Potilaana on -98 vuoden 202 korin farmari C180 automaatilla. Auto käy tyhjäkäyntiä, mutta ei ota kierroksia 1500rpm enempää ja paukuttaa imusarjassa ja kierrokset humppaa 1000-1500rpm kun kaasuun koskee. Starilla herjaa kaasuläppää ja eikä tottele ohjausta, myöskään kaasuläppäkulma ei muutu mihinkään 9,6asteesta. Kaasuläppä tarvii 5V eculta ohjaukseen. Sytytysvirrat kun kääntää päälle 5V on alle sekunnin ja putoaa 0V. Virta-avaimen kun kääntää nollille, niin kaasuläpän ohjaukselle palautuu 5V. Mistähän tämä johtuu?
On kokeiltu seuraavia:
-3 kaasuläppää
-3 maffia
-3 k40 relettä
-2 kloonattua ecua (korjaamon mukaan ecussa vika)
-moottorin johtosarja tarkistettu
-toisesta samanlaisesta autosta kokeiltu virta-avain, virtalukko, rattilukko ja ecu
S202 C180 käyntihäiriö
S202 C180 käyntihäiriö
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05