W202 kirkaslasitakavalot - Mitä sanotte näistä?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
steva
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: To 18.08.2005 08:44

W202 kirkaslasitakavalot - Mitä sanotte näistä?

Viesti Kirjoittaja steva »

Onko sallittuja Suomessa?
Onko hinta kohallaan?

http://cgi.ebay.de/Mercedes-C-Klasse-W2 ... otohosting

kiitos etukäteen

Edit. Otsikkoa muokattu. Timo L.
o728006
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 34
Liittynyt: Pe 04.04.2003 10:30
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja o728006 »

Mun mielestä nuo on hienot lamput ja Suomessakin sallitut, onhan niitä jo täälläkin myynnissä. Harmin paikka vaan, että ajelee farkulla kun siihen noita ei ole vielä keksitty :)
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

Niistähän puuttuu jotakin keskisektorilta, polttimot paistaa paljaana :shock: :) Näyttäisivät Fk:n lampuilta, niiden pitäisi olla E- hyväksytyt, joka kertoo sen ovatko "lailliset". Nuo mitä ilmeisimmin ovat E- hyväksytyt. Itselleni tuli Mhw:n takavalojen mukana hyväksyntätodistus, mutta kuka niitä "alkuperäisiä" lamppuja tarkastelee, ei kukaan. Osta pois 8)
Avatar
massa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 96
Liittynyt: To 15.07.2004 15:02
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja massa »

ssdesignilla oli melkein tuollaiset ennen. Muistaakseni jopa myynnissä, joten kannattaa tarkistaa se.
W202 C220 -93 Sport
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Massa kirjoitti:ssdesignilla oli melkein tuollaiset ennen. Muistaakseni jopa myynnissä, joten kannattaa tarkistaa se.
Poistin myynti-ilmoituksen, kun ne on taas paikallaan tuossa sedanissa.
Nuo minun takavalot ovat muuten samanlaiset kuin stevan kuvassa, mutta "tummalla optiikalla".
Kuva
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
JuntTi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: To 03.03.2005 15:57
Paikkakunta: Lumimetsä

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

Ihan siistit, hintakin kohdallaan arvelisin? Tuolta löytyy myös ->
http://www.autovaruste.net/valot/valomb.htm[url][/url]
Viimeksi muokannut JuntTi, Ti 06.09.2005 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 220 CDI W202
Avatar
allu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 202
Liittynyt: Ma 08.12.2003 17:56
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja allu »

Itselleni tuli Mhw:n takavalojen mukana hyväksyntätodistus, mutta kuka niitä "alkuperäisiä" lamppuja tarkastelee, ei kukaan.
No esim setä-poliisi, joka ei uskonut valojen laillisuutta vaikka valoissa oli E-hyväksyntä, sattui olemaan TÜV-lappukin autossa. Rautalangasta sai vääntää, että ne on lailliset, silti piti tarkistaa, että kaikki valot oikeassa kohdassa ja toimii oikein. No, kun ne ei sattuneetkaan olemaan laittomat, piti etsiä jotain -> löytyihän sitä: vanteita ei oltu muutoskatsastettu. Sakot napashti, 14.9 Käräjille asiasta.
Huvittavaa asiassa on se, että sakot sain maanantai-iltana, vanteet oli ruuvattu alle lauantaina, seltyksksi ei kelvannut, että seuraana päivänä olin menossa katsastukseen. Auto meni seuraavana päivänä läpi katsastuksesta ilman huomatusta. Syyttäjä kuitenkin haasteessaan katsoo että olen suuri rikollinen ja minulle tulee määrätä sakkorangaistus. Poliisi antoi 13 päiväsakkoa á 34 € tästä ajoneuvorikkeestä, joka ei edes vaarantanut kenenkään turvallisuutta.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

