Hei,
Meillä on toukokuussa autoliikkeestä ostettu vuoden 2010 E-mese ja on 2.2l diesel moottorilla sekä automaattivaihteistolla. Ajettu vain 177tkm. Tuotu Suomeen Saksasta 2017. Erittäin siististi pidetty. Mutta, nyt moottori täristää kovin kaasua painetteassa ihan paikallaankin sekä ajossa toki myös. Tätä ei ollut ostettaessa ja on pahentunut selkeästi ihan viime viikkoina. Atoy-autohuollossa eivät löytäneet tähän syytä / mitään vikaa. Toisessa paikkaa epäilty vaihdelaatikon ongelmaa ja tarkemmin sanottuna jotain puhuttiin turbiinin lukkolevyn vaihtamisesta jne, mutta selviää toki vasta kun käydään käsiksi vaihdelaatikkoon. Kustannusarvio oli tämän ongelman ilmetessä jo ainakin 2500€. Onko kokemuksia, mistä voisi olla kysymys? Kiitos jo etukäteen.
Atoy:ssä hoidettiin hienosti jäähdytysnesteen vuoto-ongelma ja rikkinäinen suutin.
yt. Tomi K.
MB E CDI vm.2010
Re: MB E CDI vm.2010
Turha sitä on lähteä arvailemaan, mahdollisesti seuraava suutin jos paikallaankin täristää.
Starin nokkaan ja ihmettelemään mitä löytyy.
Starin nokkaan ja ihmettelemään mitä löytyy.
Re: MB E CDI vm.2010
Koodasivatko suuttimen?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke 11.12.2019 23:37
Re: MB E CDI vm.2010
Minkä vuoksi mersuja viedään huoltoon Atoy, Auto-arita, Alppilan autohuolto, jne ?
Laatikko öljyjä viedään vaihdettavaksi Mätänetin Comma psykoosissä eläville korjaamoille.
Miksi ostaa mersua, jos sen pitää viedä huoltoon muille kun mersukorjaamoille?
Laatikko öljyjä viedään vaihdettavaksi Mätänetin Comma psykoosissä eläville korjaamoille.
Miksi ostaa mersua, jos sen pitää viedä huoltoon muille kun mersukorjaamoille?