Auto on ohjelmoitu, mutta poltto tapahtuu vakiona myös yhtä useasti, joten vika ei todennäköisesti johdu siitä. Jos joku haluaa kurkata millainen ohjelma autossani on niin voin toki lähettää tiedoston. Uskoisin sen kuitenkin olevan ihan ok. Autosta on puhdistettu imusarjat ja poistettu läpät. Ei ilmavuotoja.
Mietinkin, että voisiko suuttimet aiheuttaa tämän ongelman. Mitään vikakoodeja ei löydy. *:lla katsoin suuttimien "nollamääräkalibroinnin" ja arvot olivat seuraavat:
Kalibrointipiste 250bar 800bar 1200bar Sylinteri 1 -3.0 7.0 7.0 Sylinteri 2 -2.0 13.0 9.0 Sylinteri 3 -1.0 22.0 12.0 Sylinteri 4 -23.0 -1.0 1.0 Sylinteri 5 -6.0 0.0 2.0 Sylinteri 6 -16.0 2.0 2.0
Osaako kukaan sanoa, kuinka tätä taulukkoa tulisi tulkita? Seuraavaksi varmaan kannattaa tehdä testi suuttimien paluuletkuista?