Pajalla nuo lupasi laittaa kuntoon. Pitäisikö hankkia myös jarrukilvet? Aivan ruosteessa ovat. Vaihtuukohan kilvet samalla kuinka kätevästi vai onko iso työ?
W203 automaatti täristää
Re: W203 automaatti täristää
Re: W203 automaatti täristää
On siinä jonkinlainen homma ja pyöränlaakerit olisi järkevää vaihtaa samalla.
Taka navat joutuu vetämään ulos että kilven saa vaihdettua, ellei halkaise uutta jarrukilpeä ja hitsaa sitä sitten uudestaan kasaan.
Halkaisu/hitsaus menetelmällä ei tarvitse napoja ottaa pois eikä laakereita vaihtaa.
Itse vaihtaisin jarrukilvet jos kerran ruosteessa ovat. Jos se käsijarrun jousi on sieltä nyt irronnut niin se tulee irtoamaan uudestaankin jossain vaiheessa.
Omaan tein budjetti ratkaisun jarrukilpien kanssa, otin navat ulos,mutta en vaihtanut laakereita koska en ollut tajunnut sellaisia ostaa
Re: W203 automaatti täristää
Nyt menee ketju off topicin puolelle mutta uusi oire ilmaantui korjaamon pihassa autoa hakiessani: Auto käyntiin, kierrokset heittelee jonkin verran, kone käy epätasaisesti ja tärisee helvtisti. sammutin ja käynnistin uudelleen, sama juttu. Normalisoitui hetken kuluttua kun lähdin ajamaan. mitä tapahtui?
Kotiin päästyäni sammutin ja käynnistin uudelleen ja toimi normaalisti.
Autossa ollut aiemmin lievää tärinää kylmänä käynnistäessä (välillä?) joka asettuu muutaman sekuntin kuluttua, ei ole vaivannut tai aiheuttanut toimenpiteitä.
Kotiin päästyäni sammutin ja käynnistin uudelleen ja toimi normaalisti.
Autossa ollut aiemmin lievää tärinää kylmänä käynnistäessä (välillä?) joka asettuu muutaman sekuntin kuluttua, ei ole vaivannut tai aiheuttanut toimenpiteitä.
Re: W203 automaatti täristää
Olikos tulppia koska vaihdeltu viimeksi?
Onko koodeja luettu?
Onko koodeja luettu?
Re: W203 automaatti täristää
Koodit luettiin staarilla, sytytyshäiriötä kaikissa sylintereissä ja ilmamassamittarikin jotain koodia oli jättänyt eli se menee vaihtoon. Saapa nähdä vaikuttaako tuon mittarin vaihto mitään tuon laatikon toimintaan..
Re: W203 automaatti täristää
Hyvinkin voi vaikuttaa jos sieltä tulee väärää tietoa.
Myös nuo sytytyskatkot aiheuttaa tehonpuutetta ja voisi vaikuttaa vaihteistoon.
Myös nuo sytytyskatkot aiheuttaa tehonpuutetta ja voisi vaikuttaa vaihteistoon.
Re: W203 automaatti täristää
Toivottavasti se on sitten tuo maffi, oli aika tyyris KL varaosissa. Autolla siis ajettu n. 187tkm, kai se noilla kilsoilla jo antautuu jos ei koskaan vaihdettu? Ja ehkä jotain oiretta (tehottomuus ym.?)onkin jo aiemmin tehnyt mutta kun kaikki huomio on ollut laatikon toiminnassa niin laittanut sen piikkiin kummallisuudet.
Ja sytyttihän se sitten vielä moottorin vikavalonkin palamaan samassa rytäkässä.
Ja sytyttihän se sitten vielä moottorin vikavalonkin palamaan samassa rytäkässä.
Re: W203 automaatti täristää
Joo se IMM sieltä oli mennyt, hienoa kun heti käynnistäessä kierrokset asettuu eikä humpaile ja käy muutenkin järkevästi.
Re: W203 automaatti täristää
Hyvä jos tuli kuntoon.
Vaikuttiko vaihteiston käytökseen kun sen vaihtoi?
Oliko sytytyskatkoksista nyt tullut vikakoodeja?
Joko jarru on korjattu
Vaikuttiko vaihteiston käytökseen kun sen vaihtoi?
