Moro.
Tosissaan M104 teki sellasen tempun pari vuotta sitten että meni kampiakselin hihnapyörän kiila sököksi, ilmeisesti oli pultti löystynyt..
Noh.. siinähän pääs sit kulumaan kampiakseli että hihnapyörä. Kampiakselia ei kiinnostais ruveta vaihtamaan, mutta oli idea laittaa ehjä hihnapyörä laakeriliiman kera paikalleen, mutta. Mikä ois sitten hyvä laakeriliima tuohon?
Ilmeisesti jonkinsortin tyyppivikakin tämä.. eli ei oikein tuo pelkkä pieni kiila taida enää riittää kun hihnapyörän ja kampiakselin välyskin on kasvanut? Niin olisiko järkevä vaihtoehto porata kampiakselin ja hihnapyörän ”väliin” paikka pidätinruuville.. tai vastaavalle ”lisälukitukselle” mikä olisi järkevästi toteutettavissa.
M104 Kampiakselin ja hihnapyörän väliin liimat
M104 Kampiakselin ja hihnapyörän väliin liimat
W124 300E-24 -89
W201 2.6 -89
W201 1.8 -93
W201 2.6 -89
W201 1.8 -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 214
- Liittynyt: La 25.02.2012 15:36
- Paikkakunta: sastamala
Re: M104 Kampiakselin ja hihnapyörän väliin liimat
viewtopic.php?f=2&hilit=M104%20dampperi ... ef5cdcb730
Mun on pysynyt tolla locktite liimalla.
Se liima tuskin kovin isoa välystä korjaa. Toi vanhan mallinen dampperi, missä 4kpl niitä prikkoja, kuuluu kiriä 400nm.
Mun on pysynyt tolla locktite liimalla.
Se liima tuskin kovin isoa välystä korjaa. Toi vanhan mallinen dampperi, missä 4kpl niitä prikkoja, kuuluu kiriä 400nm.
-90 c124 300cea 24
-97 w210 230e
-97 w210 230e