Nyt kaivattais apuja kun oma merssu teki pienet tempaukset ja löi takakelkan taemmat kiinnityspultit poikki joka tuhosi molemmat iskarit...
Kelkka on pudotettu kokonaan auton alta pois mutta iskarit ovat nyt kysymysmerkki. Kyseisissä iskareissa on siis tasonsäädöt,jäykkyydensäädöt ymsyms kilkkeet ja kllä tälläisiä myykin mutta hintaa on 750kpl joten olen saksaan päin suunnannut katseeni niiden suhteen mutta noissa yksilöissä iskarin kyljessä on kaksi lisäsäiliötä ja noissa saksassa myynnissä olevissa vain yksi? Sopiiko päittäin ja toimiiko samallalailla vai onko niissä jotakin isompia eroja?
S211 airmaticin takaiskarit
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Tarttis runkonumerolla varmistaa varaosanumero niille iskareille niin sais oikeat!
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Runkonumero on WDB2112261A387405
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Partsouq:n mukaan olis https://www.ebay.de/itm/383199718091?ha ... Sw-mNfZKzG tommoset?.
Numerot A211 326 11 00 ja A 211 326 12 00. Joku jolla on oikea epc, vois varmistaa!
Numerot A211 326 11 00 ja A 211 326 12 00. Joku jolla on oikea epc, vois varmistaa!
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Osaisko joku vielä varmistaa noi iskarit tolla runkonumerolla ni tietäis laittaa tilauskeen heti
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Tolla samalla numerolla oli autodocissa bilstein hiukan halvempi kuin toi ebayn setti.
Re: S211 airmaticin takaiskarit
Oikea iskari selviää tosiaan alustanumerolla, mutta oliko niin, että sedanissa on vain venttiiliyksikkö iskarissa kiinni ja farmarissa on venttiiliyksikön lisäksi myös pieni öljy-/kaasusäiliö. Tästä siis tuo ero Airmaticin iskareissa. Lisäksi sedanissa ei taida olla sitä haitarikumia varren suojana...
Iskarin kanssa kannattaa vaihtaa myös iskarin yläpään kumi.
Iskarin kanssa kannattaa vaihtaa myös iskarin yläpään kumi.
S211 320CDI 2004
S210 220CDI 1999
W124 200D 1989
S210 220CDI 1999
W124 200D 1989