Oliko sytytyskatkoksista nyt tullut vikakoodeja?
Joko jarru on korjattu
Re: W203 automaatti täristää
Ehkä vaihteisto hieman vaihtaa nyt järkevämmin kaupunkipyörityksessä, ei nostele turhaan kierroksia.
Jarrut laitettiin, myös ne kilvet kun olivat pilalle ruostuneet joutuivat avaamaan koko systeemin että sai kilvet paikalleen.. Ei kuulemma onnistu halkaisemalla. Havaitsin toiselta puolelta takaa tulevan ulvovaa ääntä kevyesti jarruttaessa tai kevyesti vedättäessä, satunnaisesti siis ja tämä tuon jarrukenkenkä operaation jälkeen. Hakeeko uuden karheat osat vielä paikkaansa vai miksihän noin? Sinne laitettiin vanhat levyt ja palat paikalleen mutta tuollaista ääntä ei ole ennen ollut.
Jarrut laitettiin, myös ne kilvet kun olivat pilalle ruostuneet joutuivat avaamaan koko systeemin että sai kilvet paikalleen.. Ei kuulemma onnistu halkaisemalla. Havaitsin toiselta puolelta takaa tulevan ulvovaa ääntä kevyesti jarruttaessa tai kevyesti vedättäessä, satunnaisesti siis ja tämä tuon jarrukenkenkä operaation jälkeen. Hakeeko uuden karheat osat vielä paikkaansa vai miksihän noin? Sinne laitettiin vanhat levyt ja palat paikalleen mutta tuollaista ääntä ei ole ennen ollut.
Re: W203 automaatti täristää
Voisi auttaa vaihteistoa oppimaan nopeammin tavoille jos laatikon oppineisuuden nyt nollaisi,kun moottorissa on kaikki kunnossa.
En itsekään saanut hyvää kilven halkaisemalla,joten jouduin tekemään sen myöhemmin uusiksi.
Olisiko jäänyt jarruliinat vähän lähelle rumpua tai rummussa on ruostereuna jäänyt hiomatta johon hankaa?
En itsekään saanut hyvää kilven halkaisemalla,joten jouduin tekemään sen myöhemmin uusiksi.
Olisiko jäänyt jarruliinat vähän lähelle rumpua tai rummussa on ruostereuna jäänyt hiomatta johon hankaa?
Re: W203 automaatti täristää
Annetaan ajan parantaa. Tuttu nypytys ei tietenkään mihkään hävinnyt mutta en odottanutkaan. Ne vaihteistojumpat saanee odotella ainakin kesäkuulle asti..
Niin en tiedä, kummallinen juttu. tänään auto siis remontoitu että katsotaan häviääkö ulinat ajaessa. Katsastus vielä tähän viikkoon toivottavasti ei sielä ulvoisi, voipi tulla sanomista?
Niin en tiedä, kummallinen juttu. tänään auto siis remontoitu että katsotaan häviääkö ulinat ajaessa. Katsastus vielä tähän viikkoon toivottavasti ei sielä ulvoisi, voipi tulla sanomista?
Re: W203 automaatti täristää
Varmaan vähenee ääni jos se on ruosteisesta reunasta kiinni.
Tuskin tulee leimalla sanomista jos kaikki kerran toimii.
Tuskin tulee leimalla sanomista jos kaikki kerran toimii.
Re: W203 automaatti täristää
Raportoin huvikseni tänne kaikenlaisia huomioita auton käytöksessä. Seuraavaa tänään: Auto ajettu kuumaksi, ulkona jotain +25, pysähtyminen esim. Risteykseen, muutama sekunti auto täysin paikallaan jarru pohjassa selvä hetkellinen 'ravistus tai täristys ehkä nykäisy??' jostain, tapahtuu vain kerran pysähdyksen aikana eli ei ravista koko aikaa. Kierrokset eivät kuitenkaan pomppaa.
Kokeilin vielä tätä D päällä parkkiruudussa tuntui kun moottori olisi pätkässyt. Mutta sitten jonossa valuttamalla ravistus tuntui tulevan tuosta laatikosta..
Kun kotipihaan ajoin ja laitoin samantien P vaihteen päälle ja odottelin niin ravistusta ei tullut.