allu kirjoitti:
Itselleni tuli Mhw:n takavalojen mukana hyväksyntätodistus, mutta kuka niitä "alkuperäisiä" lamppuja tarkastelee, ei kukaan.
No esim setä-poliisi, joka ei uskonut valojen laillisuutta vaikka valoissa oli E-hyväksyntä, sattui olemaan TÜV-lappukin autossa. Rautalangasta sai vääntää, että ne on lailliset, silti piti tarkistaa, että kaikki valot oikeassa kohdassa ja toimii oikein. No, kun ne ei sattuneetkaan olemaan laittomat, piti etsiä jotain -> löytyihän sitä: vanteita ei oltu muutoskatsastettu. Sakot napashti, 14.9 Käräjille asiasta.
Huvittavaa asiassa on se, että sakot sain maanantai-iltana, vanteet oli ruuvattu alle lauantaina, seltyksksi ei kelvannut, että seuraana päivänä olin menossa katsastukseen. Auto meni seuraavana päivänä läpi katsastuksesta ilman huomatusta. Syyttäjä kuitenkin haasteessaan katsoo että olen suuri rikollinen ja minulle tulee määrätä sakkorangaistus. Poliisi antoi 13 päiväsakkoa á 34 € tästä ajoneuvorikkeestä, joka ei edes vaarantanut kenenkään turvallisuutta.

Sattuman kauppaa, mutta esimerkkinä sanon että itse tein paljon töitä ja soittelin ja väittelin, tein kirjallisia hommia jne, että sain w202 koseen ensin 17" vanteet ja sitten 18" vanteet muutoskatsastettua, aikaa prosessiin meni yli vuosi, ja mutkia tuli matkaan useita, mutta tänään asia on ok. Teknisesti asia oli ok, mutta katsastusasemien mukaan se ei ollut sallittua, että jos joku on saanut muitta mutkitta w202 koseen katsastettua edellämainitut tuumat, ei voi kuin ihmetellä eriävää käytäntöä. Koska,

Daimler-Chrysler vaatii että etulokasuojiin on tehty muutokset jotta tuo onnistuu, maahantuoja antoi oikein tarkan piirustuksen miten tulee toimia jotta muutoskatsastus on mahdollinen. Mikä huvittavinta, tilaa olisi ollut vaikka kuinka, mutta määräys on määräys.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Benzo kirjoitti:Niistähän puuttuu jotakin keskisektorilta, polttimot paistaa paljaana :shock: :)
Eihän noista mitään puutu, tuollaisiahan ne on, "kirkkailla" vilkkupolttimoilla näyttäisi vielä paremmilta....tai mustilla pohjilla.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
JuntTi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: To 03.03.2005 15:57
Paikkakunta: Lumimetsä

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

MB 220 CDI W202
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Samat valot.
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Tuc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 443
Liittynyt: Ke 31.03.2004 20:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tuc »

Pirun hienot ovat kyllä!

Jos noita saisi farmariin niin ostaisin heti parin kunhan hinta olisi inhimillinen.
cwickstr
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 119
Liittynyt: Pe 04.02.2005 07:36

Viesti Kirjoittaja cwickstr »

Benzo kirjoitti:
Daimler-Chrysler vaatii että etulokasuojiin on tehty muutokset jotta tuo onnistuu, maahantuoja antoi oikein tarkan piirustuksen miten tulee toimia jotta muutoskatsastus on mahdollinen. Mikä huvittavinta, tilaa olisi ollut vaikka kuinka, mutta määräys on määräys.
Minä sain 17" (W202) muutoskatsatetuksi 15 minuutissa, tarvitsenko taas muutoskatsastaa jos haluan laittaa 18" alle?
Avatar
JuntTi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 156
Liittynyt: To 03.03.2005 15:57
Paikkakunta: Lumimetsä

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

JuntTi kirjoitti:http://cgi.ebay.de/KLARGLAS-RUCKLEUCHTE ... dZViewItem

Tuommoset haluaisi :P [/url]
Onko ketään joka on kiinostunut tilaamaan noita takavaloja ja osaisi homman, voisi jonkunlaisen kimppa tilauksen kehittää. Säästäs lähetyskuluissa € 8)
MB 220 CDI W202
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

cwickstr kirjoitti:
Benzo kirjoitti:
Daimler-Chrysler vaatii että etulokasuojiin on tehty muutokset jotta tuo onnistuu, maahantuoja antoi oikein tarkan piirustuksen miten tulee toimia jotta muutoskatsastus on mahdollinen. Mikä huvittavinta, tilaa olisi ollut vaikka kuinka, mutta määräys on määräys.
Minä sain 17" (W202) muutoskatsatetuksi 15 minuutissa, tarvitsenko taas muutoskatsastaa jos haluan laittaa 18" alle?

Tässä tämän taas näkee, katsastuslaitoksemme ei ole "standardisoitu", vaikka pitäisi kuulemma olla, 18" tarvitsee katsastaa jos edellinen katsastettu koko on 17".
Vastaa Viestiin