Starrilla katottu missä toi anturi sijaitsee Katin edessäkö?
Jospa tästä syy kun meno vesi maistuu..
Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5263
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Klikaamalla tuosta vika koodista näytää missä on ja senkin miten tarkistaa
mutta yleensä enen kat tai heti sen pönikän alussa (ohut tikku)
Mökkillä
'
'
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Kiitti vinkistä! Starri oli lainassa ekaa kertaa niin en osannut oikein käyttääkään.FinlandMerceds kirjoitti: ↑Pe 17.03.2023 12:17Klikaamalla tuosta vika koodista näytää missä on ja senkin miten tarkistaa
mutta yleensä enen kat tai heti sen pönikän alussa (ohut tikku)
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Kun sensorin vaihtaa pitääkö vikamuistin tyhjentää et vika poistuu vai huomaako järjestelmä sen että vika on poistunut.
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Huomaa. 3 käynnistystä ilman vikaa ja ilmoitus poistuu näytöstä. Se jää kuitenkin tallentuneisiin vikoihin ja näkyy testerillä ennen sen poistoa.
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
.
Siihen, että tarvitseeko jonkin tietyn asian, anturin, venttiilin, toimilaitteen ... jälkeen vielä alkaa vikakoodien poistoon.
Vaikuttaa suurelta osin sellainen huttu, että mikä se ilmitullut vikakoodi oikein on.
Jos herja kohdistuu ainoastaan siihen tiettyyn, rikkonaiseen osaan, niin todennäköisesti, kun osan vaihto poistaa ko. ristiriidan toiminnassa, niin muita toimeniteitåä ei tarvita. Mutta jos vaiva on kodistunut johonkin tiettyyyn toimintoon, joka ei toimi oikein, kun siihen osallistuva osa on rikki, vaikkapa kierrätyksen säätöön, tai tasoon, tai ahtopaineen säätöpoikkeamaan jne, niin silloin pitää yleensä osan vaihdon lisäksi myös testerillä tehdä jotain, jotta vikavalo poistuisi.
Siihen, että tarvitseeko jonkin tietyn asian, anturin, venttiilin, toimilaitteen ... jälkeen vielä alkaa vikakoodien poistoon.
Vaikuttaa suurelta osin sellainen huttu, että mikä se ilmitullut vikakoodi oikein on.
Jos herja kohdistuu ainoastaan siihen tiettyyn, rikkonaiseen osaan, niin todennäköisesti, kun osan vaihto poistaa ko. ristiriidan toiminnassa, niin muita toimeniteitåä ei tarvita. Mutta jos vaiva on kodistunut johonkin tiettyyyn toimintoon, joka ei toimi oikein, kun siihen osallistuva osa on rikki, vaikkapa kierrätyksen säätöön, tai tasoon, tai ahtopaineen säätöpoikkeamaan jne, niin silloin pitää yleensä osan vaihdon lisäksi myös testerillä tehdä jotain, jotta vikavalo poistuisi.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: Pakokaasun lämpötilan tunnistin 420cdi
Itselläni ei ainakaan ahtopaineen säätöpoikkeama aiheuta muuta kuin limp moden ilman vikavaloa ja siihen riittää yksi uudelleen käynnistys kuittaamaan. Tallentunut toki jää. Kierrätyksen "vika" aiheuttaa valon, mutta poistuu kun vika poistuu. Tasonsäätöä ei nykyisessä ole.
Riippunee ohjainlaitteen mallista, softasta ja sen semmoisista.
Sitten on joitain turvallisuuteen liittyviä, kuten ESP ja ASR, ne viat eivät poistu edes nollaamalla pikatestistä, vaan pitää mennä kyseiseen ohjainlaitteeseen ja nollata sieltä.
Riippunee ohjainlaitteen mallista, softasta ja sen semmoisista.
Sitten on joitain turvallisuuteen liittyviä, kuten ESP ja ASR, ne viat eivät poistu edes nollaamalla pikatestistä, vaan pitää mennä kyseiseen ohjainlaitteeseen ja nollata sieltä.