Joo, laatikkohuoltoon täytyisi viedä ja katsoa auttaako mitenkään tähän kaikkeen oireiluun. (siis se KYB yms) Kenties koko loota vetelee viimeisiään ja on vain ajankysymys milloin tulee loppu. Outo juttu sillä tuo ei ole mikään mahdoton ajettava, vaihteet vaihtuvat nopeasti, järkevästi ja lähes huomaamatta. Mutta välillä joku menee pieleen toiminnassa se nypytys homma ja nyt tämä uusi oire.
Paljonkohan uusi laatikko maksaa kaikkine kuluineen? Vai kannattaako suosiolla hommata parempi auto ja hylätä tuo monivammainen jos laatikkohuolto ei auta mitään.
Kokeilin vielä tätä D päällä parkkiruudussa tuntui kun moottori olisi pätkässyt. Mutta sitten jonossa valuttamalla ravistus tuntui tulevan tuosta laatikosta..
Kun kotipihaan ajoin ja laitoin samantien P vaihteen päälle ja odottelin niin ravistusta ei tullut.
Joo, laatikkohuoltoon täytyisi viedä ja katsoa auttaako mitenkään tähän kaikkeen oireiluun. (siis se KYB yms) Kenties koko loota vetelee viimeisiään ja on vain ajankysymys milloin tulee loppu. Outo juttu sillä tuo ei ole mikään mahdoton ajettava, vaihteet vaihtuvat nopeasti, järkevästi ja lähes huomaamatta. Mutta välillä joku menee pieleen toiminnassa se nypytys homma ja nyt tämä uusi oire.
Paljonkohan uusi laatikko maksaa kaikkine kuluineen? Vai kannattaako suosiolla hommata parempi auto ja hylätä tuo monivammainen jos laatikkohuolto ei auta mitään.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: W203 automaatti täristää
Ei vaihtolattiko kallis ole jokunen vuosi sitten veholla ~5000€ vanha vaihdossa ja tyotsallaas kirjoitti: ↑Ke 12.05.2021 17:02 Raportoin huvikseni tänne kaikenlaisia huomioita auton käytöksessä. Seuraavaa tänään: Auto ajettu kuumaksi, ulkona jotain +25, pysähtyminen esim. Risteykseen, muutama sekunti auto täysin paikallaan jarru pohjassa selvä hetkellinen 'ravistus tai täristys ehkä nykäisy??' jostain, tapahtuu vain kerran pysähdyksen aikana eli ei ravista koko aikaa. Kierrokset eivät kuitenkaan pomppaa.
Kokeilin vielä tätä D päällä parkkiruudussa tuntui kun moottori olisi pätkässyt. Mutta sitten jonossa valuttamalla ravistus tuntui tulevan tuosta laatikosta..
Kun kotipihaan ajoin ja laitoin samantien P vaihteen päälle ja odottelin niin ravistusta ei tullut.
Joo, laatikkohuoltoon täytyisi viedä ja katsoa auttaako mitenkään tähän kaikkeen oireiluun. (siis se KYB yms) Kenties koko loota vetelee viimeisiään ja on vain ajankysymys milloin tulee loppu. Outo juttu sillä tuo ei ole mikään mahdoton ajettava, vaihteet vaihtuvat nopeasti, järkevästi ja lähes huomaamatta. Mutta välillä joku menee pieleen toiminnassa se nypytys homma ja nyt tämä uusi oire.
Paljonkohan uusi laatikko maksaa kaikkine kuluineen? Vai kannattaako suosiolla hommata parempi auto ja hylätä tuo monivammainen jos laatikkohuolto ei auta mitään.
toden näköisesti vika(siis jos moottorissa ei ole mitään vikaa) löytyy turbinista/sen lukituksesta
jotain juttu oli tuolla aiemin jostain ulinasta niin josku kiero vetolevy ulvoo samoin laatikon hydraulikka mutta se kerrottu tais olla paikaneetu pyörän vaiheile
yllätävän monee laatiko/turbin vaivaan autta kun sen huoltaa huoltoohjelamn vastaisesti 60tkm välein
öljyt vaihtaa huuhtomalla(siis oikeat ei mitään comakuraa..) uusi turbin lukon solenoidi
johdilevy töpselin holkki, tiiviste ja suodatin, lopuksi vielä oikea määrä öljyää
tällä resepetillä on pelastettu monta romuksi tuomittua laatikoa
jopa jokunen jonkun laatiko pajan romuksi toteama
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: W203 automaatti täristää
Kuinka yleistä tuon johdinlevyn vaihto on? Usein liikkeet tarjoaa vain kybin ja pistokkeen vaihtoa öljynvaihdon lisäksi.. Onko ongelmat johdinlevyssä?
