SL280 r129 moottorin johtosrj

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
TapioPot
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 07.10.2020 19:50
Paikkakunta: LAPPEENRANTA

SL280 r129 moottorin johtosrj

Viesti Kirjoittaja TapioPot »

Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa mistä alkaisi etsimään moottorin johtosarjaa? Vanha on tullut jo haperoksi ja pätkii ajoittain. Vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan!
Tv Tapsa
Avatar
pazo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 273
Liittynyt: Ke 21.08.2013 17:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: SL280 r129 moottorin johtosrj

Viesti Kirjoittaja pazo »

ebay.de. Esimerkiksi tämä liike niitä näkyy kauppaavan netissä: http://www.kurth-classics.de/kabelbaume/
Itselläni ei noista mitään kokemusta. Osanumeroissa kannattaa olla huolellinen, että tulee varmasti oikea/sopiva.
Efraim
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 436
Liittynyt: Pe 17.04.2009 16:27
Paikkakunta: Manse, Riäväkylä

Re: SL280 r129 moottorin johtosrj

Viesti Kirjoittaja Efraim »

Mä kysyisin ensiksi marmoritiskiltä, se ei maksa mitään. Siellä voi yllättyä myös positiivisesti.
321sakke123
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: La 12.12.2015 21:27

Re: SL280 r129 moottorin johtosrj

Viesti Kirjoittaja 321sakke123 »

pazo kirjoitti: To 12.05.2022 22:17 ebay.de. Esimerkiksi tämä liike niitä näkyy kauppaavan netissä: http://www.kurth-classics.de/kabelbaume/
Itselläni ei noista mitään kokemusta. Osanumeroissa kannattaa olla huolellinen, että tulee varmasti oikea/sopiva.
Täältä ostin omaan SL500 johtosarjan. Vähän huono maku jäi kaupasta. Viesteihin ei vastattu ennen kuin laitoin paypallin kautta ukaasin menemään. Sanoivat sitten, että on lomalla porukkaa...no ihme juttu ettei kukaan lue sähköposteja tai whatssappia moneen viikkoon. No johtosarja lopulta tuli ja oli kyllä hyvä ja laadukkaan tuntunen. Vanhasta johtosarjasta piti maksaa 100€ pantti, joka olisi palautettu, kun lähettää heille sen vanhan johtosarjan takasin. Yllätys yllätys viesteihin ei tullu vastausta, kun tiedustelin osoitteita ym. tietoja lähetykseen liittyen. Että se on nyt minulla vintillä se vanha resu johtosarja....josko joskus korjailisi sen itse...
Vastaa Viestiin