Eli w447 vito ja konepellin lukituksen temppuilu.
Mulla on näitä 2 samanlaista vitoa ja molemmissa sama ongelma, konepellin tunnistin, eli kun käyttää pellin auki ja laittaa kiinni niin auto ei tunnista pellin olevan kiinni vaan piippaa sen olevan auki, peltiä saa sen jälkeen käyttää 10kertaa auki ja laittaa kiinni edestakaisin että lopulta auto tajuaa sen olevan kiinni ja tunnistin osa vaihdettu molempiin kertaalleen kesällä temppuilun vuoksi ja nyt taas sama värkkääminen molemmissa.
Menee hermot.
Onko tätä ongelmaa ollut muilla ja onko siihen jokin ratkaisu?
W447 Vito konepellin lukitus
Re: W447 Vito konepellin lukitus
Vaijeri jumittaa ja kun kuori ei ole kiinni kahvalla niin ei saa kahvalla lykättyä sitä ilman että toisella kädellä pitää vaijerin kuoresta kiinni. Vaijeri maksaa muistaakseni 30-40€ mersulla
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Re: W447 Vito konepellin lukitus
Ettei välttämättä olekkaan tunnistimessa vika?
Pääseekö vaijeria jostain kohtaa jotenkin herkistelemään?
Pääseekö vaijeria jostain kohtaa jotenkin herkistelemään?
Re: W447 Vito konepellin lukitus
Vaihtanu uusia, mutta helppo todeta kun laittaa toisen käden vaijerin kuorelle jalkatilassa ja toisella lykkää kahvasta niin tuntee että meinaako lykätä vaan kuorta mukanaan. Lukossa oleva jousi ei jaksa vetää vaijeria jos vähänkin jumittaa
W639 Vito
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d
Ex. X204 GLK 320Cdi 2009
Ex. W212 200Cgi 2011
Ex. W164 ML 320CDI 2008
Ex. W201 2.5dt ic 1989
Ex. W211 320CDI 2005
Ex. W163 ML 430 2002
Ex. W124 200d