Re: W203 automaatti täristää
Vielä jarrun ulinasta.. Ulisee myöskin silloin oikealta takaa kun kääntyy oikealle. Miten jarru voi silloin ulista? Mihin se ottaa kiinni? Laakerithan ulisee? Mutta miten laakeri on voinut hajota samaan aikaan ku käsijarru on rempattu perhana. Pitää varmaan ottaa yhteyttä työn tehneelle korjaamolle. Harmittaa jos katsastuksessa kuitenkin tulee sanomista tuosta äänestä... kokeilin ajon jälkeen vannetta, ei ole kuuma.
Re: W203 automaatti täristää
Saa niitä johdinlevyjä välillä vaihtaa,mutta pitäisi tulla vikakoodia sieltä esim nopeustunnistimesta.
Kuten cdi203 sanoi niin turbiinin lukituksessa voisi olla vikaa. Samalla kun vaihtaisi kybin niin öljyt, suodatin ja pistoke.
Ja ei commaa vaikka se käykin kaikkiin mersuihin, kaivinkoneisiin ja traktoreihin.
Laittoivatko uudet laakerit vai ei?
Onkohan napamutteri jäänyt löysälle. Mietin jos laakeri pääsee antamaan periksi...
Mutta voi olla se jarrurummun ruostekin kerran vanhat levyt jäi käyttöön.
Kuten cdi203 sanoi niin turbiinin lukituksessa voisi olla vikaa. Samalla kun vaihtaisi kybin niin öljyt, suodatin ja pistoke.
Ja ei commaa vaikka se käykin kaikkiin mersuihin, kaivinkoneisiin ja traktoreihin.
Laittoivatko uudet laakerit vai ei?
Onkohan napamutteri jäänyt löysälle. Mietin jos laakeri pääsee antamaan periksi...
Mutta voi olla se jarrurummun ruostekin kerran vanhat levyt jäi käyttöön.
Re: W203 automaatti täristää
Jos vaihdettu niin ettei ole halkaistu on jouduttu käyttämään napa irti. Kun navan käyttää irti on laakeri käytännössä vaihdettava, yleensä ottaa kipeää kun navan käyttää irti. Uusittiinko laakerit tuossa samalla?sallaas kirjoitti: ↑Ke 12.05.2021 20:03 Vielä jarrun ulinasta.. Ulisee myöskin silloin oikealta takaa kun kääntyy oikealle. Miten jarru voi silloin ulista? Mihin se ottaa kiinni? Laakerithan ulisee? Mutta miten laakeri on voinut hajota samaan aikaan ku käsijarru on rempattu perhana. Pitää varmaan ottaa yhteyttä työn tehneelle korjaamolle. Harmittaa jos katsastuksessa kuitenkin tulee sanomista tuosta äänestä... kokeilin ajon jälkeen vannetta, ei ole kuuma.
W212 E200 BlueTec 2016
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Ex. Muutama lankku, seittämän ceetä, yksi CLK ja tenava
www.mbosa.fi
Re: W203 automaatti täristää
Laakereita ei vaihdettu kun oli puhetta että kilpi halkaistaan, olisihan ne laakerit ollut järkevää vaihtaa tuossa samassa. Kertoivat vasta autoa hakiessani että purkivat koko systeemin. Mutta saavat korjata vian omasta pussistaan jos ovat auton rikkoneet.
Re: W203 automaatti täristää
Katsastus läpi ilman mitään huomautuksia/huomioita. ehkä en rupea tuon jarrunkaa mihkään toimenpiteisiin kun ääni ei kuulu koko ajan vaan esiintyy vain satunnaisesti. Ehkä sielä tosiaan joku hankaa ja kuluessaan asettuu kohdilleen.
Seuraavaksi alan katsomaan sitä automaatin huoltoaikaa.
Seuraavaksi alan katsomaan sitä automaatin huoltoaikaa.
