On C200 Compressor 2001 vuotinen.
Pitäisi saada ilmastointi toimimaan.
uudet nesteet ja vuodessa haihduttaa veke.
pitäisi kuulemma uusia kamat.
katselin että lauhdutin maksaa autodoc:ssa 70e.
Mutta moottori n.170e.
Täytyykö uusille ei-freonille hankkia uusi moottori joka kestää uudet viherpiipertäjien aineet?
Ei olisi paha hinta saada wanhaan kunnon autoon ilmastointi kuntoon 350e:lla
kun kertatäyttö on aina ton 50-90e joka vuosi.
Kiitos
Compressor Mersun ilmastointi
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 37
- Liittynyt: Ti 22.09.2020 20:02
Re: Compressor Mersun ilmastointi
Totta kai kannattaa laittaa kuntoon, jos ja kun kenno on rikki niin uutta vaan.
Kylmäaineena on r134A eikä tuonne uudempaa ole olemassakaan. Mistä ajatus "moottorin" hankkimisesta, jos joka kesä on täytettykin niin eihän aineet siitä miksikään muutu kun kenno vaihdetaan....
Kylmäaineena on r134A eikä tuonne uudempaa ole olemassakaan. Mistä ajatus "moottorin" hankkimisesta, jos joka kesä on täytettykin niin eihän aineet siitä miksikään muutu kun kenno vaihdetaan....
oulaistenliikenne.fi
Re: Compressor Mersun ilmastointi
juuri näin. Ensin vuodon etsintä, vuotokohteita on muuallakin kuin kennossa.
Tarkoittaako "moottori" kompressoria?
Freon on kauppanimi CFC-yhdisteille , josta ilmakehän otsoni ja Greta ei tykkää. Sama koske R134a:ta, jonka korvannut Y1234F.
R12 oli paras, nyt mennään koko ajan huonompaan suuntaan teknisesti. Ehkä sitten ilmasto kiitää joskus...
Tarkoittaako "moottori" kompressoria?
Freon on kauppanimi CFC-yhdisteille , josta ilmakehän otsoni ja Greta ei tykkää. Sama koske R134a:ta, jonka korvannut Y1234F.
R12 oli paras, nyt mennään koko ajan huonompaan suuntaan teknisesti. Ehkä sitten ilmasto kiitää joskus...
MB 300CE12 -90
MB GL 320 CDI -08
MB 500SE-92
MB 500S -02
MB 600SL -93
MB GL 320 CDI -08
MB 500SE-92
MB 500S -02
MB 600SL -93