.
Itse futsin jos tarkistaisi:korjausarvot ,polttoainepumpun, säätimien tominnan / käyrät,rail paineanturista jos saisi jotain ulos.
S204 -09 OM646 evo tuikutettu,vinkkejä kaivattaisiin vikatilan selvitykseen?
Re: S204 -09 OM646 evo tuikutettu,vinkkejä kaivattaisiin vikatilan selvitykseen?
.
Jrjestelmän max paine on 1650bar, joten kevyt kiihdytys ja 1300bar kuulostaisi oikeastaan ihan oikealta.
Vaikkapa suodattimesta voisi aloittaa.
Jrjestelmän max paine on 1650bar, joten kevyt kiihdytys ja 1300bar kuulostaisi oikeastaan ihan oikealta.
Vaikkapa suodattimesta voisi aloittaa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: S204 -09 OM646 evo tuikutettu,vinkkejä kaivattaisiin vikatilan selvitykseen?
Suodatin on uusi mann filter,ecu lähetetty turbotehoa viime keväänä/ahnehdin asennutin tuikun tiukimman ohjelman mutta ei sitten toiminut autossa.
Suodattimen jälkeen mitattu polttoainepaine tyjäkäynnillä kylmänä 3bar ,lämpimänä 3,4bar kun kierrätää niin paine tippuu vähän.
Ajossa ei vielä saatu mitattua.
Suodattimen jälkeen mitattu polttoainepaine tyjäkäynnillä kylmänä 3bar ,lämpimänä 3,4bar kun kierrätää niin paine tippuu vähän.
Ajossa ei vielä saatu mitattua.