Re: W203 automaatti täristää
PÄIVITYSTÄ ALKUPERÄISEEN AIHEESEEN. Tänään laatikko korjattu. Uusittu Kyb+öljyt+suodatinsarja ja pistoke Ajelin moottoritiellä 120> lasissa (pahin nylkytysnopeus) ei enää havaittavissa laatikon nypytystä. Nyt on mersumaista ajella kovemmissakin nopeuksissa. Ajatella että säästin 1000e, kun venttiilistöä ei tavinutkaan vaihtaa!
Jottei nyt liikaa riemastuta niin saattaa olla alussa kiihdyttäessä jotain pienen pientä laatikon omaa elämää, mutta tätä tuskin kukaan muu huomaisi jos ei menneistä ongelmista tiedä.
Ja välillä esim. alamäkeen rullatessa tiputtaa töksäyttäen kakkoselle.? Mutta tarviiko 20 vuotta vanhan laatikon ollakkaan kuin uusi ja täysin priimaa... ei kai. Kun vain ajo on mieluisaa suurimman osan ajasta niin riittää minulle. Tarkkaillaan vielä toimintaa mihin suuntaan homma lähtee.
ISO kiitos kaikille neuvoja antaneille foorumilaisille!!
Jottei nyt liikaa riemastuta niin saattaa olla alussa kiihdyttäessä jotain pienen pientä laatikon omaa elämää, mutta tätä tuskin kukaan muu huomaisi jos ei menneistä ongelmista tiedä.
Ja välillä esim. alamäkeen rullatessa tiputtaa töksäyttäen kakkoselle.? Mutta tarviiko 20 vuotta vanhan laatikon ollakkaan kuin uusi ja täysin priimaa... ei kai. Kun vain ajo on mieluisaa suurimman osan ajasta niin riittää minulle. Tarkkaillaan vielä toimintaa mihin suuntaan homma lähtee.
ISO kiitos kaikille neuvoja antaneille foorumilaisille!!
Re: W203 automaatti täristää
Jatketaanpa vaikka tätä ketjua. Nytkö on lopun alkua tuolle laatikolle? Tänään ajelin paljon kaupunkiajoa, kuuma päivä, se on yhdistelmä josta tuo laatikko ei tykkää. Tämä alkoi siitä kun päivän päätteeksi 'valutin' tuon auton pesuhalliin, yhtäkkiä koko auto tärähtää ja kierrokset hieman seilaa. Auto sammuksiin. Käynnistin uudelleen kaikki ok. Nyt tuntuu että lähes joka risteykseen pysähdyttäessä ja siinä hetken seisomisen jälkeen auto taas tärähtää, kierrokset hieman pompahtaa samalla. Tuntuu enemmän tulevan jostain auton keskeltä kuin moottorista. Tuota se tekee D-vaihde päällä, saattaa tehdä myös R-vaihde päällä peruutuksen jälkeen.
Tyhjäkäytin parkkipaikalla ajon jälkeen D-vaihde päällä, hetken päästä tärähtää, sitten taas odottelua, jonka jälkeen tärähtää.. Jos vaihtaa vaikka P-vaihteelle niin ei ongelmia. Oikeastaan jo odottelen milloin tuo pamahtaa lopullisesti p*skaksi.
Mikä ihme tuota AHDISTAA?
Tyhjäkäytin parkkipaikalla ajon jälkeen D-vaihde päällä, hetken päästä tärähtää, sitten taas odottelua, jonka jälkeen tärähtää.. Jos vaihtaa vaikka P-vaihteelle niin ei ongelmia. Oikeastaan jo odottelen milloin tuo pamahtaa lopullisesti p*skaksi.
Mikä ihme tuota AHDISTAA?
Re: W203 automaatti täristää
Jos tuo auto olisi yhtään surkeampi ajaisin sen romuttamolle. Mutta taas tuli leima vuodeksi, kori on yllättävän siisti ja auto on tosi hyvä ajettava. Tämä laatikko ongelma on suurimpana murheena.
Re: W203 automaatti täristää
Oliko uusittu kyb tarvike vai OEM? Mun autoa huoltava mekaanikko sanoi, että jossain vaiheessa kl:n myymät tarvike-kybit oli ihan luokattomia, että ehdottomasti alkuperänen. Shudder-fixiä vois myös koittaa, tuubi laatikkoon, sen pitäs tehä turbiinille hyvää
Re: W203 automaatti täristää
Ei tietoa. Muistaakseni huollon kuitin mukaan kyb tuli maksamaan hieman alta 100e. Jos se jotain kertoo.
