Lohkolämppäri

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mozlac
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ke 19.09.2018 23:14

Lohkolämppäri

Viesti Kirjoittaja mozlac »

Vito w639 polttoainelämmitin toimii vähän miten sattuu niin jos sitä ensi talveksi laittas lohkon, oon vaan lueskellut että vaatii startin irrottamisen ainakin ja se tulppa lohkossa voi olla hyvinkin tiukassa. Yleismallinen letkulämmitin ois simppeli asentaa mutta kannattako?
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Lohkolämppäri

Viesti Kirjoittaja dealer »

Et sitten vaivautunut kertomaan edes millä moottorilla autosi on. No, oletetaan että OM646.
Osaavalla korjaamolla on työkalut klommin irrottamiseen, suotta kai sen kanssa itse yrittääkään tuusata. Kaiken muun voi tehdä helpommin itse eli laittaa johdotuksen.
oulaistenliikenne.fi
mozlac
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ke 19.09.2018 23:14

Re: Lohkolämppäri

Viesti Kirjoittaja mozlac »

dealer kirjoitti: To 30.03.2023 07:12 Et sitten vaivautunut kertomaan edes millä moottorilla autosi on. No, oletetaan että OM646.
Osaavalla korjaamolla on työkalut klommin irrottamiseen, suotta kai sen kanssa itse yrittääkään tuusata. Kaiken muun voi tehdä helpommin itse eli laittaa johdotuksen.
Meikäläisen budjetilla korjaamot ovat poisuljettu asia kone on 115cdi
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17141
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Lohkolämppäri

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kun raha on "se" asia niin halvin lämmitin lienee itsestään selvä ratkaisu, vaikka tuosta:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... nelammitin

ja joku opastanee mihin letkuun mihin kohtaa kannattaa asentaa, itse en osaa sitä kertoa.
oulaistenliikenne.fi
mozlac
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 28
Liittynyt: Ke 19.09.2018 23:14

Re: Lohkolämppäri

Viesti Kirjoittaja mozlac »

dealer kirjoitti: To 30.03.2023 16:33 Kun raha on "se" asia niin halvin lämmitin lienee itsestään selvä ratkaisu, vaikka tuosta:

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... nelammitin

ja joku opastanee mihin letkuun mihin kohtaa kannattaa asentaa, itse en osaa sitä kertoa.
Juurikin linkin kaltaista lämppäriä oon miettinyt,
IMG_20230330_151706.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vastaa Viestiin