Chrysler 300c kyseisellä koneella. Ongelmana että vnt säädin ei vedä siipiä kiinni asti matalilla kierroksilla. Säädin näyttää 27% duty cycleä. Tästä seuraa että lähtee vetämään vasta 2500 kierroksen jälkeen kunnolla.
Testerillä testauksessa säädin kuitenkin toimii.
Koitettu.myös toisella säätimellä.
Edellinen omistaja oli uusinut säätimen mallia kiinalainen. Auto ei ole minun aikana toiminut ollenkaan.
Enkä tiedä mikä onko varmasti oikea säädin laitettu. Outoa vaan kun ohjaus testerillä toimii, eikä anna säätimestä mitää vikakoodia.
Vikakoodi EGR venttiilin virtapiirissä. Kiitetty toisella venttiilillä ja johdot mitattu. Eikä silti koodi häviä.
Myös swirl läppien moottori ei liiku, tämä ei myöskään tottele ohjausta testerillä. Laitettu uusi moottori. Mitattu myös johdot. +12v, gnd ja signaali eculle. Ei edelleenkään toimi. Vikakoodi myös uudella eculla swirl virtapiiristä
Ecu vaihdettu. Sama ongelma.
Alkaa ideat loppumaan
Om642 vnt siivet
Re: Om642 vnt siivet
Moottorin johtosarja poikki / hankautunut eristeen sisällä mahdollisesti. Ei mitenkään tavatonta että näin käy. Mittaa johdot eculle onko kaikki kontaktit kunnossa.
Re: Om642 vnt siivet
Mitattu on. Ainakin johtivat. Eikä signaalit olleet yhteydessä plussaa tai maihin
Re: Om642 vnt siivet
Tuliko samalla väänneltyä johtosarjaa?
Re: Om642 vnt siivet
Tuli.
Vika löytyi. EGR venttiilit, joko molemmat rikki tai vääriä. 4.7k ohm vastus +ja signaalin väliin ja koodi hävisi ja EGR ohjelmasta pois jo valmiiksi.
Vikatila hävisi ja alkoi siivet säätymään.
Vika löytyi. EGR venttiilit, joko molemmat rikki tai vääriä. 4.7k ohm vastus +ja signaalin väliin ja koodi hävisi ja EGR ohjelmasta pois jo valmiiksi.
Vikatila hävisi ja alkoi siivet säätymään.