Re: W203 automaatti täristää
Itsellä hieman vastaavaa vikaa, s203 200cdi.
Suurin ongelma on että pienessä nopeudessa kytkee ison vaihteen ja noin 1100rpm kohdalla kuuluu selvää jurinaa/tärinää vaihteistosta joka kantautuu selvästi takakontiin (pakuksi rekattu) ja kaikuu. Myös kun laskettelee esim valoihin niin tuntuu että turbiininlukko jää hetkeksi päälle ja vaihteisto jurisee kunnes auto pysähtyy kokonaan. Joskus myös vaihteet vaihtuu miten sattuu ja nykivästi (ei aina).
Voisiko toi Shudder Fixx auttaa tässä asiassa?
Itsellä ei luistoa tai jurinaa/tärinää isommissa vauhdeissa ilmene, vain pienissä nopeuksissa isolla vaihteella jurnurtaa.
Olen testannut kyb ventiilin ja se tuntuu toimivan mekaanisesti(naksuu) ja mitannut sen vastusarvon ja se on ohjearvojen sisällä (2.5ohmia kylmänä).
Voiko tuo kyb silti jumittaa osittain ja vaikuttaa toimintaan ?
Autolla ajettu 510tkm.
Aloittajalle kyllä suosittelisin ainakin kokeilemaan tuota shudder fixxiä oireiden perusteella jos auttaa luistoon.
Suurin ongelma on että pienessä nopeudessa kytkee ison vaihteen ja noin 1100rpm kohdalla kuuluu selvää jurinaa/tärinää vaihteistosta joka kantautuu selvästi takakontiin (pakuksi rekattu) ja kaikuu. Myös kun laskettelee esim valoihin niin tuntuu että turbiininlukko jää hetkeksi päälle ja vaihteisto jurisee kunnes auto pysähtyy kokonaan. Joskus myös vaihteet vaihtuu miten sattuu ja nykivästi (ei aina).
Voisiko toi Shudder Fixx auttaa tässä asiassa?
Itsellä ei luistoa tai jurinaa/tärinää isommissa vauhdeissa ilmene, vain pienissä nopeuksissa isolla vaihteella jurnurtaa.
Olen testannut kyb ventiilin ja se tuntuu toimivan mekaanisesti(naksuu) ja mitannut sen vastusarvon ja se on ohjearvojen sisällä (2.5ohmia kylmänä).
Voiko tuo kyb silti jumittaa osittain ja vaikuttaa toimintaan ?
Autolla ajettu 510tkm.
Aloittajalle kyllä suosittelisin ainakin kokeilemaan tuota shudder fixxiä oireiden perusteella jos auttaa luistoon.
Re: W203 automaatti täristää
Vito ajoi myös turhan isolla vaihteella tietyissä tilanteissa ja paikoissa johon shudder fix auttoi ainakin jonkin verran.
Re: W203 automaatti täristää
Mietin vaan semmoista että kun tuo tekee tuota tärähtelyä niin johtuuko se siitä että laatikko tajuaa vasta liian myöhää että nyt ollaan pysähdytty ja tiputtaa vaihteen pienelle tosi myöhässä josta seuraa tuo kolahdus/tärähdys? Joskus siihen auttaa ihan vaan se että kun näkee esim. Punaisen liikennevalon vaihtuneen niin alkaa jo ajoissa himmailemaan nopeutta ja valuttaa autoa viimeiset metrit jolloin vaihde/vaihteet pikkuhiljaa alkaa nätisti putoilemaan.. Jos joutuu vauhdista lyömään liinat kiinni niin silloin se kolahtaa aivan 100% varmasti.
HITAUS on ongelma
Nyt se on taas pari päivää toiminut ihan asiallisesti kun ei olla kaupungissa liikaa pyöritelty.
HITAUS on ongelma
Nyt se on taas pari päivää toiminut ihan asiallisesti kun ei olla kaupungissa liikaa pyöritelty.
Re: W203 automaatti täristää
.
Viimeksi muokannut sallaas, La 01.04.2023 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.